Jak czerpać radość z pracy (okładka  miękka, wyd. 03.2021)

Wszystkie formaty i wydania (3): Cena:

Sprzedaje empik.com : 22,48 zł

22,48 zł
37,00 zł porównanie do ceny sugerowanej przez wydawcę
Odbiór w salonie 0 zł
Wysyłamy w 1 dzień rob.

Sprzedaje PROGMAR ksiazki-medyczne : 40,11 zł

Sprzedaje dvdmax : 39,24 zł

Sprzedaje Inbook : 42,14 zł

Wszyscy sprzedawcy

Każdy sprzedawca w empik.com jest przedsiębiorcą. Wszystkie obowiązki związane z umową sprzedaży ciążą na sprzedawcy.

Potrzebujesz pomocy w zamówieniu?

Zadzwoń
Dodaj do listy Moja biblioteka

Masz już ten produkt? Dodaj go do Biblioteki i podziel się jej zawartością ze znajomymi.

Najnowsza książka autorki kultowej "Magii sprzątania".

Japońska guru porządkowania teraz postanawia uprzątnąć bałagan nie tylko w naszych domach, ale również w pracy i naszym podejściu do niej. Pokazuje, jak doprowadzić do porządku biura i gabinety, a także dane cyfrowe, sieci kontaktów, czas pracy, podejmowanie decyzji i organizowanie zebrań, niematerialne aspekty działalności zawodowej.

Praktyczne wskazówki Scotta Sonensheina - psychologa organizacji oraz wykładowcę biznesu, którego Marie Kondo zaprosiła do współpracy - pomagają natomiast zorganizować życie zawodowe, osiągać sukcesy w pracy oraz zyskiwać motywację i zapał do budowania życia, jakiego się pragnie i - oczywiście – czerpać z tego radość.

Powyższy opis pochodzi od wydawcy. 

