Marketing relacji Teoria i praktyka (okładka  miękka, wyd. 03.2023)

Sprzedaje empik.com : 36,22 zł

36,22 zł
49,00 zł porównanie do ceny sugerowanej przez wydawcę
Odbiór w salonie 0 zł
Wysyłamy w 1 dzień rob.

Sprzedaje PROGMAR ksiazki-medyczne : 53,21 zł

Sprzedaje Matfel : 48,55 zł

Sprzedaje Goldenbook : 59,00 zł

Wszyscy sprzedawcy

Każdy sprzedawca w empik.com jest przedsiębiorcą. Wszystkie obowiązki związane z umową sprzedaży ciążą na sprzedawcy.

Potrzebujesz pomocy w zamówieniu?

Zadzwoń
Dodaj do listy Moja biblioteka

Masz już ten produkt? Dodaj go do Biblioteki i podziel się jej zawartością ze znajomymi.

Książka została zaprojektowana jako swoisty przewodnik dla marketerów w zakresie problematyki kształtowania trwałych relacji z klientem. Spośród jej możliwych obszarów zastosowań praktycznych wypada wymienić m.in. badania skuteczności programów stymulujących lojalność klientów oraz planowanie działań nakierowanych na maksymalizację zysków w całym cyklu związku z klientem. Przegląd mierników relacji stanowiący część książki może być punktem odniesienia dla aplikacji komputerowych CRM projektowanych dla potrzeb konkretnych firm usługowych. Książka ta może stanowić również dobre uzupełnienie dla kursów akademickich, takich jak podstawy marketingu, marketing usług czy public relations.

Książka składa się z czterech rozdziałów. Rozdział I wprowadza czytelnika w podstawy marketingu relacji jako dynamicznie rozwijającej się koncepcji prowadzenia biznesu. W odniesieniu do tej części o charakterze teoretycznym rozdział II przedstawia wybrane zagadnienia z zakresu zastosowania marketingu relacji w praktyce biznesowej. Rozważania autora ilustrują przypadki zagranicznych i krajowych przedsiębiorstw budujących relacje z klientami. Rozdział III ma charakter metodycznego studium marketingowych badań relacji pomiędzy przedsiębiorstwem a konsumentem. Na końcu tego rozdziału zaprezentowany został przykładowy kwestionariusz wywiadu przydatny w badaniach stanu i uwarunkowań relacji z klientem indywidualnym. Rozdział IV poświęcony został uwarunkowaniom zastosowania marketingu relacji w działalności polskich przedsiębiorstw.

(...) Książka z całą pewnością wzbogaci wiedzę na temat marketingu relacji i znajdzie czytelników wśród kadry nauczającej, a także wśród nowoczesnych praktyków. Sięgną po nią również ambitni studenci.
Prof. zw. dr hab. Józefa Kramer

(...) Z przyjemnością polecam tę świetną książkę, stanowiącą doskonałą syntezę nowoczesnego marketingu i łączącą solidne podstawy teoretyczne z praktyką.
Dr hab. Jacek Otto, prof. ndzw. Politechniki Łódzkiej

Powyższy opis pochodzi od wydawcy.

ID produktu: 1373547170
Tytuł: Marketing relacji Teoria i praktyka
Autor: Mitręga Maciej
Wydawnictwo: CeDeWu Sp. z o.o.
Język wydania: polski
Język oryginału: polski
Liczba stron: 148
Numer wydania: IV
Data premiery: 2023-03-21
Rok wydania: 2023
Data wydania: 2023-03-21
Forma: książka
Okładka: miękka
Wymiary produktu [mm]: 234 x 11 x 165
Indeks: 55980654
średnia 4
5
0
4
1
3
0
2
0
1
0
Oceń:
Dodając recenzję produktu, akceptujesz nasz Regulamin.
Prezentowane dane dotyczą zamówień dostarczanych i sprzedawanych przez empik.

O autorze: Mitręga Maciej

Zobacz także

Inne z tego wydawnictwa Podstawy rachunkowości. Od teorii do praktyki Opracowanie zbiorowe
4.8/5
73,99 zł
Megacena
Inne z tego wydawnictwa Kalkulacja i rachunek kosztów od teorii do praktyki Opracowanie zbiorowe
5/5
43,99 zł
Megacena
Inne z tego wydawnictwa Metody Badania Wizerunku w Mediach Opracowanie zbiorowe
5/5
48,04 zł
Megacena
Inne z tego wydawnictwa Transport, spedycja, logistyka Opracowanie zbiorowe
4.5/5
116,96 zł
Inne z tego wydawnictwa Prawo, procedury i postępowanie celne Opracowanie zbiorowe
4.3/5
52,99 zł
Inne z tego wydawnictwa Badania kliniczne Opracowanie zbiorowe
4.4/5
111,99 zł
Inne z tego wydawnictwa Ekonomia po Polsku Opracowanie zbiorowe
4.6/5
14,99 zł
Megacena

Klienci, których interesował ten produkt, oglądali też

Podobne do ostatnio oglądanego