Każdy sprzedawca w empik.com jest przedsiębiorcą. Wszystkie obowiązki związane z umową sprzedaży ciążą na sprzedawcy.
Masz już ten produkt? Dodaj go do Biblioteki i podziel się jej zawartością ze znajomymi.
Sprawdź jak złożyć zamówienie krok po kroku.
Możesz też zadzwonić pod numer +48 22 462 72 50 nasi konsultanci pomogą Ci złożyć zamówienie.
Kształtowanie portfela marek stanowi jeden z kluczowych obszarów decyzyjnych firm. Definiowanie roli marki w portfelu, określenie jej relacji z oferowanymi produktami, decyzja o tym, które marki oferować na jakich rynkach, w których segmentach i kanałach dystrybucji - należą do najważniejszych rozstrzygnięć, jakich musi dokonać zarząd firmy w ramach swojej strategii rynkowej.Proces zarządzania portfelem marek ma na celu zapewnienie ich wewnętrznej synergii, wzajemnego wsparcia oraz przejrzystości, a także ułatwienie kreowania znaczących, unikalnych i pełnych energii marek.
ID produktu: | 1006398809 |
Tytuł: | Zarządzanie Portfelem Marek |
Autor: | Kall Jacek , Hajdas Monika |
Wydawnictwo: | Wolters Kluwer |
Język wydania: | polski |
Język oryginału: | polski |
Liczba stron: | 140 |
Numer wydania: | I |
Data premiery: | 2010-02-08 |
Rok wydania: | 2010 |
Data wydania: | 2010-02-08 |
Forma: | książka |
Okładka: | miękka |
Indeks: | 65709399 |
ocen
Podziel się na Facebooku
Właśnie zrecenzowałem Zarządzanie Portfelem Marek
Kształtowanie portfela marek stanowi jeden z kluczowych obszarów decyzyjnych firm. Definiowanie roli marki w portfelu, określenie jej relacji z oferowanymi produktami, decyzja o tym, które marki ...