ID produktu: 1247711016
Tytuł: Jak czerpać radość z pracy
Tytuł oryginalny: Joy at Work: The Career-Changing Magic of Tidying-Up
Autor: Kondo Marie , Sonenshein Scott
Tłumaczenie: Czajkowska Anna
Wydawnictwo: Wydawnictwo MUZA S.A.
Język wydania: polski
Język oryginału: angielski
Liczba stron: 304
Numer wydania: I
Data premiery: 2021-03-10
Rok wydania: 2020
Data wydania: 2021-03-10
Forma: książka
Okładka: miękka
Wymiary produktu [mm]: 204 x 25 x 142
Indeks: 35925279
średnia 4,5
5
50
4
18
3
8
2
0
1
1
Oceń:
Dodając recenzję produktu, akceptujesz nasz Regulamin.
26 recenzji
Kolejność wyświetlania:
Od najbardziej wartościowych
Od najbardziej wartościowych
Od najnowszych
Od najstarszych
Od najpopularniejszych
Od najwyższej oceny
Od najniższej oceny
5/5
17-06-2021 o godz 02:03 przez: Anonim | Zweryfikowany zakup
Bardzo przydatna książka w tych czasach, gdy tylko odliczamy minuty, a często i godziny do wyjścia do domu.
Czy ta recenzja była przydatna? 0 0
5/5
10-09-2021 o godz 08:06 przez: Anna Przybycinska | Zweryfikowany zakup
Jak wszystkie książki Marie Kondo lekko napisana i pełna inspiracji. Dobre wstawki psychologa.
Czy ta recenzja była przydatna? 0 0
5/5
18-03-2021 o godz 11:41 przez: Qulturasłowa
Twoje biurko przypomina śmietnik, zalegają na nim papiery dotyczące wszystkich klientów, stare rachunki i potwierdzenia przelewów, a znalezienie czegoś przed zebraniem graniczy z cudem? Wciąż gubisz jakieś dokumenty i poświęcasz długie minuty na ich poszukiwanie, a ostatecznie musisz tworzyć je ponownie? Na twoim komputerze panuje bałagan, a wyszukanie pliku graniczy z cudem? Twoja skrzynka mailowa jest pełna nieprzeczytanych wiadomości, a wyłuskanie z nich tych, które są dla ciebie istotne, graniczy z cudem? Jeśli choć na jedno z tych pytań odpowiedziałeś twierdząco to znak, że czas na sprzątanie. I jeśli zastanawiasz się, czy – poza oczywistym faktem lepszej organizacji przestrzeni – takie porządki przynoszą więcej korzyści i mogą być na przykłada powiązane z zadowoleniem z pracy, to warto sięgnąć po książkę Marie Kondo i Scotta Sonensheina pt. „Jak czerpać radość z pracy”. Ta najnowsza książka autorki bestsellerowej „Magii sprzątania” przenosi nasze porządki na płaszczyznę zawodową i pomaga nie tylko ruszyć z miejsca, jeśli chodzi o karierę, ale pracować efektywniej, wydajniej i z większą radością. Po opublikowaną nakładem Wydawnictwa MUZA książkę sięgnąć mogą wszyscy zainteresowani porządkami i wprowadzeniem ładu do swojego zawodowego życia, ale uwaga – skutkiem ubocznym lektury (i sprzątania) może być decyzja o zmianie swojego życia zawodowego! Książka składa się z jedenastu rozdziałów, a choć teoretycznie wszystkie dotyczą porządków w biurach i gabinetach (w tym także porządków związanych z użyciem elektronicznych gadżetów), to ich zawartość sięga dużo głębiej. Bałagan to coś więcej niż stosy papierów i niepotrzebnych rzeczy, to odbicie chaosu w naszym życiu, niechęci do pracy, frustracji. Dlatego też część rozdziałów tworzona jest przez psychologa organizacji oraz wykładowcę biznesu, który przywołuje m.in. wyniki najnowszych badań poświęconych sukcesowi i satysfakcji z pracy. Wszystkie te treści wspaniale się uzupełniają, tworząc – mimo różnych autorów – spójną całość, która umożliwia nam weryfikację swojego sposobu postępowania oraz podejścia do kwestii czystości w miejscu pracy. Mimo iż na rynku pojawia się więcej pozycji poświęconych porządkom to metodę Kondo wyróżnia to, iż pozwala ona raz na zawsze pozbyć się bałaganu z naszego życia, dzięki zmianie myślenia i wyrobieniu sobie nowych, trwałych nawyków. Ta zmiana zachowań pozwala nam wejść na inne tory, odzyskać swobodę, polepszyć jakość swojego funkcjonowania na wszystkich płaszczyznach. I tak pierwszy z rozdziałów, niejako wprowadzający, zawiera garść informacji dotyczących porządków, które motywują nas do działania. Kolejne dwa rozdziały skoncentrowane są na porządkowaniu stanowiska pracy – rozpoczniemy jednak nie od aktywności fizycznej, ale umysłowej, zastanawiać się bowiem będziemy, dlaczego pragniemy porządku oraz jak wyobrażamy sobie własny dzień pracy i jaki rodzaj życia zawodowego daje nam radość. Rozdziały od czwartego do dziewiątego koncentrują się na porządkach w sferze cyfrowej, porządkowaniu … czasu, a także decyzji, sieci kontaktów, zebrań i zespołów. Mimo iż każdy zawód ma inną specyfikę, to proponowane przez autorów sposoby cyfrowych porządków są na tyle uniwersalne, iż mogą dla każdego z nas stanowić punkt wyjścia do działania. Dzięki zastosowanym wskazówkom będziemy w stanie do minimum ograniczyć liczbę folderów i sprawić, by nasz pulpit przekształcił się w „miejsce, które pomaga (…) wykonywać pracę i daje radość”. Zajmiemy się też organizacją czasu i … odzyskiwaniem czasu, a także obaleniem mitu, iż wielozadaniowość jest czymś pożądanym. Nauczymy się ponadto podejmować decyzje – te ważne oraz zautomatyzować te, które są błahe i szkoda nam czasu. Uporządkujemy również nasze kontakty, przy okazji oceniając te relacje, które przynoszą radość. Nauczymy się też prowadzić konkretne i wartościowe zebrania oraz dokonywać selekcji tych, w których uczestniczymy, a także zgłębimy sztukę tworzenia idealnych zespołów. W ostatnich rozdziałach autorzy zachęcają do tego, by magią sprzątania dzielić się też z innymi, a także prezentują różnego rodzaju propozycje pozwalające czerpać z wykonywanej pracy jeszcze więcej radości. To wszystko składa się na praktyczny poradnik, łączący w sobie elementy psychologii i praktycznego podejścia do funkcjonowania w uporządkowanym otoczeniu. Trudno sobie wyobrazić, byśmy po lekturze tej książki nie rzucili się do sprzątania. A to dopiero początek zmian…
Czy ta recenzja była przydatna? 0 0
5/5
22-03-2021 o godz 11:22 przez: Anonim
