Każdy sprzedawca w empik.com jest przedsiębiorcą. Wszystkie obowiązki związane z umową sprzedaży ciążą na sprzedawcy.
Dodaj ten produkt do jednej z utworzonych przez Ciebie list i zachowaj go na później.
Sprawdź jak złożyć zamówienie krok po kroku.
Możesz też zadzwonić pod numer +48 22 462 72 50 nasi konsultanci pomogą Ci złożyć zamówienie.
Strategic Brand Management 2e provides a comprehensive and up-to-date treatment of the subjects of brands, brand equity, and strategic brand management. Strategic brand management involves the design and implementation of marketing programmes and activities to build, measure, and manage brand equity. The book aims to provide managers with concepts and techniques to improve the long-term profitability of their brand strategies. It incorporates current thinking and developments on these topics from both academics and industry participants. It also combines a comprehensive theoretical foundation with numerous practical insights to assist managers in their day-to-day and long-term brand decisions.
ID produktu: | 1138896336 |
Tytuł: | Strategic Brand Management |
Autor: | Keller Kevin Lane , Aperia Tony , Georgson Mats |
Wydawca: | Pearson Education Limited |
Język wydania: | english |
Ilość stron: | 968 |
Numer wydania: | II |
Data premiery: | 2012-12-01 |
Rok wydania: | 2012 |
Forma: | książka |
Okładka: | miękka |
Wymiary [mm]: | 55 x 246 x 187 |
Indeks: | 28362111 |
ocen
Podziel się na Facebooku
Właśnie zrecenzowałem Strategic Brand Management
Strategic Brand Management 2e provides a comprehensive and up-to-date treatment of the subjects of brands, brand equity, and strategic brand management. Strategic brand management involves the design