Każdy sprzedawca w empik.com jest przedsiębiorcą. Wszystkie obowiązki związane z umową sprzedaży ciążą na sprzedawcy.
Dodaj ten produkt do jednej z utworzonych przez Ciebie list i zachowaj go na później.
Sprawdź jak złożyć zamówienie krok po kroku.
Możesz też zadzwonić pod numer +48 22 462 72 50 nasi konsultanci pomogą Ci złożyć zamówienie.
For graduate and undergraduate courses in marketing management.
A Succinct Guide to 21st Century Marketing Management
Framework for Marketing Management is a concise, streamlined version of Kotler and Keller's fifteenth edition of Marketing Management, a comprehensive look at marketing strategy. The book's efficient coverage of current marketing management practices makes for a short yet thorough text that provides the perfect supplement for incorporated simulations, projects, and cases.
The Sixth Edition approaches the topic of marketing from a current standpoint, focusing its information and strategy on the realities of 21st century marketing. Individuals, groups, and companies alike can modernize their marketing strategies to comply with 21st century standards by engaging in this succinct yet comprehensive text.
ID produktu: | 1146051178 |
Tytuł: | A Framework for Marketing Management, Global Edition |
Autor: | Kotler Philip , Keller Kevin Lane |
Wydawca: | Pearson Education Limited |
Język wydania: | english |
Język oryginału: | angielski |
Ilość stron: | 352 |
Numer wydania: | VI |
Data premiery: | 2015-01-01 |
Rok wydania: | 2015 |
Forma: | książka |
Okładka: | miękka |
Wymiary [mm]: | 15 x 231 x 187 |
Indeks: | 28405207 |
ocen
Podziel się na Facebooku
Właśnie zrecenzowałem A Framework for Marketing Management, Global Edition
For graduate and undergraduate courses in marketing management. A Succinct Guide to 21st Century Marketing Management Framework for Marketing Management is a concise, streamlined version of Kotler ...