Management Lessons from Mayo Clinic: Inside One of the World's Most Admired Service Organizations (okładka  miękka)

Sprzedaje empik.com : 112,99 zł

112,99 zł
Odbiór w salonie 0 zł
Aktywuj dodatkowe korzyści
Darmowe punkty odbioru
Darmowy kurier
Produkt u dostawcy
Wysyłamy w 9-10 dni rob.

Sprzedaje Libristo : 110,90 zł

Sprzedaje ABE BOOKS : 146,00 zł

Sprzedaje dvdmax : 168,63 zł

Wszyscy sprzedawcy

Każdy sprzedawca w empik.com jest przedsiębiorcą. Wszystkie obowiązki związane z umową sprzedaży ciążą na sprzedawcy.

Potrzebujesz pomocy w zamówieniu?

Zadzwoń
Dodaj do listy

Dodaj ten produkt do jednej z utworzonych przez Ciebie list i zachowaj go na później.

The leader's guide to building a service powerhouse using the approach that made Mayo Clinic the #1 Hospital in America

Mayo Clinic is among the best service organizations in the world. It fosters a culture that exceeds customer expectations and earns deep loyalty from both customers and employees. This classic business guide explains the methods behind Mayo Clinic's success and delivers universal lessons to business leaders in any service organization.

Management Lessons from Mayo Clinic provides a close examination of the operating principles guiding every management decision at this legendary institution. The authors explain how the Clinic implements and maintains its strategy, adheres to its management system, executes its care model, and embraces new knowledge. Each chapter concludes with a section titled "Lessons for Managers."

You'll learn how to apply the Clinic's winning methods to your own organization: business concepts that produce stellar results, effective organizational efficiency, and world-class interpersonal service.

ID produktu: 1146963545
Tytuł: Management Lessons from Mayo Clinic: Inside One of the World's Most Admired Service Organizations
Autor: Berry Leonard L. , Seltman Kent D.
Wydawca: Mcgraw Hill Book Co
Język wydania: english
Ilość stron: 304
Rok wydania: 2017
Okładka: miękka
Wymiary [mm]: 25 x 228 x 149
Indeks: 28498339
Brak
ocen
5
0
4
0
3
0
2
0
1
0
Oceń:
Dodając recenzję produktu, akceptujesz nasz Regulamin.
Prezentowane dane dotyczą zamówień dostarczanych i sprzedawanych przez empik.

O autorze: Berry Leonard L.

On Great Service
okładka  twarda
0/5
(0/5) 0 recenzji
194,62 zł
Marketing Services ,
okładka  miękka
0/5
(0/5) 0 recenzji

Zobacz także

Najczęściej kupowane Marketing 4.0
4/5
80,69 zł
Megacena

Klienci, których interesował ten produkt, oglądali też

Podobne do ostatnio oglądanego