Reklama (okładka  miękka, wyd. 11.2009)

Sprzedaje dvdmax : 61,05 zł

61,05 zł
InPost 16,99 zł
Aktywuj dodatkowe korzyści
Darmowy kurier
Przewidywana wysyłka w 3 dni rob.

Sprzedaje Goldenbook : 71,00 zł

Wszyscy sprzedawcy

Każdy sprzedawca w empik.com jest przedsiębiorcą. Wszystkie obowiązki związane z umową sprzedaży ciążą na sprzedawcy.

Potrzebujesz pomocy w zamówieniu?

Zadzwoń
Dodaj do listy Moja biblioteka

Masz już ten produkt? Dodaj go do Biblioteki i podziel się jej zawartością ze znajomymi.

Może Cię zainteresować

W drugim wydaniu, Autor: - wyjaśnia, czym jest i jak działa reklama - uczy, jak przygotować strategię reklamy - pomaga wykorzystać media w reklamie - opisuje metody pomiaru skuteczności reklamy.


Powyższy opis pochodzi od wydawcy.

ID produktu: 1006328730
Tytuł: Reklama
Autor: Kall Jacek
Wydawnictwo: PWE Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne
Język wydania: polski
Język oryginału: polski
Liczba stron: 198
Numer wydania: II
Data premiery: 2009-11-30
Rok wydania: 2009
Data wydania: 2009-11-30
Forma: książka
Okładka: miękka
Indeks: 65588048
Brak
ocen
5
0
4
0
3
0
2
0
1
0
Oceń:
Dodając recenzję produktu, akceptujesz nasz Regulamin.
Prezentowane dane dotyczą zamówień dostarczanych i sprzedawanych przez .

Zobacz także

Inne z tego wydawnictwa Inżynieria produkcji. Kompendium wiedzy Opracowanie zbiorowe
5/5
82,99 zł
Inne z tego wydawnictwa Strategie budowania marki i rozwoju handlu Opracowanie zbiorowe
5/5
45,99 zł
Inne z tego wydawnictwa Demografia
4.3/5
37,59 zł
Megacena
Inne z tego wydawnictwa Makroekonomia. Zbiór zadań Opracowanie zbiorowe
5/5
37,97 zł

Podobne do ostatnio oglądanego