Scientific Advertising (okładka  twarda)

Sprzedaje Libristo : 94,76 zł

94,76 zł
Kurier 13,99 zł
Aktywuj dodatkowe korzyści
Darmowy kurier
Zobacz inne od Libristo
Przewidywana wysyłka w 19-20 dni rob.

Każdy sprzedawca w empik.com jest przedsiębiorcą. Wszystkie obowiązki związane z umową sprzedaży ciążą na sprzedawcy.

Potrzebujesz pomocy w zamówieniu?

Zadzwoń
Dodaj do listy

Dodaj ten produkt do jednej z utworzonych przez Ciebie list i zachowaj go na później.

Może Cię zainteresować

In this groundbreaking 1923 work, written after he retired as president and chairman of one of the world's biggest ad agencies, Hopkins shares the secrets of successful marketing that are just as relevant today as they were almost a century ago. Learn: . how advertising laws are established . the importance of just salesmanship . why businesses must offer service . mail order advertising: what it teaches . what makes headlines effective . understanding customer psychology . how to use art in advertising . how to use samples . the best way to test campaigns . the impact of negative advertising . and much more. American advertising pioneer Claude C. Hopkins (1866-1932) is still renowned today for developing such marketing innovations as coded coupons that could be used to track the success of varying offers. His methods are still prized for their efficacy today.

ID produktu: 1100263553
Tytuł: Scientific Advertising
Autor: Hopkins Claude C.
Wydawca: Cosimo Classics
Język wydania: english
Ilość stron: 92
Forma: książka
Okładka: twarda
Wymiary [mm]: 14 x 226 x 146
Indeks: 51315726
Brak
ocen
5
0
4
0
3
0
2
0
1
0
Oceń:
Dodając recenzję produktu, akceptujesz nasz Regulamin.
Prezentowane dane dotyczą zamówień dostarczanych i sprzedawanych przez .

Zobacz także

Najczęściej kupowane Too Big To Fail
0/5
71,09 zł
Megacena
Najczęściej kupowane Built To Sell
5/5
49,59 zł
Megacena

Podobne do ostatnio oglądanego