Marketing Alignment (okładka  miękka)

Sprzedaje empik.com : 76,49 zł

76,49 zł
Odbiór w salonie 0 zł
Produkt u dostawcy
Wysyłamy w 14-15 dni rob.

Każdy sprzedawca w empik.com jest przedsiębiorcą. Wszystkie obowiązki związane z umową sprzedaży ciążą na sprzedawcy.

Potrzebujesz pomocy w zamówieniu?

Zadzwoń
Dodaj do listy

Dodaj ten produkt do jednej z utworzonych przez Ciebie list i zachowaj go na później.

This guide will explain the crucial importance of sales and marketing alignment. Business executives must ensure that their corporate positioning, product positioning, value propositions, sales channel strategies, messaging, and targeting are all in true alignment with each other, as well as the expectations of your target market. Marketing inconsistencies result in expenses most businesses cannot afford. Every executive, from CEOs to the senior VPs, should read this book and implement a marketing alignment program if they expect to succeed and achieve some level of market leadership. Advertising legend Leo Burnett once said, "It is essential for a brand to maintain a consistent face in every aspect of the media: in classical advertising, at point of purchase, through mailings, or even touch-screen interactive shopping." This book expands on that philosophy and threads it into every company message broadcast, written or spoken, from inside or outside the organization.
ID produktu: 1168567963
Tytuł: Marketing Alignment
Tytuł oryginalny: Breakthrough Strategies for Growth and Profitability
Autor: Mckinley Mac
Wydawca: Wheatmark
Język wydania: english
Ilość stron: 208
Data premiery: 2020-01-28
Rok wydania: 2002
Forma: książka
Okładka: miękka
Wymiary [mm]: 12 x 229 x 152
Brak
ocen
5
0
4
0
3
0
2
0
1
0
Oceń:
Dodając recenzję produktu, akceptujesz nasz Regulamin.
Prezentowane dane dotyczą zamówień dostarczanych i sprzedawanych przez empik.

Zobacz także

Klienci, których interesował ten produkt, oglądali też

Podobne do ostatnio oglądanego