Każdy sprzedawca w empik.com jest przedsiębiorcą. Wszystkie obowiązki związane z umową sprzedaży ciążą na sprzedawcy.
Masz już ten produkt? Dodaj go do Biblioteki i podziel się jej zawartością ze znajomymi.
Sprawdź jak złożyć zamówienie krok po kroku.
Możesz też zadzwonić pod numer +48 22 462 72 50 nasi konsultanci pomogą Ci złożyć zamówienie.
Poznaj kulisy najgłośniejszych i najbardziej kosztownych wpadek rekinów biznesu. W cyklu \Porażki marek\" przedstawiamy najbardziej spektakularne pomyłki światowych gigantów rynkowych jak Kellog, Unilever, Reynolds, Coca Cola, Mc Donald`s, Sony czy Pepsi. W części 2 poznamy \"Poronione pomysły\" firm, które uporczywie twierdzą, Że wiedzą lepiej niż ich klienci, co im jest potrzebne. Najmądrzejsza nawet strategia marki nie spowoduje, Że klient kupi towar, na który nie ma ochoty. Rzecz w tym, Że to co firmy uważają za wspaniałe, klienci często traktują jako dziwactwo. Butelkowana woda mineralna dla psów? To fantastyczny pomysł - twierdzi firma. To jakiś żart! - odpowiada klient."
ID produktu: | 1004299504 |
Tytuł: | Porażki marek. Największe wpadki rekinów biznesu. Część 2. Poronione pomysły |
Autor: | Haig Matt |
Tłumaczenie: | Zawadzki Roman |
Lektor: | Styczeń Marcin |
Wydawnictwo: | Wydawnictwo Bellona |
Język wydania: | polski |
Język oryginału: | angielski |
Data premiery: | 2008-01-01 |
Rok wydania: | 2008 |
Data wydania: | 2008-01-01 |
Forma: | płyta kompaktowa CD |
Wymiary produktu [mm]: | 20 x 14 |
Indeks: | 61848672 |
ocen
Podziel się na Facebooku
Właśnie zrecenzowałem Porażki marek. Największe wpadki rekinów biznesu. Część 2. Poronione pomysły
Poznaj kulisy najgłośniejszych i najbardziej kosztownych wpadek rekinów biznesu. W cyklu \Porażki marek\" przedstawiamy najbardziej spektakularne pomyłki światowych gigantów rynkowych jak Kellog, ...