Każdy sprzedawca w empik.com jest przedsiębiorcą. Wszystkie obowiązki związane z umową sprzedaży ciążą na sprzedawcy.
Masz już ten produkt? Dodaj go do Biblioteki i podziel się jej zawartością ze znajomymi.
Sprawdź jak złożyć zamówienie krok po kroku.
Możesz też zadzwonić pod numer +48 22 462 72 50 nasi konsultanci pomogą Ci złożyć zamówienie.
Współczesny konsument za sprawą technologii cyfrowych podczas zakupów coraz częściej balansuje na granicy świata rzeczywistego i wirtualnego. Otoczony wszechobecną nowoczesnością oczekuje atrakcyjnych i wyróżniających się komunikatów marketingowych. Angażujący dialog z marką mogą wspierać między innymi rozwiązania z obszaru internetu rzeczy. Jako jedną z perspektywicznych technologii wskazać można beacony, które pełnią funkcję punktów kontaktowych konsumenta z marką. Urządzenia te lokalizują użytkownika w przestrzeni i przesyłają mu pakiet spersonalizowanych informacji, wspierając go na ścieżce zakupowej. Umożliwiają realizację wielowymiarowych kampanii marketingowych opartych na tworzeniu indywidualnej relacji z odbiorcą. Książka przedstawia beacony jako technologię z obszaru internetu rzeczy w kontekście ich wykorzystania w komunikacji marketingowej.
Można z niej dowiedzieć się między innymi:
Książka stanowi wprowadzenie do dalszej dyskusji na temat znaczenia technologii cyfrowych w biznesie oraz możliwości ich wykorzystania do kształtowania relacji z konsumentem.
Powyższy opis pochodzi od wydawcy.
ID produktu: | 1284253599 |
Tytuł: | Wykorzystanie beaconów w komunikacji marketingowej |
Autor: | Bajak Maria |
Wydawnictwo: | PWE Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne |
Język wydania: | polski |
Język oryginału: | polski |
Liczba stron: | 184 |
Numer wydania: | I |
Data premiery: | 2021-09-04 |
Rok wydania: | 2021 |
Data wydania: | 2021-09-04 |
Forma: | książka |
Okładka: | miękka |
Wymiary produktu [mm]: | 150 x 80 x 80 |
Indeks: | 40391151 |
ocen
Podziel się na Facebooku
Właśnie zrecenzowałem Wykorzystanie beaconów w komunikacji marketingowej
Współczesny konsument za sprawą technologii cyfrowych podczas zakupów coraz częściej balansuje na granicy świata rzeczywistego i wirtualnego. Otoczony wszechobecną nowoczesnością oczekuje ...