Każdy sprzedawca w empik.com jest przedsiębiorcą. Wszystkie obowiązki związane z umową sprzedaży ciążą na sprzedawcy.
Dodaj ten produkt do jednej z utworzonych przez Ciebie list i zachowaj go na później.
Sprawdź jak złożyć zamówienie krok po kroku.
Możesz też zadzwonić pod numer +48 22 462 72 50 nasi konsultanci pomogą Ci złożyć zamówienie.
This groundbreaking book examines the relationship between the development of the consumer society and the rise of collecting by individuals and institutions. Rusell Belk considers how and why people collect, as individuals, corporations and museums, and the impact this collecting has on us and our culture.
Collecting in a Consumer Society outlines the history of museum collecting from ancient civilizations to the present. It also looks at aspects of consumer culture - advertizing, department stores, mass merchandizing, consumer desires, and how this relates to the activity of collecting.
Collecting in a Consumer Society is the first book to focus on collecting as material consumption. This is a provocative and engaging book, essential reading for anyone involved with the process of collecting.
ID produktu: | 1005373654 |
Tytuł: | Collecting in a Consumer Society |
Autor: | Belk Russell , Belk Russell W. |
Wydawca: | Routledge Chapman&Hall , Routledge Chapman Hall |
Język wydania: | english |
Ilość stron: | 198 |
Data premiery: | 2001-06-01 |
Okładka: | miękka |
Wymiary [mm]: | 11 x 234 x 156 |
Indeks: | 61204720 |
ocen
Podziel się na Facebooku
Właśnie zrecenzowałem Collecting in a Consumer Society
This groundbreaking book examines the relationship between the development of the consumer society and the rise of collecting by individuals and institutions. Rusell Belk considers how and why people