Naucz się nauczania (okładka  miękka, wyd. 11.2023)

Wszystkie formaty i wydania (3): Cena:

Sprzedaje empik.com : 42,99 zł

42,99 zł
69,00 zł porównanie do ceny sugerowanej przez wydawcę
Odbiór w salonie 0 zł
Wysyłamy w 1 dzień rob.

Sprzedaje Bookland : 52,79 zł

Sprzedaje PROGMAR ksiazki-medyczne : 59,09 zł

Sprzedaje Matfel : 61,65 zł

Wszyscy sprzedawcy

Każdy sprzedawca w empik.com jest przedsiębiorcą. Wszystkie obowiązki związane z umową sprzedaży ciążą na sprzedawcy.

Potrzebujesz pomocy w zamówieniu?

Zadzwoń
Dodaj do listy Moja biblioteka

Masz już ten produkt? Dodaj go do Biblioteki i podziel się jej zawartością ze znajomymi.

Nauczanie bywa traktowane jak powołanie. Młodzi nauczyciele rozpoczynają pracę w szkole z myślą, że zmienią świat na lepsze. Szybko się okazuje, że mimo ogromnego poświęcenia i wielkiego wysiłku pożądane sukcesy nie przychodzą. Większość nauczycieli chce wykonywać swoją pracę jak najlepiej, często jednak powielają stare schematy i nauczają tak, jak sami byli uczeni, albo tak, jak im się wydaje, że należy uczyć. Niestety, te sposoby często nie zaspokajają potrzeb edukacyjnych współczesnych uczniów.

Dzięki badaniom neurobiologów i psychologów poznawczych dziś dużo lepiej rozumiemy, jak działa mózg, gdy się uczymy. Ta książka została napisana z myślą o osobach, które chcą efektywnie uczyć, stosując osiągnięcia neurobiologii w praktyce. Dokładnie omówiono tu procesy zachodzące podczas zapamiętywania i czynniki, które mają największy wpływ na to, by było ono skuteczne. Przedstawiono techniki umożliwiające przywoływanie wiedzy u uczniów, a także przedyskutowano, w jaki sposób nauczyciel może pomóc uczniom w szybszym utrwalaniu koncepcji w pamięci długotrwałej, aby mogli myśleć i działać bardziej kreatywnie. Materiał zawarty w poradniku został zaprezentowany w sposób zrozumiały i atrakcyjny, dzięki czemu jest łatwo przyswajalny nawet dla osób nieobeznanych z działaniem mózgu!

Dowiedz się, jak:

  • stosować w nauczaniu wiedzę o procesach zachodzących w mózgu
  • rozróżnić przyswajanie wiedzy deklaratywnej i proceduralnej
  • pomagać uczniom w trwałym zapamiętywaniu materiału
  • radzić sobie z prokrastynacją uczniów i budować dobre nawyki
  • sprawić, aby klasa stała się dobrze funkcjonującą grupą
  • utrzymać motywację uczniów, również podczas zajęć online

Chcesz dobrze uczyć? Zrozum, jak działa mózg Twojego ucznia!

