Każdy sprzedawca w empik.com jest przedsiębiorcą. Wszystkie obowiązki związane z umową sprzedaży ciążą na sprzedawcy.
Masz już ten produkt? Dodaj go do Biblioteki i podziel się jej zawartością ze znajomymi.
Sprawdź jak złożyć zamówienie krok po kroku.
Możesz też zadzwonić pod numer +48 22 462 72 50 nasi konsultanci pomogą Ci złożyć zamówienie.
"Marka modowa. Jak zrozumieć konsumenta i stworzyć markę szytą na miarę?" stanowi spójną tematycznie publikację, przedstawiającą w sposób oryginalny i twórczy wielowymiarowe związki między kształtowaniem zachowań konsumentów a modą. To nie jest książka o projektowaniu odzieży, ale o budowaniu marek modowych. Ambicją autorów było dostarczenie osobom zainteresowanym wykreowaniem lub wzmocnieniem już istniejącej marki modowej niezbędnej wiedzy oraz wielu praktycznych wskazówek. W książce połączono zatem aspiracje naukowe z praktyką biznesową, a także spojrzenie socjologiczne z podejściem typowo marketingowym. Podstawą jej przygotowania były obszerne badania konsumentów mody, zrealizowane za pomocą wielu, głównie jakościowych metod.
Niniejsza publikacja jest przeznaczona nie tylko dla kadry naukowej i studentów zarządzania i marketingu oraz kierunków związanych z projektowaniem mody, ale także dla osób rozpoczynających swoją przygodę w branży odzieżowej oraz menedżerów z pewnym doświadczeniem zawodowym, którzy szukają dla siebie inspiracji lub starają się pogłębić wiedzę na temat marek modowych.
Powyższy opis pochodzi od wydawcy.
ID produktu: | 1210731014 |
Tytuł: | Marka modowa. Jak zrozumieć konsumenta mody i stworzyć markę szytą na miarę? |
Autor: | Kall Jacek , Parchla-Włosik Aleksandra , Raciniewska Alicja , Semperuch-Krzemińska Katarzyna |
Wydawnictwo: | PWE Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne |
Język wydania: | polski |
Język oryginału: | polski |
Liczba stron: | 224 |
Numer wydania: | I |
Data premiery: | 2018-08-17 |
Rok wydania: | 2018 |
Data wydania: | 2018-08-17 |
Forma: | książka |
Okładka: | miękka |
Wymiary produktu [mm]: | 239 x 25 x 164 |
Indeks: | 26830544 |
Podziel się na Facebooku
Właśnie zrecenzowałem Marka modowa. Jak zrozumieć konsumenta mody i stworzyć markę szytą na miarę?
"Marka modowa. Jak zrozumieć konsumenta i stworzyć markę szytą na miarę?" stanowi spójną tematycznie publikację, przedstawiającą w sposób oryginalny i twórczy wielowymiarowe związki między ...