Autor: |
Wydawca: | Kogan Page , Kogan Page |
Ilość stron: | 352 |
Autor: | Davies Mark, Holt Sue, Guesalaga Rodrigo, Marcos Javier |
Każdy sprzedawca w empik.com jest przedsiębiorcą. Wszystkie obowiązki związane z umową sprzedaży ciążą na sprzedawcy.
Dodaj ten produkt do jednej z utworzonych przez Ciebie list i zachowaj go na później.
Sprawdź jak złożyć zamówienie krok po kroku.
Możesz też zadzwonić pod numer +48 22 462 72 50 nasi konsultanci pomogą Ci złożyć zamówienie.
Implementing Key Account Management is a highly practical handbook that guides readers through the realities of rolling out a functional key account management programme. The book offers an integrated framework for key account management (KAM) that businesses can use to design or further develop strategic customer management programmes, enabling them to overcome the obstacles that organizations often face when rolling out their strategies.
Bringing together the experiences of leading experts within this field, Implementing Key Account Management draws on two decades of research and best practice from Cranfield University School of Management, one of the foremost centres for researcher and thought leadership in KAM. Between them, the authors have designed and delivered programmes globally for clients such as Rolls-Royce, Unilever, Vodafone, The Economist and many more. Rigorously researched, well-grounded and practical, this book is - quite simply - the definitive, go-to resource for implementing key account management programmes.
ID produktu: | 1182096896 |
Tytuł: | Implementing Key Account Management |
Autor: | Davies Mark , Holt Sue , Guesalaga Rodrigo , Marcos Javier |
Wydawca: | Kogan Page , Kogan Page |
Język wydania: | angielski |
Język oryginału: | english |
Ilość stron: | 352 |
Forma: | książka |
Okładka: | miękka |
Wymiary [mm]: | 25 x 238 x 169 |
Indeks: | 30081307 |
ocen
Podziel się na Facebooku
Właśnie zrecenzowałem Implementing Key Account Management
Implementing Key Account Management is a highly practical handbook that guides readers through the realities of rolling out a functional key account management programme. The book offers an ...