Powyższy opis pochodzi od wydawcy.
ID produktu: 1415857180
Tytuł: Naucz się nauczania
Podtytuł: Praktyczne wykorzystanie osiągnięć neurobiologii
Autor: Barbara Oakley , Beth Rogowsky , Sejnowski Terrence J.
Tłumaczenie: Adam Trybus
Wydawnictwo: Sensus
Język wydania: polski
Język oryginału: angielski
Liczba stron: 320
Numer wydania: I
Data premiery: 2023-11-14
Rok wydania: 2023
Data wydania: 2023-11-14
Forma: książka
Okładka: miękka
Wymiary produktu [mm]: 210 x 40 x 140
Indeks: 58251294
średnia 4,8
5
5
4
1
3
0
2
0
1
0
Oceń:
Dodając recenzję produktu, akceptujesz nasz Regulamin.
5 recenzji
Kolejność wyświetlania:
Od najbardziej wartościowych
Od najbardziej wartościowych
Od najnowszych
Od najstarszych
Od najpopularniejszych
Od najwyższej oceny
Od najniższej oceny
5/5
19-02-2024 o godz 20:30 przez: Recenzent
Nauczanie to nie tylko praca, to powołanie - przekonują autorzy książki Naucz się nauczania. Praktyczne wykorzystanie osiągnięć neurobiologii. Młodzi nauczyciele często wkraczają do szkół z ogromnym zapałem i nadzieją na zmianę świata poprzez edukację. Jednakże droga ta nie zawsze jest usłana sukcesami. Pomimo poświęcenia i wysiłku, często trudno jest osiągnąć oczekiwane rezultaty. Książka przez Barbarę Oakley, Beth Rogowsky i Terrence’a Sejnowskiego, oferuje praktyczne podejście do nauczania, wykorzystując najnowsze osiągnięcia neurobiologii i psychologii poznawczej. Autorzy omawiają w niej procesy zachodzące w mózgu podczas nauki oraz czynniki wpływające na skuteczne zapamiętywanie informacji. Przedstawiają także techniki pozwalające na przywoływanie wiedzy u uczniów i wspierające trwałe zapamiętywanie materiału. Książka skupia się również na radzeniu sobie z wyzwaniami, takimi jak prokrastynacja uczniów, budowanie dobrych nawyków oraz utrzymanie motywacji, zwłaszcza w kontekście nauki online. Jest to niezwykle istotne w obliczu współczesnych wyzwań edukacyjnych, które narzuca nam świat cyfrowy. Jednym z głównych atutów tej książki jest jej przystępność. Materiał został przedstawiony w sposób zrozumiały i atrakcyjny, co sprawia, że nawet osoby niezaznajomione z tematyką neurobiologii mogą łatwo przyswoić zawarte w niej informacje. Podsumowując, Naucz się nauczania. Praktyczne wykorzystanie osiągnięć neurobiologii to nieoceniony zasób dla wszystkich nauczycieli, którzy pragną doskonalić swoje umiejętności dydaktyczne. Pozwala on zrozumieć, jak działa mózg uczniów i jak można wykorzystać tę wiedzę w praktyce, aby uczynić proces nauczania bardziej skutecznym i satysfakcjonującym zarówno dla nauczycieli, jak i uczniów. Dzięki książce dowiesz się jak: - stosować w nauczaniu wiedzę o procesach zachodzących w mózgu, rozróżnić przyswajanie wiedzy deklaratywnej i proceduralnej, - pomagać uczniom w trwałym zapamiętywaniu materiału, - radzić sobie z prokrastynacją uczniów i budować dobre nawyki, - sprawić, aby klasa stała się dobrze funkcjonującą grupą, - utrzymać motywację uczniów, również podczas zajęć online. Chcesz dobrze uczyć? Zrozum, jak działa mózg Twojego ucznia!
Czy ta recenzja była przydatna? 1 0
5/5
29-01-2024 o godz 19:20 przez: Anonim
„Naucz się nauczania” B.Oakley, B.Rogowsky, T.J.Sejnowski Dziś kilka słów o książce, która została napisana z myślą o wszystkich osobach, które nauczają dzieci. Bycie nauczycielem to niewątpliwie swoiste powołanie, jednak samo przeczucie o swoich umiejętnościach przekazywania wiedzy może nie wystarczyć. Szczególnie, że obecnie uczniów z trudnościami w nauce jest wielu i z pewnością łatwiej będzie pracować z uczniem, jeśli wiemy jak dopasować formę pracy i pomagać uczniom w trwałym zapamiętywaniu treści edukacyjnych. W tej książce znajdziemy nowe strategie edukacyjne, które mają na celu wzmocnienie tego, co już robimy. W oparciu o badania z zakresu neurobiologii i psychologii poznawczej autorzy przestawiają wiele ważnych informacji dotyczących działania mózgu podczas nauki. Książka zawiera 10 rozdziałów, dzięki którym możemy dowiedzieć się między innymi jak skutecznie utrzymać motywację uczniów, co robić, aby klasa była dobrze funkcjonującą grupą, jak budować dobre nawyki wśród uczniów i czym się różni przyswajanie wiedzy deklaratywnej i proceduralnej. Książka jest napisana w sposób bardzo przystępny, w każdym rozdziale znajduje się wiele przykładów sytuacji, w których można wykorzystać opisywane zagadnienie oraz zawartych jest wiele tabeli, rysunków, które pozwalają uporządkować treści. Jest to przydatna książka dla nauczycieli, jednak nie ukrywam, że będę do nie wracać, ponieważ treści jest sporo. Jeden z rozdziałów poświęcony jest nauczaniu online, mam nadzieję, że to już nas więcej nie spotka, jednak wskazówki do pracy z uczniami przez internet są warte wykorzystania.
