Autor: |
Wydawnictwo: | CeDeWu Sp. z o.o. |
Data premiery: | 2008-02-20 |
Liczba stron: | 144 |
Autor: | Mitręga Maciej |
Każdy sprzedawca w empik.com jest przedsiębiorcą. Wszystkie obowiązki związane z umową sprzedaży ciążą na sprzedawcy.
Masz już ten produkt? Dodaj go do Biblioteki i podziel się jej zawartością ze znajomymi.
Sprawdź jak złożyć zamówienie krok po kroku.
Możesz też zadzwonić pod numer +48 22 462 72 50 nasi konsultanci pomogą Ci złożyć zamówienie.
ID produktu: | 1006074857 |
Tytuł: | Marketing Relacji. Teoria i Praktyka |
Autor: | Mitręga Maciej |
Wydawnictwo: | CeDeWu Sp. z o.o. |
Język wydania: | polski |
Język oryginału: | polski |
Liczba stron: | 144 |
Numer wydania: | II |
Data premiery: | 2008-02-20 |
Rok wydania: | 2008 |
Data wydania: | 2008-02-20 |
Forma: | książka |
Okładka: | miękka |
Indeks: | 61184145 |
Podziel się na Facebooku
Właśnie zrecenzowałem Marketing Relacji. Teoria i Praktyka
Pomimo wzrostu popularności koncepcji marketingu relacji kwestie metodyki badań relacji z konsumentem nie są do końca jasne. Książka została zaprojektowana jako swoisty przewodnik dla marketerów w ...