Każdy sprzedawca w empik.com jest przedsiębiorcą. Wszystkie obowiązki związane z umową sprzedaży ciążą na sprzedawcy.
Masz już ten produkt? Dodaj go do Biblioteki i podziel się jej zawartością ze znajomymi.
Sprawdź jak złożyć zamówienie krok po kroku.
Możesz też zadzwonić pod numer +48 22 462 72 50 nasi konsultanci pomogą Ci złożyć zamówienie.
Poznaj kulisy najgłośniejszych i najbardziej kosztownych wpadek rekinów biznesu. W cyklu "Porażki marek" przedstawiamy najbardziej spektakularne pomyłki światowych gigantów rynkowych, takich jak Johnson&Johnson, Procter&Gamble, Gerber, Firestone czy RJ Reynolds.
W części 3 poznamy "Porażki Public Relations" firm, które uważają, że najlepszą metodą zapanowania nad kryzysem jest zaprzeczenie jego istnieniu.Przedstawiamy przykłady firm, które zamiast gasić pożary, swoimi metodami PR raczej je rozniecają. Ta lektura powinna się znaleźć w audiotece każdego menedżera.
ID produktu: | 1006249938 |
Tytuł: | Porażki marek. Największe wpadki rekinów biznesu. Część 3. Porażki Public Relations |
Autor: | Haig Matt |
Tłumaczenie: | Zawadzki Roman |
Lektor: | Styczeń Marcin |
Wydawnictwo: | Wydawnictwo Bellona |
Język wydania: | polski |
Język oryginału: | angielski |
Numer wydania: | I |
Data premiery: | 2009-06-02 |
Rok wydania: | 2009 |
Data wydania: | 2009-06-02 |
Forma: | płyta kompaktowa CD |
Wymiary produktu [mm]: | 200 x 145 |
Indeks: | 65481738 |
ocen
Podziel się na Facebooku
Właśnie zrecenzowałem Porażki marek. Największe wpadki rekinów biznesu. Część 3. Porażki Public Relations
Poznaj kulisy najgłośniejszych i najbardziej kosztownych wpadek rekinów biznesu. W cyklu "Porażki marek" przedstawiamy najbardziej spektakularne pomyłki światowych gigantów rynkowych, takich jak ...