Każdy sprzedawca w empik.com jest przedsiębiorcą. Wszystkie obowiązki związane z umową sprzedaży ciążą na sprzedawcy.
Dodaj ten produkt do jednej z utworzonych przez Ciebie list i zachowaj go na później.
Sprawdź jak złożyć zamówienie krok po kroku.
Możesz też zadzwonić pod numer +48 22 462 72 50 nasi konsultanci pomogą Ci złożyć zamówienie.
Electronic Inspection Copy available for instructors - How is qualitative marketing and consumer research conducted today?
- What is rigorous research in this field?
- What are the new, cutting edge techniques?
Written for students, scholars, and marketing research practitioners, this book takes readers through the basics to an advanced understanding of the latest developments in qualitative marketing and consumer research. The book offers readers a practical guide to planning, conducting, analyzing, and presenting research using both time-tested and new methods, skills and technologies. With hands-on exercises that researchers can practice and apply, the book leads readers step-by-step through developing qualitative researching skills, using illustrations drawn from the best of recent and classic research.
Whatever your background, this book will help you become a better researcher and help your research come alive for others.
ID produktu: | 1068447529 |
Tytuł: | Qualitative Consumer and Marketing Research |
Autor: | Belk Russell W. |
Wydawca: | Sage Publications Ltd. |
Język wydania: | english |
Ilość stron: | 240 |
Forma: | książka |
Okładka: | miękka |
Wymiary [mm]: | 17 x 241 x 169 |
Indeks: | 27822432 |
ocen
Podziel się na Facebooku
Właśnie zrecenzowałem Qualitative Consumer and Marketing Research
Electronic Inspection Copy available for instructors - How is qualitative marketing and consumer research conducted today? - What is rigorous research in this field? - What are the new, cutting