Każdy sprzedawca w empik.com jest przedsiębiorcą. Wszystkie obowiązki związane z umową sprzedaży ciążą na sprzedawcy.
Masz już ten produkt? Dodaj go do Biblioteki i podziel się jej zawartością ze znajomymi.
Sprawdź jak złożyć zamówienie krok po kroku.
Możesz też zadzwonić pod numer +48 22 462 72 50 nasi konsultanci pomogą Ci złożyć zamówienie.
Trudno sobie wyobrazić bardziej kompetentnych autorów podręcznika wprowadzającego do marketingu niż duet Gary Armstrong i Philip Kotler. Profesor Armstrong to wielokrotnie nagradzany wykładowca uniwersytecki. Jest autorem licznych artykułów publikowanych w najważniejszych periodykach branżowych. Prowadził badania rynku i konsultacje dla wielu firm w zakresie zarządzania sprzedażą i strategii marketingowych. Profesor Kotler należy do grona największych autorytetów w dziedzinie marketingu. W plebiscycie „Financial Times” został uznany za jednego z najbardziej wpływowych autorów w dziedzinie biznesu, obok takich postaci jak Jack Welch, Bill Gates, Peter Drucker, Michael E. Porter.
W książce omówiono między innymi:
Nowatorski układ treści podręcznika, jego ciekawa forma i wiele odniesień do praktyk znanych firm są pomocne w przyswajaniu wiedzy teoretycznej i pozwalają na poznanie wielu sposobów jej wykorzystania.
„»Marketing« jest pozycją szczególną na polskim rynku wydawniczym. To rozbudowany podręcznik o interesującej strukturze i żywej narracji, doskonale przygotowany, proponujący nowoczesne rozwiązania dydaktyczne.”
prof. dr hab. Lechosław Garbarski, Akademia Leona Koźmińskiego
Powyższy opis pochodzi od wydawcy.
ID produktu: | 1127830671 |
Tytuł: | Marketing. Wprowadzenie |
Tytuł oryginalny: | Marketing. An Introduction, 10th edition |
Autor: | Armstrong Gary , Kotler Philip |
Tłumaczenie: | Wąsik Dorota |
Wydawnictwo: | Wydawnictwo Nieoczywiste |
Język wydania: | polski |
Język oryginału: | angielski |
Liczba stron: | 828 |
Numer wydania: | I |
Data premiery: | 2016-07-28 |
Rok wydania: | 2016 |
Data wydania: | 2016-07-28 |
Forma: | książka |
Okładka: | twarda |
Wymiary produktu [mm]: | 303 x 44 x 214 |
Indeks: | 19985725 |
Podziel się na Facebooku
Właśnie zrecenzowałem Marketing. Wprowadzenie
Trudno sobie wyobrazić bardziej kompetentnych autorów podręcznika wprowadzającego do marketingu niż duet Gary Armstrong i Philip Kotler. Profesor Armstrong to wielokrotnie nagradzany wykładowca ...