Każdy sprzedawca w empik.com jest przedsiębiorcą. Wszystkie obowiązki związane z umową sprzedaży ciążą na sprzedawcy.
Masz już ten produkt? Dodaj go do Biblioteki i podziel się jej zawartością ze znajomymi.
Sprawdź jak złożyć zamówienie krok po kroku.
Możesz też zadzwonić pod numer +48 22 462 72 50 nasi konsultanci pomogą Ci złożyć zamówienie.
Oddawana w państwa ręce książka wypełnia lukę wydawniczą ponieważ w sposób całościowy opisuje tematykę jakości w usługach turystycznych i rekreacyjnych. W prezentowanej książce autorzy:
Większość opisywanych metod i narzędzi poparta została przykładami praktycznymi. Książka ma charakter uniwersalny, do wykorzystania przez studentów kierunków Turystyka i Rekreacja, Zarządzanie itp., jak również praktyków (personel zarządzający i wykonawczy, zajmujący się szeroko rozumianą obsługą ruchu turystycznego i rekreacją, a także właściciele tych podmiotów). Zawiera najbardziej aktualny, przyjaźnie napisany i użyteczny materiał dla wszystkich, którzy chcą doskonalić swoje kompetencje w zakresie jakości usług w praktyce.
Powyższy opis pochodzi od wydawcy.
ID produktu: | 1113765015 |
Tytuł: | Jakość usług turystycznych i rekreacyjnych. Ujęcie holistyczne |
Autor: | Goranczewski Bolesław , Szeliga-Kowalczyk Anna |
Wydawnictwo: | CeDeWu Sp. z o.o. |
Język wydania: | polski |
Język oryginału: | polski |
Liczba stron: | 244 |
Numer wydania: | I |
Data premiery: | 2015-11-28 |
Rok wydania: | 2015 |
Data wydania: | 2015-11-28 |
Forma: | książka |
Okładka: | miękka |
Wymiary produktu [mm]: | 235 x 11 x 165 |
Indeks: | 18039375 |
ocen
Podziel się na Facebooku
Właśnie zrecenzowałem Jakość usług turystycznych i rekreacyjnych. Ujęcie holistyczne
Oddawana w państwa ręce książka wypełnia lukę wydawniczą ponieważ w sposób całościowy opisuje tematykę jakości w usługach turystycznych i rekreacyjnych. W prezentowanej książce autorzy: dokonali ...