Każdy sprzedawca w empik.com jest przedsiębiorcą. Wszystkie obowiązki związane z umową sprzedaży ciążą na sprzedawcy.
Dodaj ten produkt do jednej z utworzonych przez Ciebie list i zachowaj go na później.
Sprawdź jak złożyć zamówienie krok po kroku.
Możesz też zadzwonić pod numer +48 22 462 72 50 nasi konsultanci pomogą Ci złożyć zamówienie.
EATING THE BIG FISH : How Challenger Brands Can Compete Against Brand Leaders, Second Edition, Revised and Expanded The second edition of the international bestseller, now revised and updated for 2009, just in time for the business challenges ahead. It contains over 25 new interviews and case histories, two completely new chapters, introduces a new typology of 12 different kinds of Challengers, has extensive updates of the main chapters, a range of new exercises, supplies weblinks to view interviews online and offers supplementary downloadable information.
ID produktu: | 1024534715 |
Tytuł: | Eating the Big Fish |
Autor: | Morgan Adam |
Wydawca: | John Wiley And Sons Ltd. , Wiley John&Sons Inc. |
Język wydania: | english |
Ilość stron: | 368 |
Numer wydania: | II |
Data premiery: | 2008-12-01 |
Rok wydania: | 2000 |
Okładka: | twarda |
Wymiary [mm]: | 30 x 237 x 161 |
Indeks: | 27450758 |
ocen
Podziel się na Facebooku
Właśnie zrecenzowałem Eating the Big Fish
EATING THE BIG FISH : How Challenger Brands Can Compete Against Brand Leaders, Second Edition, Revised and Expanded The second edition of the international bestseller, now revised and updated for ...