International Place Branding Yearbook 2011: Managing Reputational Risk (okładka  twarda)

Sprzedaje Libristo : 298,24 zł

298,24 zł
Kurier 13,99 zł
Aktywuj dodatkowe korzyści
Darmowy kurier
Zobacz inne od Libristo
Przewidywana wysyłka w 19-20 dni rob.

Każdy sprzedawca w empik.com jest przedsiębiorcą. Wszystkie obowiązki związane z umową sprzedaży ciążą na sprzedawcy.

Potrzebujesz pomocy w zamówieniu?

Zadzwoń
Dodaj do listy

Dodaj ten produkt do jednej z utworzonych przez Ciebie list i zachowaj go na później.

Może Cię zainteresować

The second annual volume of the International Place Branding Yearbook; this collection looks at the case for applying brand and marketing strategies and to the economic, social, political and cultural development of cities, towns and regions around the world to help them compete in the global, national and local markets.

ID produktu: 1106675088
Tytuł: International Place Branding Yearbook 2011: Managing Reputational Risk
Autor: Go Frank M. , Govers Robert
Wydawca: Springer Nature , Palgrave Macmillan
Język wydania: english
Ilość stron: 213
Data premiery: 2011-09-01
Forma: książka
Okładka: twarda
Wymiary [mm]: 27 x 242 x 164
Indeks: 51275174
Brak
ocen
5
0
4
0
3
0
2
0
1
0
Oceń:
Dodając recenzję produktu, akceptujesz nasz Regulamin.
Prezentowane dane dotyczą zamówień dostarczanych i sprzedawanych przez .

Zobacz także

Najczęściej kupowane Marketing 4.0
4/5
80,69 zł
Megacena
Najczęściej kupowane Spin Selling
0/5
136,00 zł
Promocja
148,40 zł  najniższa cena

148,40 zł  cena regularna

Podobne do ostatnio oglądanego