Strategia marek własnych (okładka  miękka, wyd. 11.2013)

Każdy sprzedawca w empik.com jest przedsiębiorcą. Wszystkie obowiązki związane z umową sprzedaży ciążą na sprzedawcy.

Potrzebujesz pomocy w zamówieniu?

Zadzwoń

Produkt niedostępny

Dodaj do listy Moja biblioteka

Masz już ten produkt? Dodaj go do Biblioteki i podziel się jej zawartością ze znajomymi.

Może Cię zainteresować

W wielu branżach marki własne stanowią ogromną konkurencję dla marek producenckich. Na ogół jednak wielkie firmy bagatelizują zagrożenie ze strony marek sklepowych. Nadal panuje bowiem przekonanie, że marki własne to produkty gorszej jakości, którymi konsumenci szybko się znudzą. Autorzy książki, którzy przez ostatnie dziesięć lat zajmowali się tym zagadnieniem, pracując jako konsultanci i wykładowcy seminariów dla kadry kierowniczej obalają ten mit. Korzystając z badań własnych i doświadczenia innych badaczy, analizują strategie detalistów wobec marek własnych i zachęcają producentów marek do opracowania skutecznych metod reagowania. Proponują albo rywalizację, albo współpracę z dostawcami marek własnych. W przeciwieństwie do wielu konsultantów i specjalistów ds. marketingu twierdzą, że cudowny środek rozwiązujący problemy producentów marek z markami sklepowymi istnieje. Jedynie ciężką pracą i konsekwencją można zmniejszyć zagrożenie. 

Osiągnięciu tego celu służy siedem strategicznych koncepcji:

  • zmiana nastawienia
  • skuteczna współpraca
  • innowacyjność
  • selektywna walka
  • konkurencyjne ceny
  • stała poprawa jakości
  • kreatywność w działaniach rynkowych

W książce zamieszczono studia przypadków i praktyczne wskazówki umożliwiające menedżerom podejmowanie jak najkorzystniejszych działań w nowych warunkach. To lektura obowiązkowa dla każdego producenta, detalisty i twórcy strategii zainteresowanego skutkami wzrostu znaczenia marek własnych.

ID produktu: 1084790883
Tytuł: Strategia marek własnych
Autor: Kumar Nirmalya , Steenkamp Jan-Benedict E.M.
Tłumaczenie: Dziewońska Dorota
Wydawnictwo: Wolters Kluwer
Język wydania: polski
Język oryginału: angielski
Liczba stron: 212
Numer wydania: II
Data premiery: 2013-11-07
Rok wydania: 2013
Data wydania: 2013-11-07
Forma: książka
Okładka: miękka
Indeks: 13926281
Brak
ocen
5
0
4
0
3
0
2
0
1
0
Oceń:
Dodając recenzję produktu, akceptujesz nasz Regulamin.

Zobacz także

Inne z tego wydawnictwa Zbiór cywilny. Plus Opracowanie zbiorowe
0/5
78,99 zł
Megacena
Inne z tego wydawnictwa Podstawy prawa administracyjnego Opracowanie zbiorowe
0/5
77,99 zł
Megacena
Inne z tego wydawnictwa Kryminalistyka
5/5
263,99 zł
Megacena
Inne z tego wydawnictwa Prawo handlowe. Zbiór przepisów Opracowanie zbiorowe
5/5
65,99 zł
Megacena
Inne z tego wydawnictwa Prawo budowlane. Warunki techniczne i inne akty prawne Opracowanie zbiorowe
4.6/5
28,22 zł
Megacena
Inne z tego wydawnictwa Zbiór karny. Plus Opracowanie zbiorowe
0/5
78,99 zł
Megacena
Inne z tego wydawnictwa Wstęp do prawoznawstwa Opracowanie zbiorowe
4.7/5
47,10 zł
Megacena
Inne z tego wydawnictwa Prawo pracy Opracowanie zbiorowe
0/5
59,99 zł
Megacena
Inne z tego wydawnictwa Plan ogólny miasta, gminy. Poradnik Opracowanie zbiorowe
0/5
126,99 zł
Megacena
Inne z tego wydawnictwa Doręczenia elektroniczne. Komentarz Opracowanie zbiorowe
0/5
114,99 zł
Megacena

Ostatnio oglądane

Podobne do ostatnio oglądanego