Sto technik wpływu społecznego. Kiedy i dlaczego wywieranie wpływu na innych jest skuteczne (okładka  miękka, wyd. 04.2022)

Wszystkie formaty i wydania (3): Cena:

Sprzedaje empik.com : 44,99 zł

44,99 zł
69,90 zł porównanie do ceny sugerowanej przez wydawcę
Odbiór w salonie 0 zł
Wysyłamy w 1 dzień rob.

Sprzedaje Inbook : 54,27 zł

Sprzedaje PROGMAR ksiazki-medyczne : 65,98 zł

Sprzedaje Goldenbook : 66,00 zł

Wszyscy sprzedawcy

Każdy sprzedawca w empik.com jest przedsiębiorcą. Wszystkie obowiązki związane z umową sprzedaży ciążą na sprzedawcy.

Potrzebujesz pomocy w zamówieniu?

Zadzwoń
Dodaj do listy Moja biblioteka

Masz już ten produkt? Dodaj go do Biblioteki i podziel się jej zawartością ze znajomymi.

Wchodzisz do sklepu, żeby kupić chleb, makaron i owoce. Po chwili wychodzisz, a w siatce z zakupami, poza tym, co pierwotnie zamierzałeś kupić, masz jeszcze paczkę chipsów, dwie gazety i los na loterię. Czy zastanawiałeś się kiedyś, dlaczego zdecydowałeś się na zakup tych rzeczy?

Któregoś dnia do twoich drzwi puka mężczyzna oferujący nowy rodzaj łącza internetowego. W zasadzie jesteś zadowolony z jakości usług oferowanych przez twojego obecnego dostawcę, ale po kilku minutach rozmowy postanawiasz przyjąć nową ofertę. Zamykasz drzwi i dopiero wtedy zadajesz sobie pytanie: DLACZEGO?

Czy te przykłady brzmią znajomo?

A może chciałbyś raczej wywierać wpływ na innych ludzi niż im ulegać?

Jeżeli tak, to bez wątpienia zainteresuje cię książka napisana przez dwóch psychologów społecznych, którzy badają najczęściej stosowane techniki wpływu społecznego. Dariusz Doliński i Tomasz Grzyb analizują skuteczność tych technik, a kiedy je opisują, za każdym razem odpowiadają na trzy pytania:

  • Jaka idea przyświeca danej technice wpływu społecznego?
  • Co na ten temat mówią badania?
  • Jaki mechanizm psychologiczny decyduje o skuteczności danej techniki?

Ta książka przedstawia aż 100 takich technik, obejmujących prawie wszystkie obszary życia codziennego – nie tylko zakupy, lecz także bliskie relacje oraz nasze zachowania, zarówno w sferze publicznej, jak i prywatnej. Każda z opisywanych technik została naukowo zbadana i udokumentowana, autorzy jednak, zamiast skupiać się na analizie statystycznej, koncentrują się na rzeczywistym wpływie tych technik na nasze życie.

"Nigdy wcześniej nie widziałem książki opisującej tak wiele technik wpływu społecznego. Autorzy to obecnie największe autorytety w tej dziedzinie, więc jeśli mówią, że te sposoby działają, to możesz im zaufać. A jeśli nadal będziesz mieć jakieś wątpliwości, to przy każdej z technik znajdziesz omówienie badań potwierdzających jej skuteczność."
Profesor Christopher J. Carpenter, Western Illinois University

"Dariusz Doliński i Tomasz Grzyb dokonali nadzwyczaj przejrzystego, a przy tym fascynującego przeglądu wielu (tak, aż 100!) technik wpływu społecznego i dokładnie wyjaśnili działanie każdej z nich. Przytoczyli również przykłady eksperymentów, które dowiodły skuteczności tych technik. Czytelnicy, którzy poszukują intrygującego wprowadzenia do sztuki wywierania wpływu społecznego, na pewno nie będą rozczarowani." Profesor Daniel J. O’Keefe, Northwestern University

"Dariusz Doliński i Tomasz Grzyb swoją książką wyświadczyli nam wszystkim wielką przysługę. Nie tylko opisali 100 efektywnych technik wpływu społecznego, lecz także zbadali mechanizmy psychologiczne, które sprawiają, że owe techniki działają. Nie ma bardziej użytecznej książki dla kogoś, kto chciałby osiągnąć mistrzostwo w dziedzinie perswazji."
Profesor Robert Cialdini, Arizona State University, autor książek „Wywieranie wpływu na ludzi” i „Pre-swazja”.

Powyższy opis pochodzi od wydawcy.

ID produktu: 1300967237
Tytuł: Sto technik wpływu społecznego. Kiedy i dlaczego wywieranie wpływu na innych jest skuteczne
Autor: Doliński Dariusz , Grzyb Tomasz
Wydawnictwo: Smak Słowa
Język wydania: polski
Język oryginału: polski
Liczba stron: 388
Numer wydania: I
Data premiery: 2022-04-11
Data wydania: 2022-04-11
Forma: książka
Okładka: miękka
Wymiary produktu [mm]: 230 x 50 x 160
Indeks: 41857199
średnia 4,8
5
35
4
8
3
0
2
0
1
0
Oceń:
Dodając recenzję produktu, akceptujesz nasz Regulamin.
4 recenzje
Kolejność wyświetlania:
Od najbardziej wartościowych
Od najbardziej wartościowych
Od najnowszych
Od najstarszych
Od najpopularniejszych
Od najwyższej oceny
Od najniższej oceny
5/5
09-08-2022 o godz 14:33 przez: yotony | Zweryfikowany zakup
Ciekawe rozwiniecie tematyki. Krótkie i treściwe przykłady. Uproszczone, ale wartościowe rozwiniecie teoretyczna. Jestem zadowolony z lektury.
Czy ta recenzja była przydatna? 0 1
5/5
27-09-2023 o godz 20:39 przez: Olga | Zweryfikowany zakup
Pasjonującą lektura
Czy ta recenzja była przydatna? 0 0
5/5
15-12-2023 o godz 21:35 przez: Anonim | Zweryfikowany zakup
Rewelacja 👍
Czy ta recenzja była przydatna? 0 0
5/5
05-09-2023 o godz 08:39 przez: Oskar | Zweryfikowany zakup
Gyt gyt
Czy ta recenzja była przydatna? 0 0
Prezentowane dane dotyczą zamówień dostarczanych i sprzedawanych przez empik.

O autorach:

Psychologia społeczna ,
okładka  miękka, wyd. 05.2024
0/5
(0/5) 0 recenzji
98,99 zł

Zobacz także

Inne z tego wydawnictwa Trening poznawczy
4.0/5
47,99 zł
Megacena

Klienci, których interesował ten produkt, oglądali też

Podobne do ostatnio oglądanego