Każdy sprzedawca w empik.com jest przedsiębiorcą. Wszystkie obowiązki związane z umową sprzedaży ciążą na sprzedawcy.
Masz już ten produkt? Dodaj go do Biblioteki i podziel się jej zawartością ze znajomymi.
Sprawdź jak złożyć zamówienie krok po kroku.
Możesz też zadzwonić pod numer +48 22 462 72 50 nasi konsultanci pomogą Ci złożyć zamówienie.
Zespoły sprzedaży, które tylko komunikują swoim klientom wartość tworzoną przez inne podmioty, są skazane na niepowodzenie. Aby przetrwać, sprzedawcy muszą tworzyć wartość dla klientów. Autorzy tej publikacji analizują różne strategie handlowe i opisują nowe narzędzia sprzedaży, kładąc nacisk na innowacyjne działania. Badają praktyki sprzedaży w dużych przedsiębiorstwach, takich jak Microsoft czy IBM. Wykazują, że aby odnieść sukces, zespoły sprzedaży muszą porzucić tradycyjne myślenie i przekształcić się w jednostki stosujące rożne modele zaspokajania potrzeb wymagających klientów. Dowodzą, jak nowe, oparte na wartości strategie spychają na drugi plan przestarzałe metody sprzedaży polegające na kierowaniu uniwersalnego produktu do wszystkich klientów.
ID produktu: | 1006931899 |
Tytuł: | Zespoły sprzedaży w obliczu zmian |
Autor: | DeVincentis John , Rackham Neil |
Wydawnictwo: | Wolters Kluwer |
Język wydania: | polski |
Język oryginału: | angielski |
Liczba stron: | 236 |
Numer wydania: | I |
Data premiery: | 2010-08-13 |
Rok wydania: | 2010 |
Data wydania: | 2010-08-13 |
Forma: | książka |
Okładka: | miękka |
Indeks: | 65982471 |
Podziel się na Facebooku
Właśnie zrecenzowałem Zespoły sprzedaży w obliczu zmian
Zespoły sprzedaży, które tylko komunikują swoim klientom wartość tworzoną przez inne podmioty, są skazane na niepowodzenie. Aby przetrwać, sprzedawcy muszą tworzyć wartość dla klientów. Autorzy tej ...