Autor: |
Wydawnictwo: | CeDeWu Sp. z o.o. |
Data premiery: | 2021-02-12 |
Liczba stron: | 244 |
Autor: | Opolski Krzysztof, Dykowska Grażyna, Możdżonek Monika |
Każdy sprzedawca w empik.com jest przedsiębiorcą. Wszystkie obowiązki związane z umową sprzedaży ciążą na sprzedawcy.
Masz już ten produkt? Dodaj go do Biblioteki i podziel się jej zawartością ze znajomymi.
Sprawdź jak złożyć zamówienie krok po kroku.
Możesz też zadzwonić pod numer +48 22 462 72 50 nasi konsultanci pomogą Ci złożyć zamówienie.
Książka w szczególny sposób porusza problematykę jakości we współczesnym konkurencyjnym świecie. Autorzy nie ingerują w sztukę lekarską, nie oceniają fachowości i pracy lekarzy oraz personelu medycznego. Ich intencją jest pokazanie, jak poprawa jakości w opiece zdrowotnej, wpływa na zadowolenie i usatysfakcjonowanie klienta i jednocześnie ułatwia oraz wspomaga pracę pracowników służby zdrowia.
Książka dla kadry zarządzającej instytucjami służby zdrowia (szpitalami, placówkami podstawowej opieki zdrowotnej), tak państwowymi, jak i prywatnymi, lekarzy, personelu medycznego oraz wszystkich mających wpływ na działalność służby zdrowia. Jej celem jest uzmysłowienie, że zdrowie i życie człowieka jest wartością najwyższą.
Powyższy opis pochodzi od wydawcy.
ID produktu: | 1266955338 |
Tytuł: | Zarządzanie przez jakość w usługach zdrowotnych |
Autor: | Opolski Krzysztof , Dykowska Grażyna , Możdżonek Monika |
Wydawnictwo: | CeDeWu Sp. z o.o. |
Język wydania: | polski |
Język oryginału: | polski |
Liczba stron: | 244 |
Numer wydania: | I |
Data premiery: | 2021-02-12 |
Rok wydania: | 2021 |
Data wydania: | 2021-02-12 |
Forma: | książka |
Okładka: | miękka |
Wymiary produktu [mm]: | 15 x 234 x 163 |
Indeks: | 38328787 |
Podziel się na Facebooku
Właśnie zrecenzowałem Zarządzanie przez jakość w usługach zdrowotnych
Książka w szczególny sposób porusza problematykę jakości we współczesnym konkurencyjnym świecie. Autorzy nie ingerują w sztukę lekarską, nie oceniają fachowości i pracy lekarzy oraz personelu ...