What Customers Want: Using Outcome-Driven Innovation to Create Breakthrough Products and Services (okładka  twarda)

Każdy sprzedawca w empik.com jest przedsiębiorcą. Wszystkie obowiązki związane z umową sprzedaży ciążą na sprzedawcy.

Potrzebujesz pomocy w zamówieniu?

Zadzwoń

Produkt niedostępny

Dodaj do listy

Dodaj ten produkt do jednej z utworzonych przez Ciebie list i zachowaj go na później.

Może Cię zainteresować

A world-renowned innovation guru explains practices that result in breakthrough innovations

Twenty years into the customer-driven innovation movement, breakthroughs are rare and these failures cost Fortune 1000 companies between $50 million and $800 million each year.

Growing out of Anthony Ulwick's revolutionary Harvard Business Review article and featured in Clayton Christensen's new bestseller, The Innovator's Solution, What Customers Want describes a groundbreaking approach that improves on the conventional methods for product and service innovation.

ID produktu: 1005963420
Tytuł: What Customers Want: Using Outcome-Driven Innovation to Create Breakthrough Products and Services
Seria: Marketing/Sales/Advertising&Promotion
Autor: Ulwick Anthony W.
Wydawca: Mcgraw-Hill Education-Europe
Język wydania: english
Ilość stron: 240
Data premiery: 2005-09-01
Okładka: twarda
Wymiary [mm]: 22 x 236 x 158
Indeks: 61302525
Brak
ocen
5
0
4
0
3
0
2
0
1
0
Oceń:
Dodając recenzję produktu, akceptujesz nasz Regulamin.

Zobacz także

Najczęściej kupowane Marketing 4.0
4/5
80,69 zł
Megacena
Najczęściej kupowane Spin Selling
0/5
136,00 zł
Promocja
148,40 zł  najniższa cena

148,40 zł  cena regularna

Podobne do ostatnio oglądanego