Każdy sprzedawca w empik.com jest przedsiębiorcą. Wszystkie obowiązki związane z umową sprzedaży ciążą na sprzedawcy.
Masz już ten produkt? Dodaj go do Biblioteki i podziel się jej zawartością ze znajomymi.
Sprawdź jak złożyć zamówienie krok po kroku.
Możesz też zadzwonić pod numer +48 22 462 72 50 nasi konsultanci pomogą Ci złożyć zamówienie.
Jak zaistnieć w umysłach klientów?
Kto powiedział, że o sile marki świadczy wielkość budżetu marketingowego? Dobra marka to taka, która ma znaczenie dla klientów i spełnia ich oczekiwania. To efekt dobrego pomysłu, umiejętnie wprowadzonego w życie. Dlatego wielu polskich przedsiębiorców wygrywa z dużo większymi konkurentami z zagranicy. Jeśli wierzysz - albo chcesz uwierzyć - że "Polak potrafi", to ta książka jest dla Ciebie.
- Jak uczynić polską markę marką europejską?
- Jak walczyć z markami sieci handlowych?
- Silne marki w Polsce i na świecie
Marka rodzi się, gdy zaczyna istnieć w umysłach kupujących. Aby do tego doszło, markę trzeba stworzyć: nadać jej tożsamość, zasygnalizować jej odmienność, pokazać kupującym korzyści, powiększać jej siłę rozsądnie dobranym marketingiem i ciągle komunikować się z jej odbiorcami. Silne marki z polskim rodowodem - jak Atlas, Tyskie, Łaciate, Reserved, TVN czy RMF FM - pokazują, że rynek nagradza tych, którzy uprawiają solidny marketing. Autor, dzieląc się doświadczeniem swoim, a także menedżerów i właścicieli wielu polskich firm, omawia na prawdziwych przykładach budowanie silnej marki:
- polskie firmy tworzące prawdziwie europejskie marki;
- korzyści dla kupującego: korzyści emocjonalne i funkcjonalne;
- marka a etykieta marketingowa;
- strategie wspierania marki;
- konkurowanie z markami sieci handlowych;
- metody komunikacji z odbiorcami marki;
- cykl życia marki.
ID produktu: | 1003604675 |
Tytuł: | Jak zbudować silną markę od podstaw |
Autor: | Kall Jacek |
Wydawnictwo: | Wydawnictwo Helion |
Język wydania: | polski |
Język oryginału: | polski |
Liczba stron: | 96 |
Numer wydania: | I |
Data premiery: | 2006-01-01 |
Rok wydania: | 2006 |
Data wydania: | 2006-01-01 |
Forma: | książka |
Okładka: | miękka |
Indeks: | 69345760 |
ocen
Podziel się na Facebooku
Właśnie zrecenzowałem Jak zbudować silną markę od podstaw
Jak zaistnieć w umysłach klientów?Kto powiedział, że o sile marki świadczy wielkość budżetu marketingowego? Dobra marka to taka, która ma znaczenie dla klientów i spełnia ich oczekiwania. To efekt ...