Strategia obsługi klienta (okładka  miękka, wyd. 01.2006)

Każdy sprzedawca w empik.com jest przedsiębiorcą. Wszystkie obowiązki związane z umową sprzedaży ciążą na sprzedawcy.

Potrzebujesz pomocy w zamówieniu?

Zadzwoń

Produkt niedostępny

Dodaj do listy Moja biblioteka

Masz już ten produkt? Dodaj go do Biblioteki i podziel się jej zawartością ze znajomymi.

Może Cię zainteresować

W książce, która w oryginalnej wersji odniosła wielki sukces w Europie Zachodniej i USA, Autor przedstawia kompleksowo nowoczesną strategię obsługi klienta. Książka ma siedem rozdziałów. W każdym z nich Autor omawia jeden z sekretów, które jego zdaniem są kluczem do tego, aby stać się graczem światowej klasy pod względem nastawienia na klienta, obsługi klienta, satysfakcji klienta i jego lojalności. Tylko w ten sposób firma może zdobyć przewagę konkurencyjną na współczesnym rynku. W książce Autor przedstawił, w jaki sposób poznać klientów i zdobyć o nich odpowiednie informacje, tworzyć wartość dla klienta, dostarczać wartości klientom, zarządzać reklamacjami klientów w celu osiągnięcia zysku, budować lojalność klientów, tworzyć odpowiednią strukturę i procesy w firmie nastawionej na klienta oraz kulturę firmy i jej relacje z klientami.
ID produktu: 1003367774
Tytuł: Strategia obsługi klienta
Autor: Horovitz Jacques
Wydawnictwo: PWE Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne
Język wydania: polski
Język oryginału: angielski
Liczba stron: 207
Numer wydania: I
Data premiery: 2006-01-01
Rok wydania: 2006
Data wydania: 2006-01-01
Forma: książka
Okładka: miękka
Indeks: 69421051
Brak
ocen
5
0
4
0
3
0
2
0
1
0
Oceń:
Dodając recenzję produktu, akceptujesz nasz Regulamin.

Zobacz także

Inne z tego wydawnictwa Analiza kointegracyjna w makromodelowaniu Opracowanie zbiorowe
0/5
45,99 zł
Megacena
Inne z tego wydawnictwa Demografia
4.3/5
37,59 zł
Megacena

Podobne do ostatnio oglądanego