Scientific Advertising. Naukowa reklama. 21 legendarnych zasad pisania tekstów reklamowych (ebook)

Wszystkie formaty i wydania (3): Cena:

Sprzedaje empik.com : 24,99 zł

24,99 zł
Produkt cyfrowy
cyfrowy

Każdy sprzedawca w empik.com jest przedsiębiorcą. Wszystkie obowiązki związane z umową sprzedaży ciążą na sprzedawcy.

Dodaj do listy Moja biblioteka

Masz już ten produkt? Dodaj go do Biblioteki i podziel się jej zawartością ze znajomymi.

Najczęściej zamawiane razem

Poznaj Claude'a Hopkinsa, nazywanego „Arystotelesem reklamy”. Co takiego wiedział o tworzeniu reklam, czego nie wiedzą inni?

Gdybyś stworzył reklamę, która zdobyłaby najwyższe laury, jakie przyznawane są w reklamowej branży, prawdopodobnie Claude Hopkins nie zainteresowałby się nawet Twoim imieniem. Ale jeśli – z dala od laurów, opublikowałbyś „brzydką” reklamę, której wyniki byłyby lepsze od przeciętnych, Hopkins na pewno nie zaznałby spokoju, dopóki nie poznałby sposobu, w jaki je osiągnąłeś.

Tego chciał od reklamy – rezultatów, nie nagród w konkursach. Chciał, aby agencje reklamowe umiały sprzedawać produkty przy pomocy reklamy, zamiast sprzedawać same siebie… reklamodawcom. To oznacza odpowiedzialność. Wymagać, aby reklama sprzedawała towar, który promuje. I żądać monitorowania jej rezultatów.

Dlatego tak rzadko dziś mówi się o tym geniuszu reklamy. Kto chciałby stawać każdego dnia twarzą w twarz z rzeczywistym adresatem reklamy – z klientem – i znosić jego niepodważalny i bezwzględny werdykt.

Hopkins uważał, że czas spędzony na różne podejrzane teorie reklamy to czas stracony. Ten sam czas poświęcony na sprzedaż w prawdziwym świecie byłby – jego zdaniem – wart wielokrotnie więcej. Jeśli i Ciebie interesują konkretne rezultaty, pomoże Ci je osiągnąć biblia reklamy i marketingu, którą właśnie trzymasz w ręce.

David Ogilvy powiedział o książce Scientific Advertising:

„Kto nie czytał tej książki przynajmniej siedmiokrotnie, nie powinien mieć nic wspólnego z reklamą”.

ID produktu: 1122856595
Tytuł: Scientific Advertising. Naukowa reklama. 21 legendarnych zasad pisania tekstów reklamowych
Autor: Hopkins Claude
Tłumacz: Zaleska Małgorzata
Wydawnictwo: Złote Myśli
Język wydania: polski
Język oryginału: angielski
Liczba stron: 115
Data premiery: 2016-03-31
Rok wydania: 2011
Format: PDF
UWAGA! Ebook chroniony przez watermark. więcej ›
Liczba urządzeń: bez ograniczeń
Drukowanie: bez ograniczeń
Kopiowanie: bez ograniczeń
Indeks: 19375311
średnia 5
5
1
4
0
3
0
2
0
1
0
Oceń:
Dodając recenzję produktu, akceptujesz nasz Regulamin.
1 recenzja
07-06-2018 o godz 00:00 przez: hyothnud | Empik recenzuje
Książka bardzo ciekawa, chociaż ja na początku nie oczekiwałem po niej zbyt wiele. Jednakże każda strona dostarczała mi wielu informacji na temat reklamy. Rzeczywiście wiele się z niej dowiedziałem nie tylko o samej strukturze reklamy, ale również o tym, w jaki sposób oddziaływuje ona na odbiorcę. Szczególnie podobał mi się rozdział dotyczący tworzenie i budowania samej reklamy. Nie miałem pojęcia, jakimi kryteriami kierują się twórcy przy jej konstrukcji. Na pewno dzięki tej książce stałem się bardziej odporny na jej sugestie. Książka do przeczytania dla wszystkich!
Czy ta recenzja była przydatna? 0 0

Klienci, których interesował ten produkt, oglądali też

Podobne do ostatnio oglądanego