Każdy sprzedawca w empik.com jest przedsiębiorcą. Wszystkie obowiązki związane z umową sprzedaży ciążą na sprzedawcy.
Dodaj ten produkt do jednej z utworzonych przez Ciebie list i zachowaj go na później.
Sprawdź jak złożyć zamówienie krok po kroku.
Możesz też zadzwonić pod numer +48 22 462 72 50 nasi konsultanci pomogą Ci złożyć zamówienie.
The second annual volume of the International Place Branding Yearbook; this collection looks at the case for applying brand and marketing strategies and to the economic, social, political and cultural development of cities, towns and regions around the world to help them compete in the global, national and local markets.
ID produktu: | 1106675088 |
Tytuł: | International Place Branding Yearbook 2011: Managing Reputational Risk |
Autor: | Go Frank M. , Govers Robert |
Wydawca: | Springer Nature , Palgrave Macmillan |
Język wydania: | english |
Ilość stron: | 213 |
Data premiery: | 2011-09-01 |
Forma: | książka |
Okładka: | twarda |
Wymiary [mm]: | 27 x 242 x 164 |
Indeks: | 51275174 |
ocen
Podziel się na Facebooku
Właśnie zrecenzowałem International Place Branding Yearbook 2011: Managing Reputational Risk
The second annual volume of the International Place Branding Yearbook; this collection looks at the case for applying brand and marketing strategies and to the economic, social, political and ...