Każdy sprzedawca w empik.com jest przedsiębiorcą. Wszystkie obowiązki związane z umową sprzedaży ciążą na sprzedawcy.
Dodaj ten produkt do jednej z utworzonych przez Ciebie list i zachowaj go na później.
Sprawdź jak złożyć zamówienie krok po kroku.
Możesz też zadzwonić pod numer +48 22 462 72 50 nasi konsultanci pomogą Ci złożyć zamówienie.
Presenting a scientific exploration of personal branding and digital communication, this ground-breaking book aims to fill a gap between theory and practice. Describing how social media can increase brand profiles online, it explains basic terms before investigating the cultural context for online personal branding. With a special focus on YouTube, the author provides a comparative analysis of two countries (USA and Poland) to open further avenues for research into this growing area. An essential read for management and marketing scholars, this study outlines and explores the evolution of media in the digital age from a business perspective, and offers a thought-provoking analysis for those interested in social media.
ID produktu: | 1167075757 |
Tytuł: | Personal Brand Creation in the Digital Age |
Autor: | Grzesiak Mateusz |
Wydawca: | Springer-Verlag Gmbh , Springer-Verlag Gmbh , Springer International Publishing |
Język wydania: | angielski |
Język oryginału: | angielski |
Data premiery: | 2018-04-01 |
Rok wydania: | 2018 |
Forma: | książka |
Okładka: | twarda |
Wymiary [mm]: | 20 x 218 x 155 |
Indeks: | 32226102 |
ocen
Podziel się na Facebooku
Właśnie zrecenzowałem Personal Brand Creation in the Digital Age
Presenting a scientific exploration of personal branding and digital communication, this ground-breaking book aims to fill a gap between theory and practice. Describing how social media can increase ...