„Jak czerpać radość z pracy” to niezwykle ciepły poradnik, którego słowa płyną wprost z serca autorów i trafiają jednocześnie w świadomość czytelnika. Praca dla większości społeczeństwa jest nieodłączną częścią zarabiania, co tym samym prowadzi do godnego życia na poziomie. W chwili skończenia wymarzonych studiów człowiekowi wydaje się, iż jego pierwsza praca będzie tą wymarzoną, wyśnioną, zawodem, którego wykonywanie okaże się jedynie pasją, przyjemnością. Niestety takowe szlachetne podejście bardzo szybko się zmienia. Bardzo szybko z nieuchronnym biegiem czasu, uświadamiamy sobie, że praca którą wykonujemy nie jest dla nas wystarczająco pobudzająca. Człowiek wstaje codziennie rano, wychodzi do pracy i staje przed wielkim biurkiem, które zaśmiecone jest wręcz samymi niepotrzebnymi bibelotami. Dlatego z pomocą przychodzą nam autorka „Jak czerpać radość z pracy” – Marie Kondo. Kobieta, która praktycznie przez cała książkę, a właściwie przez okres pisania rozdziałów, które jej przypadły, prowadzi czytelnika wspominając swoją własną historię i jednocześnie stara się dawać praktyczne rady. Przez pierwszy segment rozdziałów autorka stara się uświadomić nam, iż tak naprawdę nasze stanowisko pracy, przestrzeń w której pracujemy jest jedną z podstawowych rzeczy , które jako pierwsze wymaga poprawy. Czujesz się przytłoczony masą pracy? Czy masz uczucie, iż w tym okropnym bałaganie jaki panuje na twoim biurku stale coś gubisz? Na te i wiele innych pytań autorka stara się nam udzielić bardzo mądrych i użytecznych rad. Nie bez przyczyny Marie Kondo nosi tytuł konsultantki porządku. Bo przecież, utrzymywanie porządku w swoim miejscu pracy jest bardzo ważne i jednocześnie jest swoistą wskazówką odnośnie charakteru właściciela dla osoby, która zna się na takich rzeczach. Drugi współautor – Scott Sonenshein stara się nam przedstawić pracę i jej wykonywanie od bardziej psychologicznej strony, a także jednocześnie zwraca on uwagę na bardzo istotną rzecz, która niestety nawet u prezesów wielkich filii jest zaniedbywana. Skrzynka mailowa, każde utrapienie pracownika i pracodawcy. W swoich rozdziałach Scott Sonenshein zwraca uwagę czytelnika na ilość wiadomości cyfrowych, na treść tych maili, a jednocześnie także na fakt ich porządkowania. Zbierając w całość wskazówki i rady autorów „Jak czerpać radość z pracy” i jednocześnie bardzo sukcesywnie wdrażając je w nasze życie, nie ważne czy zawodowe, czy prywatne poddajemy się pewnego rodzaju terapii. Porządkując swoje rzeczy w życiu realnym, czy w tym cyfrowym dokonuje się w naszej przestrzeni coś na kształt oczyszczenia dzięki, któremu lepiej i efektowniej wykonujemy swój zawód. Oczywiście uprzednio trzymając się reguł i granic ściśle wyznaczonych przez autorów. A teraz spójrzcie na swoje biurko, bądź otoczenie w którym pracujecie. Czy jest ono czyste i schludne? Czy blat biurka nie jest zaśmiecony przez różnego rodzaju bibeloty, nieużywane już od dłuższego czasu? I na koniec, czy czujecie radość z racji wykonywanego zawodu? Na te pytanie spróbujcie odpowiedzieć sobie sami, natomiast jeżeli zdecydujecie się na wprowadzenie radykalnych zmian w swoim życiu polecam przeczytanie „Jak czerpać radość z pracy”. Polecamy: Dobre Recenzje
Czy ta recenzja była przydatna? 0 0
5/5
22-03-2021 o godz 23:41 przez: Pani KoModa
To jest to! Uwielbiam świeży powiew inspirującej Marie w połączeniu z doświadczonym Scottem. Nie możecie tego przegapić. Marie znam i kocham za „Magię sprzątania”. Wreszcie ktoś zrozumiał moją pedantyczną naturę i zamiłowanie do porządku. Tak można czerpać przyjemność ze sprzątania i uwielbiać posprzątaną przestrzeń. Ale Marie poszła dalej bo odgraciła najpierw moje mieszkanie a teraz bierze się za kolejną przestrzeń. „ Nieporządek wpływa również niekorzystnie na zdrowie. (…) nadmiar rzeczy w naszym otoczeniu podnosi poziom kortyzolu, głównego hormonu stresu”. Czy można czerpać przyjemność z pracy? Z autorami książki na pewno. Czy to praca cię wkurza? A może to nie praca a rozgardiasz w niej panujący? Może zamiast skupić się na pracy szukasz zakreślacza/ umowy/numeru do klienta a może uczestniczysz w kolejnym bezwartościowym szkoleniu? Jak tego wszystkiego uniknąć? Na pewno rozwiązanie znajdziesz w tej książce. Jestem zaskoczona że na to wcześniej nie wpadałam. W końcu praca jest naszym drugim domem więc i tu należy zrobić porządek metodą KonMari. Nie tylko na biurku czy stanowisku pracy, ale również w komputerze, kontaktach telefonicznych. Dosłownie wszędzie gdzie trzeba dotrą łapki Marie i wyrzucą wszytek co nie sprawia ci radości. Tak. Tu też poszukujemy i zostawiamy te które sprawiają ci radość. Ale jak to odnieść do pracy? Bardzo prosto. Zresztą jak przeczytacie zobaczycie jak można to zrobić w profesjonalny sposób. A wasza praca już nigdy nie będzie taka sama. „ Wybieranie rzeczy do wyrzucenia bardzo się różni od wybierania tego, co sprawia radość”. Chociaż obecnie zajmuję się dziećmi w domu wiedziałam że skorzystam z książki i znajdę w niej coś co wykorzystam w domu. Więc nie myślcie sobie, że to pozycja tylko dla osób pracujących w biurze. Ja uporządkowałam tonę rysunków mojej córki korzystając z dwóch metod zawartych w tej książce, potem na drugi ogień poszły pliki w komputerze, a kolejnym będzie telefon. Wiele sposobów i metod sprawdza się po prostu w codziennym życiu. Publikacja zawiera spostrzeżenia i wnioski dwóch doświadczonych fachowców. Dodatkowym plusem są przykłady i bardzo przejrzysty układ książki. Całość można przeczytać jednym tchem. Tak takie historie i pomysły nigdy mi się nie znudzą  Jedyna przeszkodą w przeczytaniu jej podczas jednego podejścia to, to że już po kilku stronach rzuciłam się w wir porządkowania i stosowania tego co akurat przeczytałam. Myślę że cała moja rodzina docenia kiedy trafiam na tak motywującą lekturę. Jeszcze wiele dni płynę na fali ekscytacji wyrzucania i znajdywania miejsca dla rzeczy które kocham. Nie mam wprawdzie jeszcze idealnego domu ( zrozumiałam to znajdując 6 par nożyczek) ale jestem na dobrej drodze. Trzymajcie kciuki 
Czy ta recenzja była przydatna? 0 0
5/5
