Każdy sprzedawca w empik.com jest przedsiębiorcą. Wszystkie obowiązki związane z umową sprzedaży ciążą na sprzedawcy.
Masz już ten produkt? Dodaj go do Biblioteki i podziel się jej zawartością ze znajomymi.
Sprawdź jak złożyć zamówienie krok po kroku.
Możesz też zadzwonić pod numer +48 22 462 72 50 nasi konsultanci pomogą Ci złożyć zamówienie.
W wielu branżach marki własne stanowią ogromną konkurencję dla marek producenckich. Na ogół jednak wielkie firmy bagatelizują zagrożenie ze strony marek sklepowych. Nadal panuje bowiem przekonanie, że marki własne to produkty gorszej jakości, którymi konsumenci szybko się znudzą.
Autorzy książki, którzy przez ostatnie dziesięć lat zajmowali się tym zagadnieniem, pracując jako konsultanci i wykładowcy seminariów dla kadry kierowniczej obalają ten mit. Korzystając z badań własnych i doświadczenia innych badaczy, analizują strategie detalistów wobec marek własnych i zachęcają producentów marek do opracowania skutecznych metod reagowania. Proponują albo rywalizację, albo współpracę z dostawcami marek własnych. W przeciwieństwie do wielu konsultantów i specjalistów ds. marketingu twierdzą, że cudowny środek rozwiązujący problemy producentów marek z markami sklepowymi istnieje. Jedynie ciężką pracą i konsekwencją można zmniejszyć zagrożenie.
Osiągnięciu tego celu służy siedem strategicznych koncepcji:
* zmiana nastawienia
* skuteczna współpraca
* innowacyjność
* selektywna walka
* konkurencyjne ceny
* stała poprawa jakości
* kreatywność w działaniach rynkowych
W książce zamieszczono studia przypadków i praktyczne wskazówki umożliwiające menedżerom podejmowanie jak najkorzystniejszych działań w nowych warunkach. To lektura obowiązkowa dla każdego producenta, detalisty i twórcy strategii zainteresowanego skutkami wzrostu znaczenia marek własnych.
ID produktu: | 1006501209 |
Tytuł: | Strategia marek własnych |
Autor: | Kumar Nirmalya , Steenkamp Jan-Benedict E.M. |
Tłumaczenie: | Dziewońska Dorota |
Wydawnictwo: | Wolters Kluwer |
Język wydania: | polski |
Język oryginału: | angielski |
Liczba stron: | 212 |
Numer wydania: | I |
Data premiery: | 2010-05-17 |
Rok wydania: | 2010 |
Data wydania: | 2010-05-17 |
Forma: | książka |
Okładka: | miękka |
Indeks: | 65858950 |
ocen
Podziel się na Facebooku
Właśnie zrecenzowałem Strategia marek własnych
W wielu branżach marki własne stanowią ogromną konkurencję dla marek producenckich. Na ogół jednak wielkie firmy bagatelizują zagrożenie ze strony marek sklepowych. Nadal panuje bowiem przekonanie, ...