Marketing Strategy in Play (okładka  miękka)

Sprzedaje empik.com : 105,99 zł

105,99 zł
Odbiór w salonie 0 zł
Aktywuj dodatkowe korzyści
Darmowe punkty odbioru
Darmowy kurier
Produkt u dostawcy
Wysyłamy w 14-15 dni rob.

Każdy sprzedawca w empik.com jest przedsiębiorcą. Wszystkie obowiązki związane z umową sprzedaży ciążą na sprzedawcy.

Potrzebujesz pomocy w zamówieniu?

Zadzwoń
Dodaj do listy

Dodaj ten produkt do jednej z utworzonych przez Ciebie list i zachowaj go na później.

The ideas presented in this book explain marketing thinking and how to cultivate it, and ultimately, the ways in which marketplace differences are created. Instead of offering marketing steps, processes, and models, the focus here is on developing the practitioner's thinking rather than providing some formulaic series of steps, processes, and/or models based upon someone else's thinking. This provocative perspective requires a deeper reading and thinking about many of the familiar notions found in marketing. For example, why compete? It is written for serious practitioners interested in breaking from the familiar ways of doing things and in search of unique approaches to stimulate their own thinking that is effective for any organization large or small.
ID produktu: 1115671206
Tytuł: Marketing Strategy in Play
Tytuł oryginalny: Questioning to Create Difference
Autor: Hill Mark
Wydawca: Business Expert Press
Język wydania: english
Ilość stron: 80
Data premiery: 2020-01-31
Rok wydania: 2010
Forma: książka
Okładka: miękka
Wymiary [mm]: 4 x 229 x 152
Indeks: 51101107
Brak
ocen
5
0
4
0
3
0
2
0
1
0
Oceń:
Dodając recenzję produktu, akceptujesz nasz Regulamin.
Prezentowane dane dotyczą zamówień dostarczanych i sprzedawanych przez empik.

Zobacz także

Najczęściej kupowane Marketing 4.0
4/5
80,69 zł
Megacena

Klienci, których interesował ten produkt, oglądali też

Podobne do ostatnio oglądanego