Komunikacja marketingowa. Istota, uwarunkowania, efekty (okładka  miękka, wyd. 04.2018)

Sprzedaje empik.com : 49,99 zł

49,99 zł
69,00 zł porównanie do ceny sugerowanej przez wydawcę
Odbiór w salonie 0 zł
Wysyłamy w 1 dzień rob.

Sprzedaje Inbook : 71,03 zł

Sprzedaje dvdmax : 91,00 zł

Wszyscy sprzedawcy

Każdy sprzedawca w empik.com jest przedsiębiorcą. Wszystkie obowiązki związane z umową sprzedaży ciążą na sprzedawcy.

Potrzebujesz pomocy w zamówieniu?

Zadzwoń
Dodaj do listy Moja biblioteka

Masz już ten produkt? Dodaj go do Biblioteki i podziel się jej zawartością ze znajomymi.

Książka dotyczy tematyki komunikacji marketingowej, która stanowi element komunikacji społecznej, a jednocześnie część systemu działań przedsiębiorstwa zmierzających do identyfkowania i kształtowania zachowań uczestników rynku: konsumentów, pośredników handlowych i konkurentów. Autorka opisuje w niej sposoby wykorzystania mechanizmów perswazyjnych związanych z kształtowaniem opinii, postaw i zachowań klientów wobec przedsiębiorstw i ich ofert. Wskazuje na funkcję konkurencyjną komunikacji marketingowej będącej ważnym elementem rywalizacji podmiotów rynkowych o uwagę, wybory i lojalność konsumentów. 

Szczegółowo przedstawia m.in.: 

  • istotę komunikacji marketingowej, jej cechy i funkcje,
  • zadania komunikacji marketingowej oraz wykorzystywanych do ich realizacji narzędzi i kanałów przekazu, 
  • specyfikę komunikacji marketingowej wybranych kategorii dóbr oferowanych na rynku, 
  • uwarunkowania projektowania i realizacji komunikacji marketingowej, 
  • czynniki wpływające na osiąganie zakładanych przez przedsiębiorstwo celów komunikacji marketingowej, 
  • modele ujmowania i pomiaru efektów komunikacji marketingowej, 
  • rezultaty komunikacji marketingowej w czasie (m.in. mediowe, komunikacyjne i biznesowe, kapitał marki i kapitał relacyjny). 

O nowatorskim charakterze tej publikacji stanowią szerokie i wieloaspektowe analizy uwarunkowań realizacji komunikacji marketingowej. 

"Ze względu na duże walory merytoryczne oraz oryginalny sposób ujęcia problematyki książka pani profesor Teresy Taranko z pewnością zainteresuje pracowników naukowych zajmujących się zagadnieniami komunikacji marketingowej, studentów różnych kierunków studiów ekonomicznych i społecznych, właścicieli i pracowników agencji reklamy i komunikacji zintegrowanej, a także menedżerów poszukujących atrakcyjnych i skutecznych form komunikowania się swoich frm i organizacji z rynkiem i otoczeniem". 
Prof. dr hab. Jan W. Wiktor


Powyższy opis pochodzi od wydawcy.

ID produktu: 1199016490
Tytuł: Komunikacja marketingowa. Istota, uwarunkowania, efekty
Seria: Zarządzanie i marketing
Autor: Taranko Teresa
Wydawnictwo: Wydawnictwo Nieoczywiste
Język wydania: polski
Język oryginału: polski
Liczba stron: 272
Numer wydania: I
Data premiery: 2018-04-05
Rok wydania: 2018
Data wydania: 2018-04-05
Forma: książka
Okładka: miękka
Wymiary produktu [mm]: 242 x 170 x 17
Indeks: 25943207
średnia 5
5
2
4
0
3
0
2
0
1
0
Oceń:
Dodając recenzję produktu, akceptujesz nasz Regulamin.
Prezentowane dane dotyczą zamówień dostarczanych i sprzedawanych przez empik.

O autorze: Taranko Teresa

Działania marketingowe i ich uregulowania w Polsce
okładka  miękka, wyd. 11.2015
0/5
(0/5) 0 recenzji
72,51 zł
Komunikacja marketingowa. Istota, uwarunkowania, efekty
okładka  miękka, wyd. 07.2015
0/5
(0/5) 0 recenzji

Zobacz także

Inne z tego wydawnictwa Podstawy metodologii badań w naukach o zarządzaniu Opracowanie zbiorowe
4.5/5
53,99 zł
Inne z tego wydawnictwa Rozmowy z ojcem Opracowanie zbiorowe
0/5
61,99 zł
Megacena
Inne z tego wydawnictwa Kultura a rozwój Opracowanie zbiorowe
0/5
59,99 zł
Megacena

Klienci, których interesował ten produkt, oglądali też

Ostatnio oglądane

Podobne do ostatnio oglądanego