Collecting in a Consumer Society (okładka  miękka)

Sprzedaje empik.com : 275,99 zł

275,99 zł
Odbiór w salonie 0 zł
Aktywuj dodatkowe korzyści
Darmowe punkty odbioru
Darmowy kurier
Produkt u dostawcy
Wysyłamy w 9-10 dni rob.

Każdy sprzedawca w empik.com jest przedsiębiorcą. Wszystkie obowiązki związane z umową sprzedaży ciążą na sprzedawcy.

Potrzebujesz pomocy w zamówieniu?

Zadzwoń
Dodaj do listy

Dodaj ten produkt do jednej z utworzonych przez Ciebie list i zachowaj go na później.

This groundbreaking book examines the relationship between the development of the consumer society and the rise of collecting by individuals and institutions. Rusell Belk considers how and why people collect, as individuals, corporations and museums, and the impact this collecting has on us and our culture.

Collecting in a Consumer Society outlines the history of museum collecting from ancient civilizations to the present. It also looks at aspects of consumer culture - advertizing, department stores, mass merchandizing, consumer desires, and how this relates to the activity of collecting.

Collecting in a Consumer Society is the first book to focus on collecting as material consumption. This is a provocative and engaging book, essential reading for anyone involved with the process of collecting.

ID produktu: 1005373654
Tytuł: Collecting in a Consumer Society
Autor: Belk Russell , Belk Russell W.
Wydawca: Routledge Chapman&Hall , Routledge Chapman Hall
Język wydania: english
Ilość stron: 198
Data premiery: 2001-06-01
Okładka: miękka
Wymiary [mm]: 11 x 234 x 156
Indeks: 61204720
Brak
ocen
5
0
4
0
3
0
2
0
1
0
Oceń:
Dodając recenzję produktu, akceptujesz nasz Regulamin.
Prezentowane dane dotyczą zamówień dostarczanych i sprzedawanych przez empik.

O autorze: Belk Russell

Qualitative Consumer and Marketing Research
okładka  miękka
0/5
(0/5) 0 recenzji
305,99 zł
Consumer Culture Theory
okładka  twarda
0/5
(0/5) 0 recenzji

Klienci, których interesował ten produkt, oglądali też

Podobne do ostatnio oglądanego