Porażki marek. Największe wpadki rekinów biznesu. Część 2. Poronione pomysły (audiobook | CD, wyd. 01.2008)

Każdy sprzedawca w empik.com jest przedsiębiorcą. Wszystkie obowiązki związane z umową sprzedaży ciążą na sprzedawcy.

Potrzebujesz pomocy w zamówieniu?

Zadzwoń

Produkt niedostępny

Dodaj do listy Moja biblioteka

Masz już ten produkt? Dodaj go do Biblioteki i podziel się jej zawartością ze znajomymi.

Może Cię zainteresować

Poznaj kulisy najgłośniejszych i najbardziej kosztownych wpadek rekinów biznesu. W cyklu \Porażki marek\" przedstawiamy najbardziej spektakularne pomyłki światowych gigantów rynkowych jak Kellog, Unilever, Reynolds, Coca Cola, Mc Donald`s, Sony czy Pepsi. W części 2 poznamy \"Poronione pomysły\" firm, które uporczywie twierdzą, Że wiedzą lepiej niż ich klienci, co im jest potrzebne. Najmądrzejsza nawet strategia marki nie spowoduje, Że klient kupi towar, na który nie ma ochoty. Rzecz w tym, Że to co firmy uważają za wspaniałe, klienci często traktują jako dziwactwo. Butelkowana woda mineralna dla psów? To fantastyczny pomysł - twierdzi firma. To jakiś żart! - odpowiada klient."

ID produktu: 1004299504
Tytuł: Porażki marek. Największe wpadki rekinów biznesu. Część 2. Poronione pomysły
Autor: Haig Matt
Tłumaczenie: Zawadzki Roman
Lektor: Styczeń Marcin
Wydawnictwo: Wydawnictwo Bellona
Język wydania: polski
Język oryginału: angielski
Data premiery: 2008-01-01
Rok wydania: 2008
Data wydania: 2008-01-01
Forma: płyta kompaktowa CD
Wymiary produktu [mm]: 20 x 14
Indeks: 61848672
Brak
ocen
5
0
4
0
3
0
2
0
1
0
Oceń:
Dodając recenzję produktu, akceptujesz nasz Regulamin.

Zobacz także

Inne z tego wydawnictwa Mentor
4.6/5
32,29 zł
Megacena
Inne z tego wydawnictwa 1984
4.8/5
24,99 zł
Megacena
Inne z tego wydawnictwa Lęk. Oswój go
4.5/5
23,99 zł
Megacena
Inne z tego wydawnictwa Lider 2.0
4.5/5
24,53 zł
Megacena
Inne z tego wydawnictwa Apteka domowa
4.9/5
38,60 zł
Megacena

Podobne do ostatnio oglądanego