Marketing. Wprowadzenie (okładka  twarda, wyd. 07.2016)

Sprzedaje empik.com : 95,34 zł

95,34 zł
Odbiór w salonie 0 zł
Aktywuj dodatkowe korzyści
Darmowe punkty odbioru
Darmowy kurier
Wysyłamy w 1 dzień rob.

Sprzedaje Inbook : 135,85 zł

Sprzedaje dvdmax : 168,78 zł

Wszyscy sprzedawcy

Każdy sprzedawca w empik.com jest przedsiębiorcą. Wszystkie obowiązki związane z umową sprzedaży ciążą na sprzedawcy.

Potrzebujesz pomocy w zamówieniu?

Zadzwoń
Dodaj do listy Moja biblioteka

Masz już ten produkt? Dodaj go do Biblioteki i podziel się jej zawartością ze znajomymi.

Trudno sobie wyobrazić bardziej kompetentnych autorów podręcznika wprowadzającego do marketingu niż duet Gary Armstrong i Philip Kotler. Profesor Armstrong to wielokrotnie nagradzany wykładowca uniwersytecki. Jest autorem licznych artykułów publikowanych w najważniejszych periodykach branżowych. Prowadził badania rynku i konsultacje dla wielu firm w zakresie zarządzania sprzedażą i strategii marketingowych. Profesor Kotler należy do grona największych autorytetów w dziedzinie marketingu. W plebiscycie „Financial Times” został uznany za jednego z najbardziej wpływowych autorów w dziedzinie biznesu, obok takich postaci jak Jack Welch, Bill Gates, Peter Drucker, Michael E. Porter.

W książce omówiono między innymi:

  • sposoby podejścia firm do marketingu w niepewnych, zmiennych warunkach rynkowych,
  • tworzenie różnorodnych strategii cenowych, dostosowanych do specyficznej sytuacji gospodarczej i określonych segmentów rynku,
  • rolę usług w dzisiejszej, zorientowanej na ten sektor gospodarce,
  • współczesne narzędzia budowania relacji z klientem: strony internetowe, blogi, eventy z udziałem klientów, internetowe kanały wideo, społeczności internetowe i portale społecznościowe (np. Facebook, YouTube, Twitter),
  • koncepcje zintegrowanej komunikacji marketingowej, marketingu osobistego i marketingu online, czyli nowe metody budowania bliskich i interaktywnych relacji z klientem,
  • koncepcję marketingu tworzonego przez konsumenta, w ramach której specjaliści do spraw marketingu zachęcają klientów do aktywności i udzielania informacji zwrotnej, kształtowania nowych produktów i współtworzenia przesłania marki,
  • najnowsze technologie stosowane w marketingu, od Web 3.0 po neuromarketing,
  • koncepcję marketingu zrównoważonego, polegającego na prowadzeniu działań odpowiedzialnych społecznie.

Nowatorski układ treści podręcznika, jego ciekawa forma i wiele odniesień do praktyk znanych firm są pomocne w przyswajaniu wiedzy teoretycznej i pozwalają na poznanie wielu sposobów jej wykorzystania.

„»Marketing« jest pozycją szczególną na polskim rynku wydawniczym. To rozbudowany podręcznik o interesującej strukturze i żywej narracji, doskonale przygotowany, proponujący nowoczesne rozwiązania dydaktyczne.”
prof. dr hab. Lechosław Garbarski, Akademia Leona Koźmińskiego


Powyższy opis pochodzi od wydawcy.

ID produktu: 1127830671
Tytuł: Marketing. Wprowadzenie
Tytuł oryginalny: Marketing. An Introduction, 10th edition
Autor: Armstrong Gary , Kotler Philip
Tłumaczenie: Wąsik Dorota
Wydawnictwo: Wydawnictwo Nieoczywiste
Język wydania: polski
Język oryginału: angielski
Liczba stron: 828
Numer wydania: I
Data premiery: 2016-07-28
Rok wydania: 2016
Data wydania: 2016-07-28
Forma: książka
Okładka: twarda
Wymiary produktu [mm]: 303 x 44 x 214
Indeks: 19985725
średnia 4,5
5
15
4
4
3
2
2
0
1
1
Oceń:
Dodając recenzję produktu, akceptujesz nasz Regulamin.
6 recenzji
Kolejność wyświetlania:
Od najbardziej wartościowych
Od najbardziej wartościowych
Od najnowszych
Od najstarszych
Od najpopularniejszych
Od najwyższej oceny
Od najniższej oceny
5/5
16-12-2021 o godz 18:47 przez: Agnieszka | Zweryfikowany zakup
Kompendium. Miejscami archaiczne, ale do teoretycznych wędrówek polecam.
Czy ta recenzja była przydatna? 1 0
1/5
31-10-2017 o godz 07:54 przez: anonymous | Zweryfikowany zakup
Jeden z tych podręczników, który powinien znaleźć się w biblioteczce każdego, kto interesuje się marketingiem. Słabą stroną jest szata graficzna - trochę mało "marketingowa".
Czy ta recenzja była przydatna? 0 2
5/5
13-11-2017 o godz 06:15 przez: Monika Kolońska | Zweryfikowany zakup
Książka w pełni spełniła moje oczekiwania. Co do przesyłki książka dotarła w wyznaczonym Empiku przed podanym terminem bardzo miłe zaskoczenie 😀
Czy ta recenzja była przydatna? 0 0
4/5
03-07-2018 o godz 09:16 przez: Monika Komsta | Zweryfikowany zakup
Obszerna pozycja dla specjalistów marketingu, oraz studentów, pisana językiem akademickim.
Czy ta recenzja była przydatna? 0 0
5/5
27-05-2024 o godz 19:50 przez: Michał | Zweryfikowany zakup
Polecam każdemu kto chce się dowiedzieć coś o marketingu
Czy ta recenzja była przydatna? 0 0
5/5
25-03-2023 o godz 19:41 przez: Anna Serwach | Zweryfikowany zakup
Polecam każdemu studentowi zarządzania!
Czy ta recenzja była przydatna? 0 0
Prezentowane dane dotyczą zamówień dostarczanych i sprzedawanych przez empik.

O autorach:

Zobacz także

Inne z tego wydawnictwa Podstawy metodologii badań w naukach o zarządzaniu Opracowanie zbiorowe
4.5/5
53,99 zł
Inne z tego wydawnictwa Rozmowy z ojcem Opracowanie zbiorowe
0/5
61,99 zł
Megacena
Inne z tego wydawnictwa Kultura a rozwój Opracowanie zbiorowe
0/5
59,99 zł
Megacena

Klienci, których interesował ten produkt, oglądali też

Podobne do ostatnio oglądanego