Czy ta recenzja była przydatna? 1 0
5/5
30-12-2023 o godz 20:54 przez: Daria
Podczas przygotowywania recenzji kłębiło się we mnie niezwykle dużo myśli z którymi muszę się podzielić. Bez wątpienia każdy kolejny etap edukacji wymaga od nas opanowania określonej wiedzy, której przyswajanie dla jednych jest dość łatwe i może nawet przyjemne, a dla drugich stanowi poważne wyzwanie, czasem jak droga przez mękę. W efekcie ktoś poświęca godzinę, a ktoś trzy lub cztery godziny żeby opanować ten sam zakres wiedzy. Czy oprócz zdobywania tej wiedzy ktoś uczył nas najpierw jak się uczyć? Myślę, że większość z nas ma już gotową odpowiedź i niestety posiada dokładnie takie same doświadczenia jak ja. Pamiętacie skrót 3xZ? Czy oto aby na pewno powinno nam chodzić w nauce? Jak czerpać, a następnie wykorzystać zdobytą wiedzę? W niniejszej publikacji znajdziemy odpowiedź na wiele nurtujących nas pytań, a nawet poszerzymy horyzonty poprzez interdyscyplinarne podejście do opisywanej tematyki zdobywania wiedzy, gdzie opisano neurofizjologiczne podstawy nauczania poparte badaniami naukowymi z zakresu neurobiologii oraz psychologii. Pozycja została napisana niezwykle przystępnym językiem, co stanowi jej niebagatelny atut. Zawiera się w niej 10 tematycznie uporządkowanych działów. Bogata jest w ilustracje zawierające przykłady, które zdecydowanie ułatwiają zrozumienie opisywanych treści. Jestem niezmiernie szczęśliwa z pojawienia się na naszym rynku wydawniczym tak wartościowej pozycji dla dzisiejszego systemu oświaty, który wymaga wielu zmian, do których „Naucz się nauczania” może się niewątpliwie przyczynić. Według mnie jest to pozycja obowiązkowa dla instruktorów, nauczycieli oraz wykładowców akademickich, a fakultatywna dla każdego z nas, bo przecież tak jak i życie, tak i nauczanie jest nieustannym procesem.
Czy ta recenzja była przydatna? 0 0
16-01-2024 o godz 15:18 przez: Alina
„Naucz się nauczania. Praktyczne wykorzystanie osiągnięć neurobiologii” to książka, która ukazała się ostatnio nakładem Wydawnictwa Sensus. To przydatna lektura szczególnie dla nauczycieli. Autorzy tej publikacji Barbara Oakley, Beth Rogowsky i Terrence J. Sejnowski przedstawili w niej procesy zachodzące podczas zapamiętywania i czynniki, które mają wpływ na to, aby było ono skuteczne. Omówione w książce techniki umożliwiają lepsze przyswajanie wiedzy u uczniów. Ponadto autorzy zastanawiają się, w jaki sposób nauczyciel może pomóc uczniom w szybszym utrwalaniu koncepcji w pamięci długotrwałej, aby mogli myśleć i działać bardziej kreatywnie. To książka, która pomoże nauczycielom i pedagogom unikać powielania utartych schematów pozwalając im zastosować osiągnięcia neurobiologii w praktyce.
Czy ta recenzja była przydatna? 0 0
4/5
29-02-2024 o godz 01:55 przez: karolina
Książka "Naucz się nauczania: Wykorzystanie neurobiologii w praktyce" autorstwa Oakley, Rogowsky i Sejnowskiego to niezwykle cenny przewodnik dla nauczycieli pragnących doskonalić swoje metody dydaktyczne. Zamiast trzymać się sztywnych schematów, autorzy korzystają z najnowszych osiągnięć neurobiologii, aby przedstawić praktyczne podejście do procesu nauczania. Omawiając procesy zachodzące w mózgu podczas nauki oraz czynniki wpływające na skuteczne zapamiętywanie informacji, książka oferuje także różnorodne techniki wspierające trwałe zapamiętywanie materiału. Szczególnie wartościowe są porady dotyczące radzenia sobie z wyzwaniami, takimi jak prokrastynacja uczniów czy utrzymanie motywacji, szczególnie w dobie nauki online.
Czy ta recenzja była przydatna? 0 0
Prezentowane dane dotyczą zamówień dostarczanych i sprzedawanych przez empik.

O autorach:

Zobacz także

Inne z tego wydawnictwa GinekoLOGICZNIE. Poradnik napisany przez pacjentkę, sprawdzony przez lekarki, lekarzy i nie tylko
4.9/5
34,50 zł
Promocja
41,99 zł (-17%)  najniższa cena

41,99 zł (-17%)  cena regularna

Klienci, których interesował ten produkt, oglądali też

Ostatnio oglądane

Podobne do ostatnio oglądanego