Marka modowa. Jak zrozumieć konsumenta mody i stworzyć markę szytą na miarę? (okładka  miękka, wyd. 08.2018)

Sprzedaje empik.com : 45,99 zł

45,99 zł
59,90 zł porównanie do ceny sugerowanej przez wydawcę
Odbiór w salonie 0 zł
Wysyłamy w 1 dzień rob.

Sprzedaje PROGMAR ksiazki-medyczne : 61,56 zł

Sprzedaje Matfel : 57,27 zł

Sprzedaje dvdmax : 68,32 zł

Wszyscy sprzedawcy

Każdy sprzedawca w empik.com jest przedsiębiorcą. Wszystkie obowiązki związane z umową sprzedaży ciążą na sprzedawcy.

Potrzebujesz pomocy w zamówieniu?

Zadzwoń
Dodaj do listy Moja biblioteka

Masz już ten produkt? Dodaj go do Biblioteki i podziel się jej zawartością ze znajomymi.

"Marka modowa. Jak zrozumieć konsumenta i stworzyć markę szytą na miarę?" stanowi spójną tematycznie publikację, przedstawiającą w sposób oryginalny i twórczy wielowymiarowe związki między kształtowaniem zachowań konsumentów a modą. To nie jest książka o projektowaniu odzieży, ale o budowaniu marek modowych. Ambicją autorów było dostarczenie osobom zainteresowanym wykreowaniem lub wzmocnieniem już istniejącej marki modowej niezbędnej wiedzy oraz wielu praktycznych wskazówek. W książce połączono zatem aspiracje naukowe z praktyką biznesową, a także spojrzenie socjologiczne z podejściem typowo marketingowym. Podstawą jej przygotowania były obszerne badania konsumentów mody, zrealizowane za pomocą wielu, głównie jakościowych metod.

Niniejsza publikacja jest przeznaczona nie tylko dla kadry naukowej i studentów zarządzania i marketingu oraz kierunków związanych z projektowaniem mody, ale także dla osób rozpoczynających swoją przygodę w branży odzieżowej oraz menedżerów z pewnym doświadczeniem zawodowym, którzy szukają dla siebie inspiracji lub starają się pogłębić wiedzę na temat marek modowych.


Powyższy opis pochodzi od wydawcy.

ID produktu: 1210731014
Tytuł: Marka modowa. Jak zrozumieć konsumenta mody i stworzyć markę szytą na miarę?
Autor: Kall Jacek , Parchla-Włosik Aleksandra , Raciniewska Alicja , Semperuch-Krzemińska Katarzyna
Wydawnictwo: PWE Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne
Język wydania: polski
Język oryginału: polski
Liczba stron: 224
Numer wydania: I
Data premiery: 2018-08-17
Rok wydania: 2018
Data wydania: 2018-08-17
Forma: książka
Okładka: miękka
Wymiary produktu [mm]: 239 x 25 x 164
Indeks: 26830544
średnia 4,6
5
9
4
3
3
1
2
0
1
0
Oceń:
Dodając recenzję produktu, akceptujesz nasz Regulamin.
2 recenzje
Kolejność wyświetlania:
Od najbardziej wartościowych
Od najbardziej wartościowych
Od najnowszych
Od najstarszych
Od najpopularniejszych
Od najwyższej oceny
Od najniższej oceny
5/5
21-01-2019 o godz 10:58 przez: Katarzyna | Zweryfikowany zakup
Książka socjologiczna, dużo w niej wypowiedzi konsumentek, które interesują się modą oraz analizy rynku polskiego. Bardzo przydatna!
Czy ta recenzja była przydatna? 1 0
5/5
23-11-2023 o godz 18:10 przez: Olga | Zweryfikowany zakup
Idealna dla studentów chcących poznać świat mody ,język autorki troche monotonny
Czy ta recenzja była przydatna? 0 0
Prezentowane dane dotyczą zamówień dostarczanych i sprzedawanych przez empik.

Zobacz także

Inne z tego wydawnictwa Inżynieria produkcji. Kompendium wiedzy Opracowanie zbiorowe
5/5
81,99 zł
Inne z tego wydawnictwa Makroekonomia. Zbiór zadań Opracowanie zbiorowe
5/5
37,99 zł

Klienci, których interesował ten produkt, oglądali też

Podobne do ostatnio oglądanego