The Customer Loyalty Audit (okładka  miękka)

Sprzedaje empik.com : 418,99 zł

418,99 zł
Odbiór w salonie 0 zł
Aktywuj dodatkowe korzyści
Darmowe punkty odbioru
Darmowy kurier
Produkt u dostawcy
Wysyłamy w 14-15 dni rob.

Każdy sprzedawca w empik.com jest przedsiębiorcą. Wszystkie obowiązki związane z umową sprzedaży ciążą na sprzedawcy.

Potrzebujesz pomocy w zamówieniu?

Zadzwoń
Dodaj do listy

Dodaj ten produkt do jednej z utworzonych przez Ciebie list i zachowaj go na później.

In an age where customer satisfaction is no longer good enough, your organisation must take steps to build absolute customer loyalty. Do you have a CCO (Chief Customer Officer) as well as a CEO and a CFO? If not, should you have one?

As customer loyalty becomes the Holy Grail for any successful business, this audit lets you ask: 'How loyal are our customers?' and much more important 'How well-equipped are we to win and maintain customer loyalty?' After a persuasive briefing on managing the transition from customer satisfaction to customer loyalty, this audit sets out a 7-Step Roadmap:

1.Top Management Commitment and Involvement - the essential first step in laying the groundwork for any customer loyalty programme.

2.Establishing a Base Line - Internal Benchmarking - gathering best practice data from within your own organisation.

3.Determining Customer Requirements - these can never be guessed or taken for granted.

4.Assessing the Capabilities of Competition - your customers are making these comparisons, so you have to.

5.Measuring Customer Satisfaction and Customer Loyalty - customer satisfaction metrics look simple but are notoriously unreliable: find out which approach to use in which situation.

6.Analysing Customer and Competitive Feedback - develop a system for tracking, recording and analysing feedback.

7.Continuous Improvement - developing a system for continuously reviewing progress, repeating the audit and making further changes and improvements.

Each step includes a ready-made audit questionnaire and rating form that you can run right away - giving you more than 130 questions to help you see right inside your processes and procedures for establishing and maintaining customer loyalty.

ID produktu: 1208581443
Tytuł: The Customer Loyalty Audit
Autor: Bhote Keki R.
Wydawca: Cambridge Strategy Publications
Język wydania: english
Ilość stron: 140
Data premiery: 2020-03-10
Rok wydania: 2010
Forma: książka
Okładka: miękka
Wymiary [mm]: 7 x 297 x 210
Indeks: 70181630
Brak
ocen
5
0
4
0
3
0
2
0
1
0
Oceń:
Dodając recenzję produktu, akceptujesz nasz Regulamin.
Prezentowane dane dotyczą zamówień dostarczanych i sprzedawanych przez empik.

Zobacz także

Najczęściej kupowane Marketing 4.0
4/5
80,69 zł
Megacena
Najczęściej kupowane Spin Selling
0/5
136,00 zł
Promocja
148,40 zł  najniższa cena

148,40 zł  cena regularna

Klienci, których interesował ten produkt, oglądali też

Podobne do ostatnio oglądanego