21-03-2021 o godz 11:29 przez: Anonim
@nora_2298 "Nieporządek wpływa bardzo niekorzystnie na zdrowie. Nadmiar rzeczy w naszym otoczeniu podnosi poziom kortyzolu, głównego hormonu stresu. Zwiększa naszą podatność na bezsenność, depresję i inne choroby umysłowe, a także choroby serca, nadciśnienie, cukrzycę". "Nieuporządkowane otoczenie osłabia mózg". Dlaczego dzisiaj przychodzę do Was z takimi bardzo istotnymi informacjami? 10 marca premierę miała najnowsza książka Marie Kondo, autorki kultowej "Magii sprzatania". Do pracy zaprosiła Scotta Sonensheina- psychologa organizacji oraz wykładowcę biznesu na Rice Univeristy. Pierwszą książkę o porządkach Marie Kondo, muszę koniecznie nadrobić. "Jak czerpać radość z pracy", nie, nie pomyliłam się. Książka zaczyna się od wyjaśnienia co z nami robi bałagan. Porządek jest jednym z głównych czynników by czerpać radość z pracy, ale i nie tylko. Książka trafia do wszystkich. Osób pracujących stacjonarnie, zdalnie, a także osób uczących się. Wiesz, że aby lepiej się uczyć, podstawą jest niezagracone biurko. A porządek w szafie zawiększa naszą kreatywność. I coś dla książkoholików. Książki też należy porządkować 😅. Ten piękny różowy poradnik jest pełen cennych rad, informacji i ciekawostek. Czytając zaznaczyłam sobie najważniejsze dla mnie fragmenty. Powiem szczerze, że dużo ich się nazbierało. Zaczynam powoli stosować metody KonMari i już widzę efekty. Pozostawienie przeze mnie na biurku tylko najpotrzebniejszych rzeczy (laptopa, zeszytu wraz z długopisem) sprawiły, że mam spokojniejszą głowę. Nie myślę ciągle, że coś leży na biurku i muszę to zrobić. Terminarz załączony do książki bardzo mi pomaga. Nasz „zaśmiecony” komputer przechowuje masę niepotrzebnych programów, nie mówiąc już o bezproduktywnym ogarnianiu niepotrzebnych meili. Specjaliści przekazują swoją wiedzę jak nie wracać do bałaganu. Uczą jak porządkować swój czas, by mieć trochę chwili dla siebie. Książka pomoże Wam, jeśli macie problem z podejmowaniem właściwych decyzji. Autorzy zwracają uwagę również na 'porządek' wśród relacji ze współpracownikami. Jeśli zadajecie sobie pytanie - Czy zmieniać pracę, jeśli obecną nie przynosi nam radości? - ta książka jest dla Was. Książka ta, to rzeczowy poradnik, ale też księga wielu przemyśleń oraz wielu testów, wykonanie których może uświadomić nam parę rzeczy i odnaleźć swój cel. To zbiór fachowej wiedzy, przekazanej w przestępny sposób i zrozumiały język. Książka podparta jest na przykładach, opowieściach, statystykach. Chodzi W niej raczej o proces odkrywania siebie niż sam akt uporządkowania.
Czy ta recenzja była przydatna? 0 0
5/5
20-03-2021 o godz 12:50 przez: Mysilicielka
W mojej pracy z jednego biurka korzysta kilka osób w zależności, kto akurat ma zmianę. Na miejscu rzeczy służbowe, czyli wspólne, mieszają się z prywatnymi, a do tego dochodzą różnego rodzaju dokumenty i śmieci generowane codziennie. Uwielbiam porządek, więc moją dniówkę rozpoczynam najczęściej od sprzątania. Przy schludnym blacie czuję, że mam kontrolę. Kiedy pracuję, nieraz działam pod presją, bo spotykam się z klientem twarzą w twarz, a on oczekuje załatwienia sprawy, z którą przyszedł, szybko i skutecznie. Sięgam po różne przedmioty już automatycznie i wszystko chodzi jak w zegarku, pod warunkiem, że rzeczy leżą na swoich miejscach. Jakiś czas temu podejrzałam moją koleżankę, która jest typem spóźnialskiego lekkoducha. Nie trzeba było wielu godzin, żeby jej stanowisko zmieniło się w istny chaos - rozrzucone dokumenty, papierki do wyrzucenia beztrosko turlające się po blacie, pootwierane szafki i szuflady, a pod koniec dnia gonitwa i szybkie zastanawianie się, czy na pewno zrobiła wszystko, co trzeba. Ktoś powie "ja tu przychodzę tylko pracować, po co mi porządek" i to takim osobom przede wszystkim może pomóc Marie Kondo i Scott Sonenshein. "Jak czerpać radość z pracy" to nie bezmyślne coachingowe porady w rodzaju "uśmiechaj się, a los da ci podwyżkę i wyrozumiałego szefa". To porządnie skonstruowany poradnik, z którego dowiesz się, w jaki sposób zapanować nad swoją przestrzenią w pracy. Są w nim konkretne przykłady i lista działań krok po kroku. Kondo zajmuje się rzeczami materialnymi, a Sonenshein sferą wirtualną. Mimo że ta pozycja jest kierowana przede wszystkim do pracownika biurowego, cały proces można łatwo dopasować do różnych zawodów czy nawet porządków w domu, więc jeśli praca przy biurku i komputerze ciebie nie dotyczy, nie znaczy, że nic z tej lektury nie wyniesiesz. Większość opisywanych metod osobiście stosuję w życiu już od dawna, są dla mnie tak naturalne, że na początku dziwne mi się wydawało, jak kogoś można uczyć sprzątać. Mimo tego dowiedziałam się paru nowych rzeczy, które przydadzą mi się w życiu. Spojrzałam na sprzątanie pod innym kątem. Myślę, że ta książka jest w stanie wiele osób zmotywować do reorganizacji swojej przestrzeni na lepsze, dlatego polecam serdecznie.
Czy ta recenzja była przydatna? 0 0
4/5
18-03-2021 o godz 16:47 przez: Katarzyna Łojek
Mówią: „Wybierz pracę, którą kochasz, i nie przepracujesz ani jednego dnia więcej w Twoim życiu” i „Bałagan w głowie to oznaka twórczego umysłu”. Marie Kondo i Scott Sonenshein rozbijają te twierdzenia niczym bańki mydlane. Pojawia się prosta, ale kontrowersyjna teza: zrobisz porządek, a to sprawi, że pokochasz swoją pracę. „Jak czerpać radość z pracy” to książka, w którą początkowo nie wierzyłam, bo zawsze bardzo sceptycznie podchodzę do poradników. Dałam szansę, bo wiem, że autorzy mają wielkie poważanie w świecie. Od początku moją uwagę zwróciło to, że wszystkie informacje są przekazywane w prosty sposób. Mamy możliwość odkrycia ciekawych faktów popartych statystykami, w które często trudno uwierzyć. Bardzo podobała mi się „mini-instrukcja” sprzątania swojego stanowiska pracy – krok po kroku autorka tłumaczy, co zostawić, a co wyrzucić. Z tych praktycznych rad na pewno skorzystam. Bardzo przekonał mnie też rozdział 5 mówiący o porządkowaniu czasu. Czytając o pułapkach pilności i wielozadaniowości, czułam się jakbym czytała o sobie. Nie powiem, jest to jakiś bodziec do zmiany. To właśnie rozdział piąty, na równi z pierwszym mówiącym o porządkach, podobały mi się najbardziej i są dla mnie najbardziej motywujące. Pozostałe nie do końca były dla mnie, ale są interesujące, szczególnie jeśli spojrzymy na historie ludzi, którym autorzy pomogli uporządkować (dosłownie i w przenośni) swoje życie. Czasem aż niedowierzałam, że kilka małych (a jednak ogromnych) zmian pomogła komuś pokochać pracę, którą wcześniej uważał za nudną i okropną. Nadal podchodzę sceptycznie do tego typu książek, ale zauważyłam, że „Jak czerpać radość z pracy” wywarła na mnie duży wpływ i zmusiła do myślenia, a tak bywa rzadko. Autorzy na pewno powiedzieliby, że to pierwszy krok do zmian ;)
