A Dictionary of Marketing (okładka  miękka)

Sprzedaje empik.com : 67,59 zł

67,59 zł
Odbiór w salonie 0 zł
Produkt u dostawcy
Wysyłamy w 9-10 dni rob.

Sprzedaje ABE BOOKS : 94,00 zł

Sprzedaje dvdmax : 103,21 zł

Sprzedaje Libristo : 114,80 zł

Wszyscy sprzedawcy

Każdy sprzedawca w empik.com jest przedsiębiorcą. Wszystkie obowiązki związane z umową sprzedaży ciążą na sprzedawcy.

Potrzebujesz pomocy w zamówieniu?

Zadzwoń
Dodaj do listy

Dodaj ten produkt do jednej z utworzonych przez Ciebie list i zachowaj go na później.

A Dictionary of Marketing is an accessible, practical, and internationally-focused A-Z guide to all areas of marketing. Covering traditional techniques and theories, as well as the latest terms and concepts in web, digital and social marketing, this is the ideal reference for students and practitioners of marketing worldwide.

ID produktu: 1117961495
Tytuł: A Dictionary of Marketing
Seria: Oxford Quick Reference
Autor: Doyle Charles
Wydawca: Oxford University Press
Język wydania: angielski
Ilość stron: 544
Numer wydania: IV
Data premiery: 2016-05-01
Rok wydania: 2000
Forma: książka
Okładka: miękka
Wymiary [mm]: 33 x 198 x 129
Indeks: 27995754
Brak
ocen
5
0
4
0
3
0
2
0
1
0
Oceń:
Dodając recenzję produktu, akceptujesz nasz Regulamin.
Prezentowane dane dotyczą zamówień dostarczanych i sprzedawanych przez empik.

Zobacz także

Inne z tego wydawnictwa English File 4E Upper-Interm Multipack A + online Opracowanie zbiorowe
5/5
173,99 zł
Inne z tego wydawnictwa English File Elementary Workbook with Key Opracowanie zbiorowe
4.9/5
75,99 zł
Megacena

Klienci, których interesował ten produkt, oglądali też

Podobne do ostatnio oglądanego