Każdy sprzedawca w empik.com jest przedsiębiorcą. Wszystkie obowiązki związane z umową sprzedaży ciążą na sprzedawcy.
Masz już ten produkt? Dodaj go do Biblioteki i podziel się jej zawartością ze znajomymi.
Sprawdź jak złożyć zamówienie krok po kroku.
Możesz też zadzwonić pod numer +48 22 462 72 50 nasi konsultanci pomogą Ci złożyć zamówienie.
Realizacja usług w recepcji jest wydanym w dwóch częściach podręcznikiem przeznaczonym dla uczniów szkół kształcących w zawodzie technik hotelarstwa. Publikacja została przygotowana zgodnie z aktualną podstawą programową kształcenia w tym zawodzie, zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Edukacji Narodowej z dnia 16 maja 2019 r. w sprawie podstaw programowych kształcenia w zawodach szkolnictwa branżowego oraz dodatkowych umiejętności zawodowych w zakresie wybranych zawodów szkolnictwa branżowego (Dz.U. z 2019 r. poz. 991) oraz ze stanem prawnym obowiązującym w styczniu 2020 roku.
Powyższy opis pochodzi od wydawcy.
ID produktu: | 1498302063 |
Tytuł: | Realizacja usług w recepcji. Część 1 |
Wydawnictwo: | Wydawnictwo Format AB |
Język wydania: | polski |
Liczba stron: | 176 |
Numer wydania: | I |
Data premiery: | 2020-01-01 |
Rok wydania: | 2020 |
Data wydania: | 2020-01-01 |
Okładka: | miękka |
Indeks: | 71004983 |
ocen
Podziel się na Facebooku
Właśnie zrecenzowałem Realizacja usług w recepcji. Część 1
Realizacja usług w recepcji jest wydanym w dwóch częściach podręcznikiem przeznaczonym dla uczniów szkół kształcących w zawodzie technik hotelarstwa. Publikacja została przygotowana zgodnie z ...