Każdy sprzedawca w empik.com jest przedsiębiorcą. Wszystkie obowiązki związane z umową sprzedaży ciążą na sprzedawcy.
Dodaj ten produkt do jednej z utworzonych przez Ciebie list i zachowaj go na później.
Sprawdź jak złożyć zamówienie krok po kroku.
Możesz też zadzwonić pod numer +48 22 462 72 50 nasi konsultanci pomogą Ci złożyć zamówienie.
Explores how cognitive and behavioural science can help marketers to understand and reach consumers in a crowded media environment.
ID produktu: | 1083678520 |
Tytuł: | Unconscious Branding: How Neuroscience Can Empower (and Inspire) Marketing |
Autor: | Praet Douglas |
Wydawca: | Griffin |
Język wydania: | english |
Ilość stron: | 274 |
Data premiery: | 2014-03-01 |
Forma: | książka |
Okładka: | miękka |
Wymiary [mm]: | 25 x 231 x 155 |
ocen
Podziel się na Facebooku
Właśnie zrecenzowałem Unconscious Branding: How Neuroscience Can Empower (and Inspire) Marketing
Explores how cognitive and behavioural science can help marketers to understand and reach consumers in a crowded media environment.