Każdy sprzedawca w empik.com jest przedsiębiorcą. Wszystkie obowiązki związane z umową sprzedaży ciążą na sprzedawcy.
Dodaj ten produkt do jednej z utworzonych przez Ciebie list i zachowaj go na później.
Sprawdź jak złożyć zamówienie krok po kroku.
Możesz też zadzwonić pod numer +48 22 462 72 50 nasi konsultanci pomogą Ci złożyć zamówienie.
ID produktu: | 1119719656 |
Tytuł: | The New Strategic Brand Management |
Autor: | Kapferer Jean-Noel |
Wydawca: | Penguin Books Ltd. |
Redakcja: | Finch Jon |
Język wydania: | angielski |
Język oryginału: | angielski |
Numer wydania: | V |
Data premiery: | 2012-01-01 |
Rok wydania: | 2012 |
Forma: | książka |
Okładka: | miękka |
Wymiary [mm]: | 30 x 246 x 191 |
Indeks: | 20840495 |
ocen
Podziel się na Facebooku
Właśnie zrecenzowałem The New Strategic Brand Management
Develop your understanding of brand management and strategic brand thinking with this essential, definitive reference source designed for both professionals and students.