Czy ta recenzja była przydatna? 0 0
5/5
25-03-2021 o godz 14:09 przez: KatarzynaBM
Twórczość Marie Kondo poznałam dzięki książce „Magii sprzątania”, bardzo pomocny i przydatny poradnik, ukazujący życiową filozofię autorki. Metoda KonMari jest prosta ale i skuteczna. Usuwamy wszystkie rzeczy, które nie spełniają naszego kryterium, a jest nim to czy wzbudzają w nas radość. Kondo pojawia się z nową publikacją ale w duecie z psychologiem organizacji i wykładowcą biznesu Scottem Sonensheinem. Oboje skupili się na stworzeniu efektywnego poradnika dla osób pracujących, szczególnie w korporacjach, biurach, czy administracji. Dzielą się swoimi radami, spostrzeżeniami jak osiągnąć i utrzymać porządek nie tylko na biurku ale i w komputerze, czy na pulpicie oraz podczas zebrań. Wiedzę tę można wykorzystać i stosować również w domu, porządkując swoje dyski czy biurko. Swoje spostrzeżenia popierają licznymi badaniami naukowym, które bardzo mnie zaciekawiły. Zdecydowanie lubię książki tego typu i jeszcze jak są tak dobrze napisane. Bardzo łatwo przyswoić zawartą wiedzę, teraz tylko pozostaje mi wprowadzić ją w życie. Na pewno wiele wskazówek jest wartych uwagi, szczególnie te dotyczące utrzymania porządku w komputerze mi się przydadzą. Autem rozdziałów dotyczących porządkowania danych cyfrowych jest Scott Sonenshein. Te rozdziały szczególnie mi się spodobały, gdyż o metodzie KonMari, którą można stosować w pracy czy w domu już czytałam wcześniej, a te okazały się być dla mnie czymś nowym. Doświadczenia własne autorów oraz ich klientów ukazują sedno problemu. Szukając pewnych przedmiotów w pracy, czy danych tracimy czas a to wywołuje stres, dzięki zawartym metodom i utrzymaniu ich tak aby stały się nawykiem, praca staje się przyjemniejsza. Autorzy ukazują jakie kwoty firmy tracą rocznie przez zgubienie dokumentów. Serdecznie polecam 💗
Czy ta recenzja była przydatna? 0 0
4/5
05-04-2021 o godz 17:31 przez: pierwszyrozdzial
Specjalistka organizacji, porządku, i dobrego nastroju powraca! Tym razem z poradnikiem „Jak czerpać radość z pracy”, który już cieszy się równie dużą popularnością jak poprzednia książka Autorki „Magia sprzątania”. Czy jedna z najbardziej wpływowych osób na świecie („Times”) znalazła przepis na pracę idealną? • Marie Kondo we współpracy z psychologiem Scottem Sonensheinem wskazują jak należy zorganizować miejsce pracy, relacje ze współpracownikami i jak uporządkować zaaranżować czas i sferę cyfrową, żeby zmaksymalizować efektywność i radość pracy. W skrócie: metoda sprzątania KonMari w lekko zmodyfikowanej i odświeżonej formie. Wyszło całkiem ciekawie, estetycznie oraz rzeczowo! Poradnik czyta się w try miga, styl jest lekki (a jednocześnie profesjonalny), Autorka jak zwykle podaje masę sensownych przykładów z życia wziętych. Każdy podrozdział zakończony jest serią pytań lub sugestii, które mają pomóc w organizacji, a interaktywną częścią są „zadania rozwojowe”, które dają możliwość przetestowania efektów metody. Bardzo ciekawy i przydatny poradnik! Po raz kolejny Marie Kondo udowadnia, że jest mistrzynią organizacji i porządku, ale również zaznacza, że każdy może iść jej śladem! Przekaz jest jasny: każdy, nawet potencjalnie najmniej istotny aspekt pracy (biura i przestrzeni wspólnej oraz relacje ze współpracownikami) jest ważny - uporządkowany pulpit, dobrze działająca poczta elektroniczna, zaufanie oraz sposób przechowywania dokumentów, a nawet sentymentalne pamiątki! Polecam każdemu, komu zależy na lepszej organizacji (szczególnie teraz, w dobie pracy zdalnej!) oraz czerpania radości z pracy! Ten poradnik jest świetny!
Czy ta recenzja była przydatna? 0 0
4/5
19-03-2021 o godz 10:21 przez: Magdalena Mierzynska
Parę lat temu wpadła mi w ręce książka tej autorki pt "Magia sprzątania". Bardzo mi się spodobała. Nawet nie wiedziałam, że jej metodę stosuję w moim domu. Książka okazała się bestsellerem i sprzedała w ponad dwóch milionach egzemplarzy. Jak tylko dowiedziałam się o możliwości zrecenzowania tej książki wiedziałam, że to będzie coś genialnego. Tym razem książkę napisała w duecie. Temat, który w nim poruszają to jak nasze stanowisko pracy może wpływać na samopoczucie, wydajność w pracy, samorealizację, nowe pomysły, kreatywność, a co za tym idzie zadowolenie finansowe i spełnianie marzeń. Zostają podane nam jak na tacy rady jak porządkować biurko, co powinno się na nim znajdować, jak uporządkować naszą przestrzeń, aby dawała nam psychiczny relaks i łatwość tworzenia czegoś nowego. Książka odnosi się głównie do pracy w biurze, ale równie dobrze można przenieść to na organizację pracy w domu czy na biurka naszych dzieci. Co wziąć pod uwagę, aby dobrze im się uczyło. W książce znajdziemy dużo przykładów osób, które zmieniły swoje życie a zaczęły zmianę od przysłowiowego biurka. Bardzo podobal mi się przykład kobiety bogatej, która miała wszystko w nadmiarze. Ubrania, biżuterię, bibeloty i bałagan na biurku. Zaczęła porządki od domu. Stwierdziła, że tyle ubrań nie daje jej radości. Zrobiła pełną ich selekcję. Co było dalej doczytacie. Książka podzielona jest na tematyczne rozdziały, do których możemy wracać bez wertowania całej książki. Dla mnie bardzo wartościowa i interesująca pozycja na rynku.
