ZAG (okładka  miękka)

Sprzedaje Libristo : 123,68 zł

123,68 zł
Kurier 13,99 zł
Aktywuj dodatkowe korzyści
Darmowy kurier
Zobacz inne od Libristo
Przewidywana wysyłka w 19-20 dni rob.

Każdy sprzedawca w empik.com jest przedsiębiorcą. Wszystkie obowiązki związane z umową sprzedaży ciążą na sprzedawcy.

Potrzebujesz pomocy w zamówieniu?

Zadzwoń
Dodaj do listy

Dodaj ten produkt do jednej z utworzonych przez Ciebie list i zachowaj go na później.

Może Cię zainteresować

In an age of me-too products and instant communications, keeping up with the competition is not a winning strategy. Today you have to out-position, out-maneuver, and out-design the competition. The new rule? When everybody zigs, zag. In the recent bestseller, The Brand Gap (AIGA/New Riders), Neumeier showed companies how to bridge the distance between business strategy and design. In his latest book Zag, he illustrates the first big step in building a high-performance brand-radical differentiation. While most books on business and branding present an exhaustive (and sometimes exhausting) array of examples and studies to support theses, Neumeier takes the opposite tack. By presenting the least amount of information necessary, and by using the shorthand of the conference room--illustrations, diagrams, and summaries--he brings the big ideas of branding into sharp focus. Instead of a scholar's view from the outside, he offers a practitioner's view from the inside. In a book that you can finish in a brief plane ride, Neumeier has compressed his thoughts into 200 pages of easy-to-read, easy-to-use, and easy-to-remember principles. Those with a grasp of branding will be inspired by what they find here, and those who would like to understand it better, will find the courage, insights, and process to build a high-performance brand.

ID produktu: 1005128319
Tytuł: ZAG
Seria: One-Off
Autor: Neumeier Marty
Wydawca: Pearson Education (US)
Język wydania: angielski
Język oryginału: angielski
Ilość stron: 192
Data premiery: 2006-09-01
Rok wydania: 2006
Forma: książka
Okładka: miękka
Wymiary [mm]: 15 x 202 x 134
Indeks: 69722882
Brak
ocen
5
0
4
0
3
0
2
0
1
0
Oceń:
Dodając recenzję produktu, akceptujesz nasz Regulamin.
Prezentowane dane dotyczą zamówień dostarczanych i sprzedawanych przez .

Zobacz także

Najczęściej kupowane Marketing 4.0
4/5
80,69 zł
Megacena

Ostatnio oglądane

Podobne do ostatnio oglądanego