Kapferer on Luxury (okładka  miękka)

Sprzedaje Libristo : 175,62 zł

175,62 zł
Kurier 13,99 zł
Aktywuj dodatkowe korzyści
Darmowy kurier
Zobacz inne od Libristo
Przewidywana wysyłka w 7-8 dni rob.

Sprzedaje empik.com : 248,99 zł

Sprzedaje ABE BOOKS : 240,00 zł

Sprzedaje Matfel : 247,88 zł

Wszyscy sprzedawcy

Każdy sprzedawca w empik.com jest przedsiębiorcą. Wszystkie obowiązki związane z umową sprzedaży ciążą na sprzedawcy.

Potrzebujesz pomocy w zamówieniu?

Zadzwoń
Dodaj do listy

Dodaj ten produkt do jednej z utworzonych przez Ciebie list i zachowaj go na później.

In an industry where rarity and exclusivity are keys to success, business growth can be both positive and negative. An unknown luxury brand with too few clients is unable to cover the considerable costs of luxury retail, but too many clients endanger the exclusivity factor and luxury experience. How fast should a firm grow and where in the world should it do so? How much volume should a brand sell? When does saturation occur? Jean-Noel Kapferer offers insights into how to address these questions and other conflicts unique to the luxury sector, along with strategies to support sustainable growth. "Kapferer on Luxury" offers a collection of carefully chosen new and popular essays by Jean-Noel Kapferer that address a specific issue relating to luxury growth. These include: sustaining the "luxury dream," the dependency on exclusivity, sustainable luxury, managing luxury brands within groups, artificiation (the process of transforming non-art into art) of luxury, and delocalization (sticking to local production).
ID produktu: 1104991751
Tytuł: Kapferer on Luxury
Tytuł oryginalny: How Luxury Brands Can Grow Yet Remain Rare
Autor: Kapferer Jean-Noel
Wydawca: Kogan Page
Język wydania: angielski
Język oryginału: angielski
Ilość stron: 240
Data premiery: 2016-08-12
Rok wydania: 2015
Forma: książka
Okładka: miękka
Wymiary [mm]: 20 x 233 x 154
Indeks: 20018696
średnia 5
5
1
4
0
3
0
2
0
1
0
Oceń:
Dodając recenzję produktu, akceptujesz nasz Regulamin.
Prezentowane dane dotyczą zamówień dostarczanych i sprzedawanych przez .

O autorze: Kapferer Jean-Noel

The Luxury Strategy
okładka  twarda
4/5
(4/5) 0 recenzji
195,83 zł
The New Strategic Brand Management
okładka  miękka
0/5
(0/5) 0 recenzji
238,51 zł

Zobacz także

Najczęściej kupowane Marketing 4.0
4/5
80,69 zł
Megacena

Klienci, których interesował ten produkt, oglądali też

Ostatnio oglądane

Podobne do ostatnio oglądanego