Qualitative Consumer and Marketing Research (okładka  miękka)

Sprzedaje empik.com : 305,99 zł

305,99 zł
Odbiór w salonie 0 zł
Aktywuj dodatkowe korzyści
Darmowe punkty odbioru
Darmowy kurier
Produkt u dostawcy
Wysyłamy w 9-10 dni rob.

Sprzedaje Libristo : 314,12 zł

Sprzedaje ABE BOOKS : 339,00 zł

Sprzedaje dvdmax : 392,53 zł

Wszyscy sprzedawcy

Każdy sprzedawca w empik.com jest przedsiębiorcą. Wszystkie obowiązki związane z umową sprzedaży ciążą na sprzedawcy.

Potrzebujesz pomocy w zamówieniu?

Zadzwoń
Dodaj do listy

Dodaj ten produkt do jednej z utworzonych przez Ciebie list i zachowaj go na później.

Electronic Inspection Copy available for instructors - How is qualitative marketing and consumer research conducted today?

- What is rigorous research in this field?

- What are the new, cutting edge techniques?

Written for students, scholars, and marketing research practitioners, this book takes readers through the basics to an advanced understanding of the latest developments in qualitative marketing and consumer research. The book offers readers a practical guide to planning, conducting, analyzing, and presenting research using both time-tested and new methods, skills and technologies. With hands-on exercises that researchers can practice and apply, the book leads readers step-by-step through developing qualitative researching skills, using illustrations drawn from the best of recent and classic research.

Whatever your background, this book will help you become a better researcher and help your research come alive for others.

ID produktu: 1068447529
Tytuł: Qualitative Consumer and Marketing Research
Autor: Belk Russell W.
Wydawca: Sage Publications Ltd.
Język wydania: english
Ilość stron: 240
Forma: książka
Okładka: miękka
Wymiary [mm]: 17 x 241 x 169
Indeks: 27822432
Brak
ocen
5
0
4
0
3
0
2
0
1
0
Oceń:
Dodając recenzję produktu, akceptujesz nasz Regulamin.
Prezentowane dane dotyczą zamówień dostarczanych i sprzedawanych przez empik.

O autorze: Belk Russell W.

Collecting in a Consumer Society ,
okładka  miękka
0/5
(0/5) 0 recenzji
275,99 zł
Consumer Culture Theory
okładka  twarda
0/5
(0/5) 0 recenzji

Zobacz także

Klienci, których interesował ten produkt, oglądali też

Ostatnio oglądane

Podobne do ostatnio oglądanego