Czy ta recenzja była przydatna? 0 0
5/5
10-05-2021 o godz 10:00 przez: agness81
Książka mile mnie zaskoczyła. Znalazłam w niej wiele perełek, o których za chwilę. Na początek kilka słów o strukturze książki. Znajdziecie w niej 11 rozdziałów. Każdy poświęcony jest innej sferze do porządkowania. Oprócz informacji o porządkowaniu stanowiska pracy, znajdziecie w niej informacje o porządkowaniu sfery cyfrowej, czasu, decyzji, sieci kontaktów, porządkowaniu zebrań czy też porządkowaniu zespołów. To właśnie rozdziały o porządkowaniu czasu, decyzji i kontaktów zrobiły na mnie największe wrażenie. Wracając do perełek, które odnalazłam w lekturze test, dzięki któremu możemy sprawdzić, na których aspektach pracy zależy nam najbardziej. Czy wiedzieliście, że im mamy łatwiejszy dostęp do smartfona – na przykład, kiedy leży on na biurku – tym gorzej radzimy sobie z koncentracją? Bliskość telefonu rozprasza uwagę i wyczerpuje mentalnie, nawet gdy został on zupełnie wyciszony, a ekran nie był widoczny! A wiedzieliście, że człowiek potrafi w rozsądny sposób panować nad około 150 wartościowymi kontaktami? Kolejną świetną rzeczą, którą będę chciała zastosować jest test beneficjenta, czyli ocena przydatności elementów mojej pracy przez jej beneficjentów. Bo ile razy okazało się, że robimy raport, którego później nikt nie czyta? Podsumowując: polecam każdemu, kto nie tylko chce uporządkować swoje stanowisko pracy, ale także zaprosić porządek do innych sfer swojego życia! PS. Przyznam szczerze, że nie czytałam “Magii sprzątania”, ale po tej książce wiem, że po nią sięgnę 🙂
Czy ta recenzja była przydatna? 0 0
5/5
19-03-2021 o godz 10:29 przez: zaglebiam_sie
Jest to poradnik, który pomoże uporządkować nam miejsce naszej pracy, co ma sprawić, że będziemy czerpać radość z naszego zajęcia zarobkowego.  I nie chodzi tu wyłącznie o porządek na biurku czy w gabinecie, ale także o przestrzeń cyfrową, jak e-maile, sieci kontaktów, czy pulpit komputera. Część rozdziałów na temat porządkowania przestrzeni, napisana jest przez Marie, natomiast porządkami w cyfrowym świecie zajął się Scott.  Okazuje się bowiem, że sprzątanie w miejscu naszej pracy to coś więcej niż ładnie wyglądające biurko, czy przestrzeń wspólna. Chodzi o to, żeby poczuć sens i odkryć, co w pracy daje nam szczęście, aby jak najlepiej wykonywać swoje zajęcia. I według mnie jest to bardzo ciekawy poradnik, zawiera dużo praktycznych wskazówek o tym, w jaki sposób uporządkować swoją przestrzeń oraz jak bardzo po dokonaniu tego, może zmienić się nasze podejście do pracy. Książka jest konkretna, napisana w taki sposób, że czyta się ją błyskawicznie, jednocześnie wynosząc z niej dużo wskazówek do zastosowania w swoim życiu zawodowym. Niektóre z nich można wykorzystać również w domu, porządkując dokumenty, czy pocztę elektroniczną, a pamiętać trzeba, że w obecnej sytuacji część firm przeniosła się do mieszkań swoich pracowników.  Jak dla mnie bardzo ciekawa i przyjemna w odbiorze książka i na pewno sięgnę po poprzednią książkę Marii Kondo "Magia sprzątania".
Czy ta recenzja była przydatna? 0 0
4/5
15-03-2021 o godz 08:48 przez: itsakindofmadzik
W moje ręce trafił poradnik "Jak czerpać radość z pracy" japońskiej autorki Marie Kondo (która już zasłynęła z "Magii sprzątania" ) oraz psychologa i wykładowcy Scotta Sonensheina. Jeśli macie bałagan na biurku i nie jesteście w stanie znaleźć jakiegoś ważnego dokumentu ta książka jest dla Was. A może macie wrażenie, że nie jesteście już tak kreatywni? Zastanawialiście się w ogóle kiedyś czy Wasza praca sprawia Wam radość? Dzięki tej książce możecie odpowiedzieć sobie na te wszystkie pytania. Nie tylko będziecie w stanie sprzątnąć swoje biurko czy pocztę elektroniczną ale również nauczycie się w jaki sposób organizować sobie pracę czy podejmować przeróżne decyzje. Pamiętajcie, że czyste biurko to nie tylko porządek w sensie dosłownym, ale i również czysta "głowa". Łatwiej będzie Wam się skupić na powierzonych Wam obowiązkach i zdecydowanie lepiej będzie Wam się pracować, a może nawet odniesiecie jakiś sukces (i wcale mnie mówię tu z zwykłym poklepaniu po plecach przez szefa). Dla mnie to w zasadzie nic zaskakującego, bo moje biurko jest czyściutkie, wszystko mam pięknie poukładane i posegregowane w zależności od funkcji, łącznie z komputerem i plikami. Zresztą tak samo mam w domu. No cóż... przyznam skromnie, że troszkę ze mnie perwersyjna... tfuuuu... Perfekcyjna Pani domu. ;)
Czy ta recenzja była przydatna? 0 0
5/5
15-03-2021 o godz 12:52 przez: papon_czyta
Lubicie porządki? Sprzątacie z przymusu czy z przyjemnością? Ci, którzy mnie znają wiedzą, że dla mnie sprzątanie to świętość ale nie zdawałam sobie sprawy jaki to ma wpływ, nie tylko na nasze życie prywatne ale także to zawodowe. Bałagan na biurku, na pulpicie a nawet w telefonie ma na nas ogromny wpływ. Jeżeli nie uporządkujemy naszego otoczenia to nigdy nie będziemy do końca szczęśliwi i usatysfakcjonowani z tego co robimy. W książce znajdziemy nie tylko wskazówki jak posprzątać nasze miejsce pracy ale również jak planować dzień czy radzić sobie z nadmiarem nic niewnoszących spotkań. Niektóre rady są dosyć szokujące (zwłaszcza dla osób, które nie są swoimi przełożonymi) jednak czasem warto z nich skorzystać. Nawet ulubiony zapach może poprawić nasze samopoczucie w pracy! Nie chomikujmy niepotrzebnych rzeczy, wypisanych długopisów itp. to w niczym nie pomoże, a jedynie zaszkodzi. Dzięki tej książce dowiedziałam się kilka ciekawych patentów jak przechowywać dane cyfrowe, które na pewno wprowadzę w życie. Jeśli chcesz poprawić swoje samopoczucie w pracy, cieszyć się z tego co robisz albo być bardziej wydajnym i już nigdy nie szukać zaginionych dokumentów, koniecznie sięgnij po „Jak czerpać radość z pracy”!
