Każdy sprzedawca w empik.com jest przedsiębiorcą. Wszystkie obowiązki związane z umową sprzedaży ciążą na sprzedawcy.
Masz już ten produkt? Dodaj go do Biblioteki i podziel się jej zawartością ze znajomymi.
Sprawdź jak złożyć zamówienie krok po kroku.
Możesz też zadzwonić pod numer +48 22 462 72 50 nasi konsultanci pomogą Ci złożyć zamówienie.
W książce zostały omówione najważniejsze regulacje z zakresu prawa reklamy, w tym:
W najnowszym wydaniu publikacja została wzbogacona o liczne ilustracje, dzięki czemu czytelnicy mogą łatwiej zapoznać się z różnymi postaciami reklamy i mechanizmami wykorzystywanymi w działalności reklamowej.
Omówiono również nowe zagadnienia, które pojawiły się przede wszystkim w przestrzeni internetowej i mają związek z rozwojem mediów społecznościowych, ale także inne kwestie, takie jak profilowanie reklam czy zakaz reklamy solarium.
W opracowaniu czytelnicy znajdują też odniesienia do kampanii reklamowych, które pojawiały się w ostatnim czasie i które będą mogli przeanalizować pod katem zgodności z przepisami prawa.
Powyższy opis pochodzi od wydawcy.
ID produktu: | 1250282790 |
Tytuł: | Ilustrowane prawo reklamy |
Autor: | Grzybczyk Katarzyna |
Wydawnictwo: | Wolters Kluwer |
Język wydania: | polski |
Język oryginału: | polski |
Liczba stron: | 516 |
Numer wydania: | IV |
Data premiery: | 2020-09-30 |
Rok wydania: | 2020 |
Data wydania: | 2020-09-30 |
Forma: | książka |
Okładka: | miękka |
Wymiary produktu [mm]: | 243 x 27 x 164 |
Indeks: | 36372454 |
Podziel się na Facebooku
Właśnie zrecenzowałem Ilustrowane prawo reklamy
W książce zostały omówione najważniejsze regulacje z zakresu prawa reklamy, w tym: ustawa o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, ustawa o przeciwdziałaniu nieuczciwym praktykom rynkowym, ustawa o