Marketing 4.0 (okładka  twarda)

Sprzedaje empik.com : 80,69 zł

80,69 zł
Odbiór w salonie 0 zł
Aktywuj dodatkowe korzyści
Darmowe punkty odbioru
Darmowy kurier
Produkt u dostawcy
Wysyłamy w 1 dzień rob.

Sprzedaje Libristo : 100,45 zł

Sprzedaje ABE BOOKS : 125,00 zł

Sprzedaje dvdmax : 143,92 zł

Wszyscy sprzedawcy

Każdy sprzedawca w empik.com jest przedsiębiorcą. Wszystkie obowiązki związane z umową sprzedaży ciążą na sprzedawcy.

Potrzebujesz pomocy w zamówieniu?

Zadzwoń
Dodaj do listy

Dodaj ten produkt do jednej z utworzonych przez Ciebie list i zachowaj go na później.

Marketing has changed forever--this is what comes next Marketing 4.0: Moving from Traditional to Digital is the much-needed handbook for next-generation marketing. Written by the world's leading marketing authorities, this book helps you navigate the increasingly connected world and changing consumer landscape to reach more customers, more effectively. Today's customers have less time and attention to devote to your brand--and they are surrounded by alternatives every step of the way. You need to stand up, get their attention, and deliver the message they want to hear. This book examines the marketplace's shifting power dynamics, the paradoxes wrought by connectivity, and the increasing sub-culture splintering that will shape tomorrow's consumer; this foundation shows why Marketing 4.0 is becoming imperative for productivity, and this book shows you how to apply it to your brand today. Marketing 4.0 takes advantage of the shifting consumer mood to reach more customers and engage them more fully than ever before. Exploit the changes that are tripping up traditional approaches, and make them an integral part of your methodology. This book gives you the world-class insight you need to make it happen. * Discover the new rules of marketing * Stand out and create WOW moments * Build a loyal and vocal customer base * Learn who will shape the future of customer choice Every few years brings a "new" marketing movement, but experienced marketers know that this time its different; it's not just the rules that have changed, it's the customers themselves. Marketing 4.0 provides a solid framework based on a real-world vision of the consumer as they are today, and as they will be tomorrow. Marketing 4.0 gives you the edge you need to reach them more effectively than ever before.

ID produktu: 1135032593
Tytuł: Marketing 4.0
Autor: Kotler Philip
Wydawca: John Wiley & Sons
Język wydania: angielski
Język oryginału: angielski
Ilość stron: 208
Data premiery: 2017-01-01
Rok wydania: 2016
Forma: książka
Okładka: twarda
Wymiary [mm]: 25 x 236 x 159
Indeks: 22583260
średnia 4
5
0
4
3
3
0
2
0
1
0
Oceń:
Dodając recenzję produktu, akceptujesz nasz Regulamin.
2 recenzje
Kolejność wyświetlania:
Od najbardziej wartościowych
Od najbardziej wartościowych
Od najnowszych
Od najstarszych
Od najpopularniejszych
Od najwyższej oceny
Od najniższej oceny
4/5
19-12-2023 o godz 12:29 przez: Artem | Zweryfikowany zakup
Treść super, natomiast okładka jest niejakościowa
Czy ta recenzja była przydatna? 0 0
21-04-2018 o godz 00:00 przez: caltaphos | Empik recenzuje
Biblia marketingu na miarę naszych czasów. Tematyka marketingu dostosowana do obecnych, cyfrowych realiów. Jak zawsze jak to u Philipa Kotlera, omówionych zostało wiele interesujących zagadnień z obszaru marketingu. Bardzo dobra książka dla studentów kierunków związanych z marketingiem, a autorów nie trzeba specjalnie nikomu przedstawiać. Język wbrew pozorom całkiem przystępny, bez naleciałości w stylu naukowym. Kotler to po prostu Kotler, marka sama w sobie, książka pisana jego piórem staje się autentycznie interesująca, jednocześnie wiele tłumacząc i uświadamiając. Tą pozycję bardzo polecam.
Czy ta recenzja była przydatna? 1 0
Prezentowane dane dotyczą zamówień dostarczanych i sprzedawanych przez empik.

O autorze: Kotler Philip

Klienci, których interesował ten produkt, oglądali też

Podobne do ostatnio oglądanego