Marketing 3.0 (audiobook | CD, wyd. 04.2011)

Każdy sprzedawca w empik.com jest przedsiębiorcą. Wszystkie obowiązki związane z umową sprzedaży ciążą na sprzedawcy.

Potrzebujesz pomocy w zamówieniu?

Zadzwoń

Produkt niedostępny

Dodaj do listy Moja biblioteka

Masz już ten produkt? Dodaj go do Biblioteki i podziel się jej zawartością ze znajomymi.

Może Cię zainteresować

Dzisiejsi konsumenci wybierają produkty i usługi, które spełniają ich głębszą potrzebę kreatywności, idealizmu i integracji ze społecznością. Czołowe firmy zrozumiały, że muszą dotrzeć do tych wysoko świadomych, wykorzystujących zdobycze technologiczne klientów i że stare zasady marketingu na nic się zdadzą. Zamiast tego muszą stworzyć produkty, usługi i kulturę korporacyjną, które będą inspirować konsumentów i  odzwierciedlać ich wartości.

Legendarny guru marketingu Philip Kotler wraz z Hermawanem Kartajaya i Iwanem Setiawanem określili to ostateczne zerwanie z  wcześniejszymi modelami biznesowymi przejściem do Marketingu 3.0. Wyjście poza obszar, w którym skupiamy się na produkcie (Marketing 1.0) i  ten, w którym koncentrujemy się na konsumencie (Marketing 2.0), oznacza holistyczne podejście do klienta jako wielowymiarowego, wyznającego wartości człowieka, który może stać się współpracującym z nami partnerem. To jest właśnie Marketing 3.0.

Autorzy jasno wykładają swoje koncepcje i przytaczają przykłady, które pomogą ci we wdrożeniu praktyk Marketingu 3.0 we własnej organizacji. Konsumenci zdali sobie sprawę, że ich siła nabywcza ma globalne oddziaływanie, co wpłynęło na ich zachowanie i chęć do wymiany opinii na temat dokonanych wyborów. Marketing 3.0 wyjaśnia, jak można wykorzystać społecznościowe dyskusje, pozycjonować swoją markę jako pozytywną siłę zmieniającą świat i współpracować z  konsumentami – orędownikami marki.

Książka idzie jednak dalej – nie tylko porusza kwestie relacji z  konsumentami, ale również omawia to, jak firma definiuje swoje wartości i  staje się ich ucieleśnieniem w oczach reszty interesariuszy. Opisuje, w  jaki sposób marki walczą z ubóstwem, inicjują zmiany społeczno-kulturowe i wpływają na ochronę środowiska naturalnego. Przygląda się także wpływowi opartego na wartościach marketingu na pracowników, partnerów z kanałów dystrybucyjnych i udziałowców.


Powyższy opis pochodzi od wydawcy.

ID produktu: 1043732734
Tytuł: Marketing 3.0
Autor: Kotler Philip
Tłumaczenie: Gasper Dorota
Lektor: Warszawski Piotr
Wydawnictwo: MT Biznes
Język wydania: polski
Język oryginału: angielski
Numer wydania: I
Data premiery: 2011-04-11
Rok wydania: 2011
Data wydania: 2011-04-11
Forma: płyta kompaktowa CD
Wymiary produktu [mm]: 191 x 20 x 136
Indeks: 60392848
Brak
ocen
5
0
4
0
3
0
2
0
1
0
Oceń:
Dodając recenzję produktu, akceptujesz nasz Regulamin.
1 recenzja
17-01-2018 o godz 09:00 przez: piotrm | Zweryfikowany zakup
nie polecam kupowania w Empiku , gdyż mimo że zaznaczyłem że nie chcę otrzymywać żadnych e-maili marketingowych to i tak dostaję !
Czy ta recenzja była przydatna? 0 0

O autorze: Kotler Philip

Zobacz także

Inne z tego wydawnictwa Zjedz tę żabę!
4.6/5
22,56 zł
Megacena
Inne z tego wydawnictwa To jest marketing!
4.6/5
38,99 zł
Megacena

Ostatnio oglądane

Podobne do ostatnio oglądanego