Unconscious Branding: How Neuroscience Can Empower (and Inspire) Marketing (okładka  miękka)

Sprzedaje Libristo : 73,92 zł

73,92 zł
Kurier 13,99 zł
Aktywuj dodatkowe korzyści
Darmowy kurier
Zobacz inne od Libristo
Przewidywana wysyłka w 10 dni rob.

Każdy sprzedawca w empik.com jest przedsiębiorcą. Wszystkie obowiązki związane z umową sprzedaży ciążą na sprzedawcy.

Potrzebujesz pomocy w zamówieniu?

Zadzwoń
Dodaj do listy

Dodaj ten produkt do jednej z utworzonych przez Ciebie list i zachowaj go na później.

Może Cię zainteresować

Explores how cognitive and behavioural science can help marketers to understand and reach consumers in a crowded media environment.

ID produktu: 1083678520
Tytuł: Unconscious Branding: How Neuroscience Can Empower (and Inspire) Marketing
Autor: Praet Douglas
Wydawca: Griffin
Język wydania: english
Ilość stron: 274
Data premiery: 2014-03-01
Forma: książka
Okładka: miękka
Wymiary [mm]: 25 x 231 x 155
Brak
ocen
5
0
4
0
3
0
2
0
1
0
Oceń:
Dodając recenzję produktu, akceptujesz nasz Regulamin.
Prezentowane dane dotyczą zamówień dostarczanych i sprzedawanych przez .

Zobacz także

Najczęściej kupowane Marketing 4.0
4/5
80,69 zł
Megacena
Najczęściej kupowane Spin Selling
0/5
136,00 zł
Promocja
148,40 zł  najniższa cena

148,40 zł  cena regularna

Podobne do ostatnio oglądanego