Czy ta recenzja była przydatna? 0 0
3/5
25-03-2021 o godz 16:13 przez: Anonim
W swojej książce przedstawiają skuteczne metody porządkowania strefy zawodowej, tak,by na nowo czytelnik mógł cieszyć się swoją pracą i życiem zawodowym. Przyznam szczerze, że dla mnie ta książka stała się małym wybawieniem. Zważywszy na fakt, iż pół roku spędzam w pracy dość intensywnie, a drugie pół potrafi rozleniwić. Książka sama w sobie nie jest niczym innym jak poradnikiem. Napisana dość lekkim językiem, co sprawia, że nie jest nudna i szybko się ją czyta. Jednak dla mnie jest trochę za mało szczegółowa i po prostu czegoś w niej zabrakło, żeby zaspokoić moją wiedzę na temat porządkowania swojej przestrzeni. Nie zawiera skomplikowanych terminów, a nawet jeśli jakieś się pojawiają to autorzy jasno i przejrzyście je wyjaśniają. Tzw. życiowych przykładów jest sporo, jak technika porządkowania w danej dziedzinie pracy może pomóc w odzyskaniu poczucia zawodowego spełnienia. Jednak myślę, że autorzy powinni posłużyć większą ilością przykładów. Podsumowując książka Jak czerpać radość z pracy, jest całkiem dobrym i ciekawym poradnikiem. Jeśli chcemy w jakiś sposób usystematyzować naszą naprawdę, poprawić jej jakość, to przeczytanie jej będzie dobrym początkiem do tego.
Czy ta recenzja była przydatna? 0 0
5/5
26-03-2021 o godz 07:39 przez: aniabex
Wiosna przyszła, wiec czas na wiosenne porządki.. na biurku w pracy. Sterty dokumentów, spinacze do papieru, zakreślacze, zszywacz, rozszywacz, dziurkacz, karteczki z przypomnieniami, telefon.. kurczę gdzie jest kalkulator? Pod biurkiem? Nie, tam są stosy teczek, ryzy papieru. Do szuflady lepiej nie zaglądać. Przyszedł czas by stawić temu czoło! Najnowsza książka autorki „Magii sprzątania” to szereg rad i wskazówek, jak poprzez zaprowadzenie porządku w swojej pracy, w różnych jej sferach, odnaleźć w niej radość. Autorka prezentuje szereg wyników badań, przykładów z życia codziennego udowadniając, że bałagan nie zawsze zwiększa kreatywność. Porządki na burku, pod biurkiem, w biurku; porządki w poczcie elektronicznej, skanach, na pulpicie, w folderach czy w wizytówkach; w końcu porządki w relacjach zawodowych, kontaktach – z cała pewnością zapewnią obraz tego co się ma i w jakiej ilości. A taki obraz to ważna rzecz😉. W pracy spędzamy niemal połowę żucia, więc miło by było czerpać z niej radość. Podobno tę radość można zyskać poprzez porządki różnych jej aspektów. Więc do dzieła! „Jak czerpać radość z pracy” - polecam.
Czy ta recenzja była przydatna? 0 0
4/5
18-03-2021 o godz 18:24 przez: Wiktoria
Chciałabym na wstępie zaznaczyć, że książka wcale nie tylko musi odnosić się do pracy. Ja, jako uczeń znalazłam w tej książce wiele porad, które pomogą mi w efektywności nauki oraz zarządzaniu czasem. Czy kiedykolwiek mieliście taki problem, że gubiliście we własnym biurku ważne dokumenty? Albo w szafce od burka nie mogliście się dogrzebać do tej jednej poszukiwanej rzeczy?  Ta książka w bardzo przystępny dla czytelnika sposób pokazuje, jak łatwo ogarnąć swoje stanowisko pracy, ale również i myślenie. Czasami nie zdajemy sobie sprawy, jak dużo czasu marnujemy na takie szukanie różnych rzeczy! A pomyśleć, że można by było przeznaczyć ten czas na coś, co lubimy :) Dodatkowo, możemy znaleźć cenne porady, jak zacząć efektywnie pracować w zespole oraz jak sprawić, aby praca stała się przyjemnością, a nie obowiązkiem. ,,Jak czerpać radość z pracy” to książka, która przyda się tak naprawdę dla każdego! Mnie osobiście bardzo zmotywowała do działania i od razu po lekturze zajęłam się porządkami na moim miejscu pracy.
Czy ta recenzja była przydatna? 0 0
5/5
28-03-2021 o godz 17:06 przez: asia gębicz
Tym razem autorka, która jest mistrzynią sprzątania postanowiła wziąść na celownik nasze biurka i gabinety. Pokaże jak je wysprzątać, abyśmy zaraz po wejściu do pracy nie ,,łapali się" za głowę widząc cudowny artystyczny nieład i nie tracili czasu na szukanie potrzebnych na już dokumentów. Autorka doprowadzi do ładu naszą pocztę, dane cyfrowe i wiele innych, niezbędnych do funkcjonowania w pracy aspektów, a to wszystko sprawi, że nasz czas będzie produktywnie wykorzystany co do minuty. Ominą nas wtedy niepotrzebne stresy i ogólnie nasza praca stanie się przyjemniejsza. Książka jest napisana przystępnym językiem i ma przecudowną różową okładkę. Czyta się ją szybko i zawiera wiele przykładów w jaki sposób można zastosować przedstawione tutaj wskazówki. Ja, chociaż nie pracuję w biurze, z pewnością skorzystam z kilku porad, bo nie wiem jak to się dzieje, ale ten ,,artystyczny nieład" zawsze znajduje się tam, gdzie ja.😂 Jeżeli też tak macie, to sięgnijcie po ten tytuł. Z pewnością znajdziecie coś dla siebie.
Czy ta recenzja była przydatna? 0 0
4/5
07-04-2021 o godz 22:11 przez: Anonim
Japońska guru porządkowania w najnowszej książce postanowiła uporządkować bałagan w naszej pracy i w podejściu do niej. Do współpracy zaprosiła z Scotta Sonensheina - psychologa organizacji i wykładowcę biznesu. I tak oto powstał poradnik "Jak czerpać radość z pracy" wydany przez @wydawnictwomuza . Jest to lekki poradnik, który w 11 rozdziałach pomaga nam uporządkować przestrzeń w pracy. Dowiadujemy się tutaj w jaki sposób zabrać się do porządków, od czego zacząć, jak decydować co zostawić a co już nam jest niepotrzebne. Oczyszczenie strefy cyfrowej oraz atmosfery w pracy to też coś co nam pomoże czerpać radość z pracy, którą mamy. Poradnik napisany jest przystępnym językiem. Zawiera szereg wskazówek, porad, zasad i złotych myśli. Autorzy zaznaczają, że uporządkowane miejsce pracy to odzwierciedlenie uporządkowanych spraw. A przecież w pracy spędzamy niemal połowę swojego życia, więc miło by było czerpać z niej radość. Polecam i dziękuję wydawnictwu za egzemplarz.
Czy ta recenzja była przydatna? 0 0
Więcej recenzji Więcej recenzji
Prezentowane dane dotyczą zamówień dostarczanych i sprzedawanych przez empik.

