Każdy sprzedawca w empik.com jest przedsiębiorcą. Wszystkie obowiązki związane z umową sprzedaży ciążą na sprzedawcy.
Masz już ten produkt? Dodaj go do Biblioteki i podziel się jej zawartością ze znajomymi.
Sprawdź jak złożyć zamówienie krok po kroku.
Możesz też zadzwonić pod numer +48 22 462 72 50 nasi konsultanci pomogą Ci złożyć zamówienie.
Od przełomu politycznego w 1989 roku trwają spory o media publiczne. Juliusz Braun – odwołując się do bogatej literatury i własnych doświadczeń związanych z wieloletnią
aktywnością na rynku mediów, a także do historii radiofonii i telewizji w Polsce oraz informacji o kształtowaniu się modelu mediów publicznych w Europie i w USA – podjął zadanie
uporządkowania wiedzy na temat problemów związanych z funkcjonowaniem publicznej
radiofonii i telewizji. Analizuje główne obszary sporów dotyczące:
W końcowej części książki, krytycznie oceniając obecną sytuację polskich mediów publicznych, autor przedstawia możliwe scenariusze przemian Telewizji Polskiej i Polskiego Radia.
"Juliusz Braun jest być może jedyną w Polsce osobą, która w sprawach związanych z mediami publicznymi ma unikalne doświadczenie uczestnika prac legislacyjnych (jako parlamentarzysta i przewodniczący właściwej komisji sejmowej), regulatora (jako przewodniczący KRRiT) oraz zarządzającego (jako prezes TVP). Podjęcie tematu mediów publicznych przez kogoś z takimi kompetencjami tworzy przesłanki dla oczekiwania lektury ciekawej i na dodatek bardzo potrzebnej wobec niewątpliwego kryzysu mediów publicznych w Polsce. W wielu środowiskach toczy się dyskusja na temat przyszłości mediów, które z założenia mają służyć całemu społeczeństwu, wszystkim obywatelom niezależnie od ich przekonań, systemu wartości i pozycji społecznej. Książka wpisuje się w tę debatę nie tylko poprzez ocenę stanu realizacji zadań publicznych radia i telewizji w dłuższym czasie, ale także poprzez zaoferowanie szerszej perspektywy historycznej i międzynarodowej.
Publikacja ma istotne walory poznawcze i może zainteresować medioznawców, ekspertów prawnych i ekonomicznych, studentów dziennikarstwa i komunikacji społecznej,
polityków oraz wszystkich zaciekawionych mediami, w szczególności publicznymi."
dr hab. Tadeusz Kowalski, prof. Uniwersytetu Warszawskiego
Powyższy opis pochodzi od wydawcy.
ID produktu: | 1232721763 |
Tytuł: | Rynek i katedra. Polskie spory o media publiczne |
Autor: | Braun Juliusz |
Wydawnictwo: | Wydawnictwo Nieoczywiste |
Język wydania: | polski |
Język oryginału: | polski |
Liczba stron: | 296 |
Numer wydania: | I |
Data premiery: | 2019-09-01 |
Data wydania: | 2019-09-01 |
Forma: | książka |
Okładka: | miękka |
Wymiary produktu [mm]: | 22 x 353 x 219 |
Indeks: | 33523378 |
Podziel się na Facebooku
Właśnie zrecenzowałem Rynek i katedra. Polskie spory o media publiczne
Od przełomu politycznego w 1989 roku trwają spory o media publiczne. Juliusz Braun – odwołując się do bogatej literatury i własnych doświadczeń związanych z wieloletnią aktywnością na rynku ...