Eating the Big Fish (okładka  twarda)

Sprzedaje empik.com : 126,99 zł

126,99 zł
Odbiór w salonie 0 zł
Aktywuj dodatkowe korzyści
Darmowe punkty odbioru
Darmowy kurier
Produkt u dostawcy
Wysyłamy w 9-10 dni rob.

Sprzedaje Libristo : 130,43 zł

Sprzedaje ABE BOOKS : 162,00 zł

Sprzedaje dvdmax : 218,07 zł

Wszyscy sprzedawcy

Każdy sprzedawca w empik.com jest przedsiębiorcą. Wszystkie obowiązki związane z umową sprzedaży ciążą na sprzedawcy.

Potrzebujesz pomocy w zamówieniu?

Zadzwoń
Dodaj do listy

Dodaj ten produkt do jednej z utworzonych przez Ciebie list i zachowaj go na później.

EATING THE BIG FISH : How Challenger Brands Can Compete Against Brand Leaders, Second Edition, Revised and Expanded The second edition of the international bestseller, now revised and updated for 2009, just in time for the business challenges ahead. It contains over 25 new interviews and case histories, two completely new chapters, introduces a new typology of 12 different kinds of Challengers, has extensive updates of the main chapters, a range of new exercises, supplies weblinks to view interviews online and offers supplementary downloadable information.

ID produktu: 1024534715
Tytuł: Eating the Big Fish
Autor: Morgan Adam
Wydawca: John Wiley And Sons Ltd. , Wiley John&Sons Inc.
Język wydania: english
Ilość stron: 368
Numer wydania: II
Data premiery: 2008-12-01
Rok wydania: 2000
Okładka: twarda
Wymiary [mm]: 30 x 237 x 161
Indeks: 27450758
Brak
ocen
5
0
4
0
3
0
2
0
1
0
Oceń:
Dodając recenzję produktu, akceptujesz nasz Regulamin.
Prezentowane dane dotyczą zamówień dostarczanych i sprzedawanych przez empik.

O autorze: Morgan Adam

The Pirate Inside ,
okładka  twarda
0/5
(0/5) 0 recenzji
117,99 zł
A Beautiful Constraint ,
okładka  twarda
0/5
(0/5) 0 recenzji
121,99 zł

Zobacz także

Najczęściej kupowane Marketing 4.0
4/5
80,69 zł
Megacena
Najczęściej kupowane Spin Selling
0/5
136,00 zł
Promocja
148,40 zł  najniższa cena

148,40 zł  cena regularna

Klienci, których interesował ten produkt, oglądali też

Podobne do ostatnio oglądanego