O autorach:

Marie Kondo jest japońską konsultantką w zakresie organizacji oraz autorką poradników. Najbardziej znana dzięki pracy wydanej w Polsce pod tytułem "Magia sprzątania" - książka, prezentująca proste zasady pozwalające łatwiej uporządkować gospodarstwo domowe sprzedała się na świecie w ponad dwóch milionach egzemplarzy i została wydana w ponad trzydziestu krajach na całym świecie. Prywatnie Kondo jest mężatką. Mieszka w USA.

Joy at Work. Organizing Your Professional Life ,
okładka  miękka, wyd. 10.2021
0/5
(0/5) 0 recenzji
67,69 zł

Zobacz także

Inne z tego wydawnictwa Saved
3.2/5
26,39 zł
Megacena
Inne z tego wydawnictwa Love on the Brain
4.4/5
27,44 zł
Megacena
Inne z tego wydawnictwa Ten jeden dzień
4.6/5
27,99 zł
Megacena
Inne z tego wydawnictwa Turcja
4.7/5
33,57 zł
Megacena
Inne z tego wydawnictwa Czarodziejska góra
4.5/5
55,99 zł
Megacena
Inne z tego wydawnictwa O włos
4.5/5
26,23 zł
Megacena
Inne z tego wydawnictwa Gra Anioła
4.8/5
48,99 zł
Megacena

Klienci, których interesował ten produkt, oglądali też

Podobne do ostatnio oglądanego