Sto technik wpływu społecznego. Kiedy i dlaczego wywieranie wpływu na innych jest skuteczne (ebook)

Wszystkie formaty i wydania (3): Cena:

Sprzedaje empik.com : 59,99 zł

59,99 zł
Produkt cyfrowy
cyfrowy

Każdy sprzedawca w empik.com jest przedsiębiorcą. Wszystkie obowiązki związane z umową sprzedaży ciążą na sprzedawcy.

Dodaj do listy Moja biblioteka

Masz już ten produkt? Dodaj go do Biblioteki i podziel się jej zawartością ze znajomymi.

Wchodzisz do sklepu, żeby kupić chleb, makaron i owoce. Po chwili wychodzisz, a w siatce z zakupami, poza tym, co pierwotnie zamierzałeś kupić, masz jeszcze paczkę chipsów, dwie gazety i los na loterię. Czy zastanawiałeś się kiedyś, dlaczego zdecydowałeś się na zakup tych rzeczy?

Któregoś dnia do twoich drzwi puka mężczyzna oferujący nowy rodzaj łącza internetowego. W zasadzie jesteś zadowolony z jakości usług oferowanych przez twojego obecnego dostawcę, ale po kilku minutach rozmowy postanawiasz przyjąć nową ofertę. Zamykasz drzwi i dopiero wtedy zadajesz sobie pytanie: dlaczego?

Czy te przykłady brzmią znajomo?

A może chciałbyś raczej wywierać wpływ na innych ludzi niż im ulegać?

Jeżeli tak, to bez wątpienia zainteresuje cię książka napisana przez dwóch psychologów społecznych, którzy badają najczęściej stosowane techniki wpływu społecznego. Dariusz Doliński i Tomasz Grzyb analizują skuteczność tych technik, a kiedy je opisują, za każdym razem odpowiadają na trzy pytania:

  • Jaka idea przyświeca danej technice wpływu społecznego?
  • Co na ten temat mówią badania?
  • Jaki mechanizm psychologiczny decyduje o skuteczności danej techniki?

Rekomendacje wydawnicze:

Ta książka przedstawia aż 100 takich technik, obejmujących prawie wszystkie obszary życia codziennego – nie tylko zakupy, lecz także bliskie relacje oraz nasze zachowania, zarówno w sferze publicznej, jak i prywatnej. Każda z opisywanych technik została naukowo zbadana i udokumentowana, autorzy jednak, zamiast skupiać się na analizie statystycznej, koncentrują się na rzeczywistym wpływie tych technik na nasze życie.

ID produktu: 1304130637
Tytuł: Sto technik wpływu społecznego. Kiedy i dlaczego wywieranie wpływu na innych jest skuteczne
Autor: Grzyb Tomasz , Doliński Dariusz
Wydawnictwo: Smak Słowa
Język wydania: polski
Język oryginału: polski
Liczba stron: 388
Data premiery: 2022-04-11
Rok wydania: 2022
Format: EPUB
UWAGA! Ebook chroniony przez watermark. więcej ›
Liczba urządzeń: bez ograniczeń
Drukowanie: bez ograniczeń
Kopiowanie: bez ograniczeń
Indeks: 42017851
średnia 5
5
5
4
0
3
0
2
0
1
0
Oceń:
Dodając recenzję produktu, akceptujesz nasz Regulamin.
2 recenzje
Kolejność wyświetlania:
Od najbardziej wartościowych
Od najbardziej wartościowych
Od najnowszych
Od najstarszych
Od najpopularniejszych
Od najwyższej oceny
Od najniższej oceny
5/5
04-06-2022 o godz 03:37 przez: kqly | Zweryfikowany zakup
Bardzo konkretna i rzeczowa lektura, która wnosi długoterminową wartość do życia.
Czy ta recenzja była przydatna? 0 0
5/5
31-07-2022 o godz 23:26 przez: Ania
Bardzo przyjemna pozycja zarówno dla osób siedzących w psychologii społecznej jak i dla laikow:)
Czy ta recenzja była przydatna? 0 0

Zobacz także

Popularne w tej kategorii Radość życia, czyli jak zwyciężyć depresję
0/5
37,35 zł
Promocja
37,90 zł  najniższa cena

47,99 zł  cena regularna

Klienci, których interesował ten produkt, oglądali też

Ostatnio oglądane

Podobne do ostatnio oglądanego