Autor: |
Wydawnictwo: | GWP Gdańskie Wydawnictwo Psychologiczne |
Data premiery: | 2011-09-27 |
Liczba stron: | 352 |
Autor: | Kaplan Robert, Norton David P. |
Każdy sprzedawca w empik.com jest przedsiębiorcą. Wszystkie obowiązki związane z umową sprzedaży ciążą na sprzedawcy.
Masz już ten produkt? Dodaj go do Biblioteki i podziel się jej zawartością ze znajomymi.
Sprawdź jak złożyć zamówienie krok po kroku.
Możesz też zadzwonić pod numer +48 22 462 72 50 nasi konsultanci pomogą Ci złożyć zamówienie.
Robert S. Kaplan i David P. Norton pokazują, w jaki sposób stworzony przez nich rewolucyjny system zarządzania – strategiczną kartę wyników – zastosować z sukcesem we współczesnych korporacjach. Dzięki SKW możliwe staje się:
· wsparcie realizacji nowych pomysłów wpływających na polepszenie efektywności i konkurencyjności firmy na rynku;
· zwiększenie spójności polityki kadrowej oraz zjednoczenie pracowników wokół realizacji zamierzonych celów;
· osiągnięcie wysokiej wydajności pracy przy pełnym wykorzystaniu wysoce wykwalifikowanej kadry zarządzającej i utalentowanych pracowników;
· wykorzystanie nieodkrytych do tej pory wartości poprawnej synergii przez usprawnienie pracy poszczególnych elementów firmy i całościowej współpracy wszystkich.
ID produktu: | 1044894590 |
Tytuł: | Dopasowanie w biznesie |
Podtytuł: | Jak Stosować Strategiczną Kartę Wyników |
Autor: | Kaplan Robert , Norton David P. |
Tłumaczenie: | Nowak Agnieszka |
Wydawnictwo: | GWP Gdańskie Wydawnictwo Psychologiczne |
Język wydania: | polski |
Język oryginału: | angielski |
Liczba stron: | 352 |
Numer wydania: | I |
Data premiery: | 2011-09-27 |
Rok wydania: | 2011 |
Data wydania: | 2011-09-27 |
Forma: | książka |
Okładka: | miękka |
Wymiary produktu [mm]: | 235 x 165 |
Indeks: | 60664884 |
ocen
Podziel się na Facebooku
Właśnie zrecenzowałem Dopasowanie w biznesie
Robert S. Kaplan i David P. Norton pokazują, w jaki sposób stworzony przez nich rewolucyjny system zarządzania – strategiczną kartę wyników – zastosować z sukcesem we współczesnych korporacjach. ...