Personal Brand Creation in the Digital Age (okładka  twarda)

Sprzedaje Libristo : 278,53 zł

278,53 zł
Kurier 13,99 zł
Aktywuj dodatkowe korzyści
Darmowy kurier
Zobacz inne od Libristo
Przewidywana wysyłka w 19-20 dni rob.

Każdy sprzedawca w empik.com jest przedsiębiorcą. Wszystkie obowiązki związane z umową sprzedaży ciążą na sprzedawcy.

Potrzebujesz pomocy w zamówieniu?

Zadzwoń
Dodaj do listy

Dodaj ten produkt do jednej z utworzonych przez Ciebie list i zachowaj go na później.

Może Cię zainteresować

Presenting a scientific exploration of personal branding and digital communication, this ground-breaking book aims to fill a gap between theory and practice. Describing how social media can increase brand profiles online, it explains basic terms before investigating the cultural context for online personal branding. With a special focus on YouTube, the author provides a comparative analysis of two countries (USA and Poland) to open further avenues for research into this growing area. An essential read for management and marketing scholars, this study outlines and explores the evolution of media in the digital age from a business perspective, and offers a thought-provoking analysis for those interested in social media.

ID produktu: 1167075757
Tytuł: Personal Brand Creation in the Digital Age
Autor: Grzesiak Mateusz
Wydawca: Springer-Verlag Gmbh , Springer-Verlag Gmbh , Springer International Publishing
Język wydania: angielski
Język oryginału: angielski
Data premiery: 2018-04-01
Rok wydania: 2018
Forma: książka
Okładka: twarda
Wymiary [mm]: 20 x 218 x 155
Indeks: 32226102
Brak
ocen
5
0
4
0
3
0
2
0
1
0
Oceń:
Dodając recenzję produktu, akceptujesz nasz Regulamin.
Prezentowane dane dotyczą zamówień dostarczanych i sprzedawanych przez .

O autorze: Mateusz Grzesiak

Doktor Mateusz Grzesiak to psycholog, międzynarodowy trener i konsultant mający 20-letnie doświadczenie w branży szkoleniowej i wykładający w 7 językach. Ukończył studia magisterskie z prawa i psychologii, jest doktorem nauk ekonomicznych, pedagogiki i psychologii. Jest autorem 25 bestselerowych książek z zakresu psychologii rozwoju oraz licznych artykułów publikowanych międzynarodowo. Stale odwiedza programy telewizyjne i radiowe w Polsce i za granicą. Uczestniczy w licznych konferencjach jako mówca motywacyjny, występując u boku Roberta Cialdiniego, Briana Tracy’ego, Tony’ego Robinsa czy Randy’ego Gage’a. Spędził ponad 30.000 godzin ucząc innych. Pracuje m.in. z zarządami firm, średnią i wyższą kadrą menedżerską, przedsiębiorcami, gwiazdami estrady, sportowcami oraz dziesiątkami tysięcy osób z całego świata. Na profilach społecznościowych obserwuje go ponad 80 tysięcy fanów. Wdraża projekty, konsultuje, prowadzi warsztaty i szkolenia, wydaje produkty cyfrowe na wielu rynkach, wykłada na uczelniach wyższych, jest prezesem spółki – lidera rynkowego w swojej branży. Był wielokrotnie nagradzany m.in. za wybitne osiągnięcia w zarządzaniu, napisanie najpopularniejszej książki psychologicznej roku, promowanie idei optymizmu, Diamentami Forbesa. Jest autorem Mixed Mental Arts – zintegrowanego modelu umiejętności miękkich, który można zastosować w 5 obszarach życia zawodowego i osobistego: w marketingu, samorealizacji, zarządzaniu, relacjach i duchowości. Jego motto brzmi: „Stwórz życie, w którym jesteś najlepszą wersją siebie, masz, czego pragniesz, pomagasz innym i zmieniasz świat”.

Zobacz także

Najczęściej kupowane Marketing 4.0
4/5
80,69 zł
Megacena
Najczęściej kupowane Spin Selling
0/5
136,00 zł
Promocja
148,40 zł  najniższa cena

148,40 zł  cena regularna

Podobne do ostatnio oglądanego