Autor: |
Wydawnictwo: | Wydawnictwo Bellona |
Data premiery: | 2007-11-22 |
Autor: | Haig Matt |
Każdy sprzedawca w empik.com jest przedsiębiorcą. Wszystkie obowiązki związane z umową sprzedaży ciążą na sprzedawcy.
Masz już ten produkt? Dodaj go do Biblioteki i podziel się jej zawartością ze znajomymi.
Sprawdź jak złożyć zamówienie krok po kroku.
Możesz też zadzwonić pod numer +48 22 462 72 50 nasi konsultanci pomogą Ci złożyć zamówienie.
Życie lub śmierć firmy zależą od siły marki. Każdego dnia padają jakieś marki, a zarządy firm rwą włosy z głowy i klną na czym świat stoi, chociaż same wpędziły się w takie kłopoty. Upadki marek przytrafiają się zarówno małym, jak i wielkim.
Audioksiażka przybliża kulisy najgłośniejszych i bardzo kosztownych pomyłek światowych gigantów rynkowych, jak Coca-Cola, Unilever, McDonalds, Sony, Pepsi czy British Airways. Autor podzielił je na kilka kategorii, w tym m.in.: wpadki PR (brak reakcji firmy Gerber, znanego producenta żywności dla dzieci, na przypadki znalezienia w ich produktach dla niemowląt kawałków szkła), zgrzyty kulturowe (firmy motoryzacyjne niezwracające uwagi na znaczenia nazw w innych językach (Chevy Nova wprowadzony na rynki Ameryki Łacińskiej, mimo że "nova" po hiszpańsku oznacza "nie jedzie" czy Mitsubishi Pajero w Hiszpanii, gdzie "pajero" w lokalnym slangu to "onanista").
Przedstawione przykłady mogą być pomocne przy identyfikowaniu kluczowych obszarów zagrożeń dla firmy. "Porażki marek" to pouczająca lektura, która powinna znaleźć się w audiotece każdego menadżera.
Muzyka: Wiesław Sałata
Realizacja nagrania: Wiesław Sałata
Powyższy opis pochodzi od wydawcy.
ID produktu: | 1005679196 |
Tytuł: | Porażki marek |
Autor: | Haig Matt |
Tłumaczenie: | Zawadzki Roman |
Lektor: | Styczeń Marcin |
Wydawnictwo: | Wydawnictwo Bellona |
Język wydania: | polski |
Język oryginału: | angielski |
Numer wydania: | I |
Data premiery: | 2007-11-22 |
Rok wydania: | 2007 |
Data wydania: | 2007-11-22 |
Forma: | płyta kompaktowa CD |
Wymiary produktu [mm]: | 205 x 4 x 145 |
Indeks: | 69958243 |
ocen
Podziel się na Facebooku
Właśnie zrecenzowałem Porażki marek
Życie lub śmierć firmy zależą od siły marki. Każdego dnia padają jakieś marki, a zarządy firm rwą włosy z głowy i klną na czym świat stoi, chociaż same wpędziły się w takie kłopoty. Upadki marek ...