The Spin Selling Fieldbook (okładka  miękka)

Sprzedaje empik.com : 117,99 zł

117,99 zł
Odbiór w salonie 0 zł
Aktywuj dodatkowe korzyści
Darmowe punkty odbioru
Darmowy kurier
Produkt u dostawcy
Wysyłamy w 9-10 dni rob.

Sprzedaje Libristo : 130,67 zł

Sprzedaje ABE BOOKS : 151,00 zł

Sprzedaje dvdmax : 174,45 zł

Wszyscy sprzedawcy

Każdy sprzedawca w empik.com jest przedsiębiorcą. Wszystkie obowiązki związane z umową sprzedaży ciążą na sprzedawcy.

Potrzebujesz pomocy w zamówieniu?

Zadzwoń
Dodaj do listy

Dodaj ten produkt do jednej z utworzonych przez Ciebie list i zachowaj go na później.

Put into practice today's winning strategy for achieving success in high-end sales!

The SPIN Selling Fieldbook is your guide to the method that has revolutionized big-ticket sales in the United States and globally. It's the method being used by one-half of all Fortune 500 companies to train their sales forces, and here's the interactive, hands-on field book that provides the practical tools you need to put this revolutionary method into actionimmediately. The SPIN Selling Fieldbook includes:

  • Individual diagnostic exercises
  • Illustrative case studies from leading companies
  • Practical planning suggestions
  • Provocative questionnaires
  • Practice sessions to prepare you for dealing with challenging selling situations

Written by the pioneering author of the original bestseller, SPIN Selling, this book is aimed at making implementation easy for companies that have not yet established SPIN techniques. It will also enable companies that are already using the method to reinforce SPIN methods in the field and in coaching sessions.

ID produktu: 1005434663
Tytuł: The Spin Selling Fieldbook
Autor: Rackham Neil
Wydawca: McGraw-Hill
Język wydania: angielski
Język oryginału: angielski
Ilość stron: 208
Data premiery: 1996-06-01
Rok wydania: 1996
Forma: książka
Okładka: miękka
Wymiary [mm]: 15 x 236 x 189
Indeks: 69871719
średnia 5
5
1
4
0
3
0
2
0
1
0
Oceń:
Dodając recenzję produktu, akceptujesz nasz Regulamin.
1 recenzja
5/5
09-04-2020 o godz 11:31 przez: Aśka
Ciekawe spojrzenie na sprzedaż B2B. Dużym atutem koncepcji SPIN jest niewątpliwie fakt, iż oparta jest na badaniach rzeczywistych rozmów handlowych. Badania przeprowadzono co prawda w UK jednak sama koncepcja jest na tyle uniwersalna, że bez problemów daje się przełożyć na polskie warunki rynkowe. Dla mnie największym plusem metody jest jasny schemat postępowania. Opisy poszczególnych rodzajów pytań są precyzyjne i wydają się być bardzo proste do zrealizowania. Jednak w "prawdziwym życiu" wymaga to porządnego przygotowania. Książka porządkuje i nadaje konkretne nazwy temu co każdy sprzedawca (w większym czy mniejszym stopniu) realizuje w codziennej pracy. Polecam lekturę, pomaga poukładać sobie w głowie poszczególne zagadnienia i jest wielką pomocą w przygotowaniu się do rozmowy z klientem.
Czy ta recenzja była przydatna? 0 0
Prezentowane dane dotyczą zamówień dostarczanych i sprzedawanych przez empik.

Zobacz także

Najczęściej kupowane Marketing 4.0
4/5
80,69 zł
Megacena

Klienci, których interesował ten produkt, oglądali też

Podobne do ostatnio oglądanego