Explorations in Consumer Culture Theory (okładka  twarda)

Sprzedaje empik.com : 1127,99 zł

1127,99 zł
Odbiór w salonie 0 zł
Aktywuj dodatkowe korzyści
Darmowe punkty odbioru
Darmowy kurier
Produkt u dostawcy
Wysyłamy w 9-10 dni rob.

Każdy sprzedawca w empik.com jest przedsiębiorcą. Wszystkie obowiązki związane z umową sprzedaży ciążą na sprzedawcy.

Potrzebujesz pomocy w zamówieniu?

Zadzwoń
Dodaj do listy

Dodaj ten produkt do jednej z utworzonych przez Ciebie list i zachowaj go na później.

Explores in detail and theoretical depth the relationships that the consumer has developed both with goods and services and with the stakeholders that animate markets. Beginning with an examination of the underpinnings of cultural inquiry, this book focuses on specific consumption venues.

ID produktu: 1063795041
Tytuł: Explorations in Consumer Culture Theory
Autor: Consumer Culture Theory Conference (2nd , Sherry John F.
Wydawca: Routledge Chapman&Hall , Routledge Chapman Hall
Redakcja: Sherry John F., Fischer Eileen
Język wydania: english
Ilość stron: 242
Data premiery: 2009-02-01
Forma: książka
Okładka: twarda
Wymiary [mm]: 14 x 234 x 156
Indeks: 46684820
Brak
ocen
5
0
4
0
3
0
2
0
1
0
Oceń:
Dodając recenzję produktu, akceptujesz nasz Regulamin.
Prezentowane dane dotyczą zamówień dostarczanych i sprzedawanych przez empik.

Zobacz także

Najczęściej kupowane Marketing 4.0
4/5
80,69 zł
Megacena

Klienci, których interesował ten produkt, oglądali też

Podobne do ostatnio oglądanego