Porażki marek. Największe wpadki rekinów biznesu. Część 3. Porażki Public Relations (audiobook | CD, wyd. 06.2009)

Każdy sprzedawca w empik.com jest przedsiębiorcą. Wszystkie obowiązki związane z umową sprzedaży ciążą na sprzedawcy.

Potrzebujesz pomocy w zamówieniu?

Zadzwoń

Produkt niedostępny

Dodaj do listy Moja biblioteka

Masz już ten produkt? Dodaj go do Biblioteki i podziel się jej zawartością ze znajomymi.

Może Cię zainteresować

Poznaj kulisy najgłośniejszych i najbardziej kosztownych wpadek rekinów biznesu. W cyklu "Porażki marek" przedstawiamy najbardziej spektakularne pomyłki światowych gigantów rynkowych, takich jak Johnson&Johnson, Procter&Gamble, Gerber, Firestone czy RJ Reynolds.
W części 3 poznamy "Porażki Public Relations" firm, które uważają, że najlepszą metodą zapanowania nad kryzysem jest zaprzeczenie jego istnieniu.Przedstawiamy przykłady firm, które zamiast gasić pożary, swoimi metodami PR raczej je rozniecają. Ta lektura powinna się znaleźć w audiotece każdego menedżera.

ID produktu: 1006249938
Tytuł: Porażki marek. Największe wpadki rekinów biznesu. Część 3. Porażki Public Relations
Autor: Haig Matt
Tłumaczenie: Zawadzki Roman
Lektor: Styczeń Marcin
Wydawnictwo: Wydawnictwo Bellona
Język wydania: polski
Język oryginału: angielski
Numer wydania: I
Data premiery: 2009-06-02
Rok wydania: 2009
Data wydania: 2009-06-02
Forma: płyta kompaktowa CD
Wymiary produktu [mm]: 200 x 145
Indeks: 65481738
Brak
ocen
5
0
4
0
3
0
2
0
1
0
Oceń:
Dodając recenzję produktu, akceptujesz nasz Regulamin.

Zobacz także

Inne z tego wydawnictwa Mentor
4.6/5
32,29 zł
Megacena
Inne z tego wydawnictwa 1984
4.8/5
24,99 zł
Megacena
Inne z tego wydawnictwa Lęk. Oswój go
4.5/5
23,99 zł
Megacena
Inne z tego wydawnictwa Lider 2.0
4.5/5
24,53 zł
Megacena
Inne z tego wydawnictwa Apteka domowa
4.9/5
38,60 zł
Megacena

Podobne do ostatnio oglądanego