Wykorzystanie beaconów w komunikacji marketingowej (okładka  miękka, wyd. 09.2021)

Sprzedaje empik.com : 37,42 zł

37,42 zł
49,90 zł porównanie do ceny sugerowanej przez wydawcę
Odbiór w salonie 0 zł
Wysyłamy w 1 dzień rob.

Sprzedaje PROGMAR ksiazki-medyczne : 57,99 zł

Wszyscy sprzedawcy

Każdy sprzedawca w empik.com jest przedsiębiorcą. Wszystkie obowiązki związane z umową sprzedaży ciążą na sprzedawcy.

Potrzebujesz pomocy w zamówieniu?

Zadzwoń
Dodaj do listy Moja biblioteka

Masz już ten produkt? Dodaj go do Biblioteki i podziel się jej zawartością ze znajomymi.

Współczesny konsument za sprawą technologii cyfrowych podczas zakupów coraz częściej balansuje na granicy świata rzeczywistego i wirtualnego. Otoczony wszechobecną nowoczesnością oczekuje atrakcyjnych i wyróżniających się komunikatów marketingowych. Angażujący dialog z marką mogą wspierać między innymi rozwiązania z obszaru internetu rzeczy. Jako jedną z perspektywicznych technologii wskazać można beacony, które pełnią funkcję punktów kontaktowych konsumenta z marką. Urządzenia te lokalizują użytkownika w przestrzeni i przesyłają mu pakiet spersonalizowanych informacji, wspierając go na ścieżce zakupowej. Umożliwiają realizację wielowymiarowych kampanii marketingowych opartych na tworzeniu indywidualnej relacji z odbiorcą. Książka przedstawia beacony jako technologię z obszaru internetu rzeczy w kontekście ich wykorzystania w komunikacji marketingowej.

Można z niej dowiedzieć się między innymi:

  • jakie możliwości prezentują beacony w obszarze komunikacji marketingowej,
  • jakie oczekiwania mają konsumenci wobec tej technologii,
  • w jaki sposób te sensory mogą wspierać działania z obszaru społecznej odpowiedzialności biznesu i wyrównywania szans,
  • jakie są główne niebezpieczeństwa związane z wykorzystaniem beaconów w przedsiębiorstwie,
  • jakie jest miejsce tych urządzeń w systemie komunikacji marketingowej.

Książka stanowi wprowadzenie do dalszej dyskusji na temat znaczenia technologii cyfrowych w biznesie oraz możliwości ich wykorzystania do kształtowania relacji z konsumentem.

Powyższy opis pochodzi od wydawcy.

ID produktu: 1284253599
Tytuł: Wykorzystanie beaconów w komunikacji marketingowej
Autor: Bajak Maria
Wydawnictwo: PWE Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne
Język wydania: polski
Język oryginału: polski
Liczba stron: 184
Numer wydania: I
Data premiery: 2021-09-04
Rok wydania: 2021
Data wydania: 2021-09-04
Forma: książka
Okładka: miękka
Wymiary produktu [mm]: 150 x 80 x 80
Indeks: 40391151
Brak
ocen
5
0
4
0
3
0
2
0
1
0
Oceń:
Dodając recenzję produktu, akceptujesz nasz Regulamin.
Prezentowane dane dotyczą zamówień dostarczanych i sprzedawanych przez empik.

Zobacz także

Inne z tego wydawnictwa Makroekonomia. Zbiór zadań Opracowanie zbiorowe
5/5
37,99 zł
Inne z tego wydawnictwa Inżynieria produkcji. Kompendium wiedzy Opracowanie zbiorowe
5/5
81,99 zł

Klienci, których interesował ten produkt, oglądali też

Podobne do ostatnio oglądanego