Strategic Brand Management (okładka  miękka)

Sprzedaje empik.com : 525,99 zł

525,99 zł
Odbiór w salonie 0 zł
Aktywuj dodatkowe korzyści
Darmowe punkty odbioru
Darmowy kurier
Produkt u dostawcy
Wysyłamy w 9-10 dni rob.

Sprzedaje ABE BOOKS : 572,00 zł

Sprzedaje dvdmax : 726,92 zł

Wszyscy sprzedawcy

Każdy sprzedawca w empik.com jest przedsiębiorcą. Wszystkie obowiązki związane z umową sprzedaży ciążą na sprzedawcy.

Potrzebujesz pomocy w zamówieniu?

Zadzwoń
Dodaj do listy

Dodaj ten produkt do jednej z utworzonych przez Ciebie list i zachowaj go na później.

Strategic Brand Management 2e provides a comprehensive and up-to-date treatment of the subjects of brands, brand equity, and strategic brand management. Strategic brand management involves the design and implementation of marketing programmes and activities to build, measure, and manage brand equity. The book aims to provide managers with concepts and techniques to improve the long-term profitability of their brand strategies. It incorporates current thinking and developments on these topics from both academics and industry participants. It also combines a comprehensive theoretical foundation with numerous practical insights to assist managers in their day-to-day and long-term brand decisions.

ID produktu: 1138896336
Tytuł: Strategic Brand Management
Autor: Keller Kevin Lane , Aperia Tony , Georgson Mats
Wydawca: Pearson Education Limited
Język wydania: english
Ilość stron: 968
Numer wydania: II
Data premiery: 2012-12-01
Rok wydania: 2012
Forma: książka
Okładka: miękka
Wymiary [mm]: 55 x 246 x 187
Indeks: 28362111
Brak
ocen
5
0
4
0
3
0
2
0
1
0
Oceń:
Dodając recenzję produktu, akceptujesz nasz Regulamin.
Prezentowane dane dotyczą zamówień dostarczanych i sprzedawanych przez empik.

Zobacz także

Najczęściej kupowane Marketing 4.0
4/5
80,69 zł
Megacena
Najczęściej kupowane Spin Selling
0/5
136,00 zł
Promocja
148,40 zł  najniższa cena

148,40 zł  cena regularna

Klienci, których interesował ten produkt, oglądali też

Podobne do ostatnio oglądanego